quote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet die smileyquotew van bizz in de OP eigenlijk?
Die mag wel weg, inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet die smileyquotew van bizz in de OP eigenlijk?
Dat niet eens.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef jogy het volgende:
Sepo
"Verschil in arm en rijk moet er zijn." © de bijbel.quote:
Van wie dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Verschil in arm en rijk moet er zijn." © de bijbel.
Logisch, het is dan ook de bijbel.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:56 schreef jogy het volgende:
Ik ben het er niet mee eens.
Jij wil gequote worden, hè?!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef Stofje het volgende:
En Chowi een lieve mevrouw.
Mijn naam graag met een hoofdletter.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef jogy het volgende:
Ik ook stofje, ik ook.
Waar blijft mijn portie aandacht?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef Stofje het volgende:
En Chowi een lieve mevrouw.
Yay!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:58 schreef jogy het volgende:
Op beide opmerkingen natuurlijk, Ch is gewoon een poppetje.
nou, ja, zo stond ze er ongeveer bij zaterdagquote:Op maandag 3 juli 2006 11:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet die smileyquote van bizz in de OP eigenlijk?
Bier en soepstengels.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef jogy het volgende:
Voedsel.
Jij bent al gebonden.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar blijft mijn portie aandacht?
Oh, in dat geval ben je een lekker wijf.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben immer zo vrij als een vogel.
Ok. Dat wou ik even horen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ben je een lekker wijf..
Ola. Puik dagje, is het niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
zo te zien wel ja!quote:
8 uur lang opgesloten zitten in een heet kantoor zonder airco. Nee, niet echt puikend.quote:
met lekkerequote:Op maandag 3 juli 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
8 uur lang opgesloten zitten in een heet kantoor zonder airco. Nee, niet echt puikend..
De koffie is hier niet te drinken.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met lekkerewarme
koffie uit de automaat?
What else is new.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Kijk mij eens een aandachtshoer zijn.
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
De koffie is hier niet te drinken..
Niet nodig, het werk is namelijk wel erg leuk.quote:
Overigens wel een praktische manier om een collega weg te krijgen. Even monsterboard.nl bookmarken, en open zetten op zijn pc, en dan zorgen dat de directeur even langslooptquote:
oh, dan is het goed!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet nodig, het werk is namelijk wel erg leuk.
Mét peren!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een kutreeksch is het eigenlijk, niet?
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfrt, zolang jij een aandachts-manwhore bent heb je geen recht van spreken.
Hmm. Is het juist niet veel spannender en geiler om te gaan douchen als ze er nog is?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
De schoonmaakster is weg. Tof. Douchen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Is het juist niet veel spannender en geiler om te gaan douchen als ze er nog is?Dat ze je 'per ongeluk' ziet.
![]()
![]()
![]()
Het weer heeft écht veel invloed op jouw libido hm?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Is het juist niet veel spannender en geiler om te gaan douchen als ze er nog is?Dat ze je 'per ongeluk' ziet.
![]()
![]()
![]()
Merk je verschil met andere dagen dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het weer heeft écht veel invloed op jouw libido hm?
Ga de douche maar schoonmaken, ik ga toch weg.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
GMTA.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Merk je verschil met andere dagen dan?
Goed punt.quote:
Sorry, ik nuttigde de lunch in mijn oh zo riante achtertuin.quote:
Wat nou?quote:
Ja die heb ik hier niet, op 2 hoog. Ja ik zou op het dak kunnen gaan zitten... maar dat is toch ook weer net nix...quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:59 schreef Stofje het volgende:
Seks
Het gaat erom dat je de liefde bedrijft.
Ik heb hier op 4 hoog een klein kutbalkonnetje.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier niet, op 2 hoog. Ja ik zou op het dak kunnen gaan zitten... maar dat is toch ook weer net nix...
*gaat douchen, dus
Je mag wel in mijn achtertuin, heur.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja die heb ik hier niet, op 2 hoog. Ja ik zou op het dak kunnen gaan zitten... maar dat is toch ook weer net nix...
*gaat douchen, dus
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Het moment van afscheid nadert, ik ga richting het vliegtuig die mijn moeder mee gaat nemen naar ver ver weg van hier.
Adieu!
Het is warm in de auto, heur.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Het moment van afscheid nadert, ik ga richting het vliegtuig die mijn moeder mee gaat nemen naar ver ver weg van hier.
Adieu!
In de trein is de horror nog ondraaglijker, dame.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga dan ook met de trein. JD, zorg er eens voor dat hij niet raar gaat doen.
Mwoah, het zal niet zo heel druk zijn hoop ik. Geloof me, niéts kan de pret van het uitzwaaien drukken. Dit is een mooie dag.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
In de trein is de horror nog ondraaglijker, dame.
Vooral als er mensen de raampjes weer dichtdraaien, omdat het zo tocht.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, je bent er blíj mee.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, het zal niet zo heel druk zijn hoop ik. Geloof me, niéts kan de pret van het uitzwaaien drukken. Dit is een mooie dag.
Mensen, over het algemeen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vooral als er mensen de raampjes weer dichtdraaien, omdat het zo tocht..
Iedereen is dood en moet klootzakken!quote:
Leg die vapo even weg, ja. Enneh, mensen uitschelden over MSN is best nog laf.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Zit ik iemand helemaal kapot te schelden op MSN blijkt het de verkeerde te zijn, ik las kecin(nickname van die gozer) maar er stond kevin..
.
Ik heb straks een maand lang verlost van gezeik van mijn moeder en broers. Ik dans van vreugde, figuurlijk.quote:
Ga je dan ook bier drinken enzo?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb straks een maand lang verlost van gezeik van mijn moeder en broers. Ik dans van vreugde, figuurlijk.
Ik heb helemaal niet geblowt/gevapood sinds zaterdag, en het was niet serieus, maar kwam wel raar aan bij degene die het niet was dus.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leg die vapo even weg, ja. Enneh, mensen uitschelden over MSN is best nog laf.
O. Net zoals mijn vader die de voicemail van zijn broer inspreekt met een rijkelijk vocabulair aan scheldwoorden, zeg maar.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet geblowt/gevapood sinds zaterdag, en het was niet serieus, maar kwam wel raar aan bij degene die het niet was dus..
Een fles bronwater over je gezicht gooien schijnt te helpen. Ik weet niet hoor, ik heb het ook maar van horen zeggen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:23 schreef Neenetje het volgende:
Een trein waar ik inzat stond eens 50 minuten, in de volle zon, bij zo'n 31 graden, zonder airco, stil, vlak na station Eindhoven.
Dat was pas onprettig. Zit je daar in zo'n mini coupe.. met 5 andere mensen die ook zaten te smelten.
Argh.
Als het dan op je witte shirt komt is het gemeen voor je mannelijke mede-reizigers, die krijgen het nog warmer.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een fles bronwater over je gezicht gooien schijnt te helpen. Ik weet niet hoor, ik heb het ook maar van horen zeggen.
Janet in een wit shirtquote:Op maandag 3 juli 2006 13:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als het dan op je witte shirt komt is het gemeen voor je mannelijke mede-reizigers, die krijgen het nog warmer.
Gezien ik al een uurtje of anderhalf in de trein zat en ik al m'n water al had opgedronken was dat best lastig geweest..quote:Op maandag 3 juli 2006 13:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een fles bronwater over je gezicht gooien schijnt te helpen. Ik weet niet hoor, ik heb het ook maar van horen zeggen.
Goed punt.quote:
O, is het niet meer de Gouden Gids divisie? Bij Jupilerleague denk ik aan de Belgische 1e klasse, eigenlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:42 schreef Stofje het volgende:
En ook de Jupiler-league gaat spoedig van start. Zal MVV eindelijk stunten, of wordt RBC gewoon kampioen. En wat te denken van outsider FC Zwolle en vergeet ook VVV niet. Oeh, en dat allemaal te zien op Talpa. Talpa, de lekkerste.
Hoi, neuken?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
Hoi, ik ben Chowi en ik houd van aandacht. Maar ik heb ook zo mijn talenten, hoor.
Hoi, wil je niet eerst een glas wijn? Jawel toch? Ja, hè?quote:
Weet ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:50 schreef Chowi het volgende:
Hoi, ik ben Chowi en ik houd van aandacht. Maar ik heb ook zo mijn talenten, hoor.
Gewoon nee zeggen helpt ook hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi, wil je niet eerst een glas wijn? Jawel toch? Ja, hè?
*slaappillen in wijnglas gooit.
Nee, doe mij maar een biertje. Geef die wijn maar aan JD.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi, wil je niet eerst een glas wijn? Jawel toch? Ja, hè?
*slaappillen in wijnglas gooit.
Rotterdam-Schiphol. Aardig grote kans op een zgn. "rijdende koelkast".quote:Op maandag 3 juli 2006 13:13 schreef Chowi het volgende:
1. Feyenoordquote:Op maandag 3 juli 2006 13:41 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zin in een nieuw voetbalseizoen van de KPN Eredivisie 2006/2007. Wie oh wie zal er kampioen worden, wie strijden om de Champions League plaatsen, wie gaan Europees, wie strijdt tegen degradatie? Oh, de spanning, en dat allemaal te zien op Talpa. Talpa, de lekkerste.
Sjee!quote:
En dat je dan zo'n klap in je gezicht krijgt van de hitte als je buiten stapt.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Rotterdam-Schiphol. Aardig grote kans op een zgn. "rijdende koelkast".
Sjoo!quote:
Weet ik, maar ik ben nog steeds niet goed in afwijzingen. Ik vind het gewoon te zielig voor mensen. Dus dan moet het maar op een andere manier.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Gewoon nee zeggen helpt ook hoor.
Al dan niet gevolgd door een ego verwoestende opmerking.
Komt wel op. Zónder slaapmiddelen dan, hm.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef mcDavid het volgende:
Nee, doe mij maar een biertje. Geef die wijn maar aan JD.
Ik wil helegaar niet dat JD gaat slapen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee, doe mij maar een biertje. Geef die wijn maar aan JD.
Misschien he, neem ik zo de sneltrein naar rotterdam, dan de sneltrein naar utrecht, en dan het laatste stukje met de intercity.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Rotterdam-Schiphol. Aardig grote kans op een zgn. "rijdende koelkast".
Moet ik het maar voor je zeggen dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben nog steeds niet goed in afwijzingen. Ik vind het gewoon te zielig voor mensen. Dus dan moet het maar op een andere manier.
Dat zou ik erg op prijs stellen!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Moet ik het maar voor je zeggen dan?
McD afwijzen is voor mij toch wel een van de makkelijkste dingen in het leven.
Rotterdamquote:Op maandag 3 juli 2006 13:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1. Feyenoord
2. Sparta
3. Excelsior
[...]
18. Ajax
Oppassen hè! Ik kende eens iemand die ervandaan kwam, ofzo.quote:
Hoe delicaat!quote:
Bommen erop. Iedereen moet doot die ervandaan komt.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oppassen hè! Ik kende eens iemand die ervandaan kwam, ofzo.
Dat valt op Schiphol wel weer mee, ondergronds station enzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:57 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En dat je dan zo'n klap in je gezicht krijgt van de hitte als je buiten stapt.
Lekker zijn die ja.
Lang leve de duitsers!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bommen erop. Iedereen moet doot die ervandaan komt.
Volgens mij word jij alleen maar gelukkiger als je gecastreerd wordt.quote:
Nou ja, dat vind ik toch wel een beetje overdreven.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bommen erop. Iedereen moet doot die ervandaan komt.
* Janetje jogy mes aangeeft.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij word jij alleen maar gelukkiger als je gecastreerd wordt.
Wij hebben wel 3 clubs in de eredivisie.quote:
Oh. Ok. Bij wijze van spreken, dan.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik toch wel een beetje overdreven.
Mag ik een hippie zijn, Stofje?quote:
Zo wisselen we gewoon af, de andere keer ben ik het weer.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:07 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het wel zielig dat mcD het pispaaltje is, toch.
Amsterdamquote:Op maandag 3 juli 2006 14:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wij hebben wel 3 clubs in de eredivisie.
En, Amsterdam..
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo wisselen we gewoon af, de andere keer ben ik het weer.
Plassexquote:Op maandag 3 juli 2006 14:07 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het wel zielig dat mcD het pispaaltje is, toch.
Aww. Ik wilde zo graag bloemen en peace-tekens en hasj enzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat jij een mantelpakje aan doet en secretaresse wordt bij een multinational.
Glassex, daarentegen.quote:
Helge Schneider. Wat een heerlijke naam heeft die kerel. Hheelgggeee Sssscchhhchchchchchchchcneidaahhhh.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:09 schreef Neenetje het volgende:
Ik zit de bekende Duitsers te bekijken die hun foto hebben gegeven voor Million Faces..
Kijk nou eens naar die foto's.. ben ik de enige die vind dat die foto's niet kunnen?![]()
http://www.controlarms.org/million_faces/index.php/famousresults?FaceCountryID=90&FaceCategoryID=0&page=2
quote:
Utrecht hoort daar ook bij.quote:
Nee. Aktetas, mantelpakje en laptop voor jou. En lunchen doe je om 1 uur in het bedrijfsrestaurant. Met je collega's. En met hen praat je over het weekend dat komen gaat en het afgelopen weekend. Zo hoort dat.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aww. Ik wilde zo graag bloemen en peace-tekens en hasj enzo.
Nuecken in een etalage?quote:
Ja, want nu is McD het pispaaltje.quote:
Als ik zo eindig, beloof ik dat mij schuldig zal maken aan zelfkastijding.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Aktetas, mantelpakje en laptop voor jou. En lunchen doe je om 1 uur in het bedrijfsrestaurant. Met je collega's. En met hen praat je over het weekend dat komen gaat en het afgelopen weekend. Zo hoort dat.
Vooral als ze allemaal met die handjes omhoog staan.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:12 schreef Chowi het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik onder dwang sta, als ik Duitsers zie.
Als secetaresse kan je nog wel bloemen hebben, peace tekens dragen en hasj roken.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aww. Ik wilde zo graag bloemen en peace-tekens en hasj enzo.
Nee, gewoon een dopje glassex naar binnen werken en trippenquote:
Uitermate spannend, lijkt me dat.quote:
Niks rood licht, dat is ordinair. Ik doe in hotels in Scheveningen enzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, dat jij graag in het rode licht achter de ramen staat, weten we nou wel hoor
Ik wil als tegenwoord graag 'bredaquote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, so? Ik schijt ook op Utrecht.
Breda
*gillend wegrent.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:14 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vooral als ze allemaal met die handjes omhoog staan.
Afgezien van het mantelpakje en de aktetas is dat mijn leven momenteelquote:Op maandag 3 juli 2006 14:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Aktetas, mantelpakje en laptop voor jou. En lunchen doe je om 1 uur in het bedrijfsrestaurant. Met je collega's. En met hen praat je over het weekend dat komen gaat en het afgelopen weekend. Zo hoort dat.
Hey, dat is niet zo ver hier vandaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niks rood licht, dat is ordinair. Ik doe in hotels in Scheveningen enzo.
Was jij dat?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Braband..quote:Op maandag 3 juli 2006 14:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil als tegenwoord graag 'breda' roepen, maar ik vind alles in Braband eigenlijk wel tof.
.
Jan?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, so? Ik schijt ook op Utrecht.
Breda
Hoeveel bied je?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, dat is niet zo ver hier vandaan.
quote:
Verdulle, had ik tóch het licht aan moeten doen.quote:
quote:
Bierquote:
Het is toch geen veiling. Mag ik je menukaart zien?quote:
Wat bedoel je met die cijfers?quote:
Sinds wanneer woon ik daar?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef Chowi het volgende:
Ja hoor, kijk maar.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is toch geen veiling. Mag ik je menukaart zien?
Ja, fúk, ik raak nog al eens in de war. Ik dacht eerst toch ook dat je in Eindhoven woonde?quote:
Gedwijlt.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:21 schreef mcDavid het volgende:
Die schoonmaakheks heeft wél de keuken even gedwijlt [14.cif]
Heb ik ook wel eens last van, ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:21 schreef Litso het volgende:
Ik zuig.
Ch, concurentie!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:21 schreef Litso het volgende:
Ik zuig.
Ik win toch, wat dat betreft. Mijn tieten veren mee als ik op en neer spring.quote:
whehequote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Stofje het volgende:
Litsooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
[afbeelding]
True that.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik win toch, wat dat betreft. Mijn tieten veren mee als ik op en neer spring.
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Stofje het volgende:
Litsooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
[afbeelding]
Fijn dat je 'm zelf vast inkopt!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:21 schreef Chowi het volgende:
Ja, fúk, ik raak nog al eens in de war. Ik dacht eerst toch ook dat je in Eindhoven woonde?
Qua zuigen?quote:
Hij begint een beetje flauw te worden.quote:
[Insert zout.gif]quote:
Die ja!quote:
Dat ook wel, ja.quote:
Oh nee, ik bedoel, dat moet jij toch weten!quote:
Check.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:37 schreef Chowi het volgende:
Oh nee, ik bedoel, dat moet jij toch weten!
Werkt dat net als die contragewichten in wolkenkrabbers?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik win toch, wat dat betreft. Mijn tieten veren mee als ik op en neer spring.
Nou?quote:
[bevestigend knikje].quote:
Nee, het gaat met een afstandbediening.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Werkt dat net als die contragewichten in wolkenkrabbers?
en die "shock-absorbers" die ook wel "dampers" genoemd worden
Je kijkt teveel Discovery.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
Werkt dat net als die contragewichten in wolkenkrabbers?
en die "shock-absorbers" die ook wel "dampers" genoemd worden
*danst van opluchting.quote:
Discovery is nooit teveel! Discovery is tof.quote:
't Is dan ook een hele mond vol.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
opluchting.
Dat van die wolkenkrabberts was er zondagmiddag op, dat 'ie dat heeft onthouden...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
Discovery is nooit teveel! Discovery is tof..
Het enige dat ik van Discovery heb onthouden is hoe je weg komt als je met je auto vast zit in zacht zand in een woestijn ofzo. Niet dat ik er iets aan zal hebben, maar tóch.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat van die wolkenkrabberts was er zondagmiddag op, dat 'ie dat heeft onthouden....
infra-rood?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, het gaat met een afstandbediening.
ík teveel tv kijken?quote:
Banden leeg laten lopen!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het enige dat ik van Discovery heb onthouden is hoe je weg komt als je met je auto vast zit in zacht zand in een woestijn ofzo. Niet dat ik er iets aan zal hebben, maar tóch.
Zelfde als op ijs toch?quote:
Daar zal het ook op werken ja. Je vergroot gewoon het raakvlak met het "weg"dek, waardoor je meer grip krijgt. Verder snap ik niet wat dit met bier danwel frituur te maken heeft. Tenzij je natuurlijk vast komt te zitten op weg naar de snackbar ofzo.quote:
Ja óf je gaat je banden uiteindelijk leksteken met een glasscherf van een bierflesje ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar zal het ook op werken ja. Je vergroot gewoon het raakvlak met het "weg"dek, waardoor je meer grip krijgt. Verder snap ik niet wat dit met bier danwel frituur te maken heeft. Tenzij je natuurlijk vast komt te zitten op weg naar de snackbar ofzo.
En het bier gebruiken om de radiator bij te vullen!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja óf je gaat je banden uiteindelijk leksteken met een glasscherf van een bierflesje ofzo.
Dat is echt doodzonde.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En het bier gebruiken om de radiator bij te vullen!
Wat ben je voor een homo als je dat doet! Als je in de woestijn zit is een biertje juist iets overheerlijks!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En het bier gebruiken om de radiator bij te vullen!
Ja maar wat moet je dán met het bier doen als je een kapot flesje nodig hebt?quote:
Er mag zoveel niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik bedoel, met drank achter het stuur mag natuurlijk ook niet!
Ja, dat is ook weer zo!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat ben je voor een homo als je dat doet! Als je in de woestijn zit is een biertje juist iets overheerlijks!
Om te kunnen chillen met bier waar het niet bloedverziekend heet is.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo!
Waarom zou je in hemelsnaam weg willen, als je met bier in de woestijn zit!![]()
och, zet je de airco toch aan!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Om te kunnen chillen met bier waar het niet bloedverziekend heet is.
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Discovery is nooit teveel! Discovery is tof..
Neuken schijnt te helpen tegen hoofdpijn. Dus ik zou zeggen: zoek iemand om te neuken! Maar niet mij natuurlijk, dat kun je nu wel vergetenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:42 schreef Neenetje het volgende:
Tralala, hoofdpijn, tralala.
Je hebt gelijk Stofje. De rek is er uit. Het is herhaling op herhaling.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij hebben we elkaar op BeF niets meer te zeggen. Ik stel een slotje voor. Laten we met z'n allen gewoon afscheid van elkaar nemen. Zoek gewoon een andere reeks voor jezelf op, het is hier mooi geweest.
ik ga wel in SES posten.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij hebben we elkaar op BeF niets meer te zeggen. Ik stel een slotje voor. Laten we met z'n allen gewoon afscheid van elkaar nemen. Zoek gewoon een andere reeks voor jezelf op, het is hier mooi geweest.
Nu niet ineens terugtrekken he Stof, je bent een man toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:57 schreef Litso het volgende:
Als je dat doet breek ik al je botten Stofje
Terugtrekken.. man...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu niet ineens terugtrekken he Stof, je bent een man toch?
Wat een grote mond, voor zo'n klein mannetjequote:Op maandag 3 juli 2006 15:57 schreef Litso het volgende:
Als je dat doet breek ik al je botten Stofje
Croupouque was er even, dat was tof. Intx ook af en toe, dat was ook tof. Maar ze blijven niet hangen. Dat is niet tof.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef mcDavid het volgende:
We moeten nieuw volk aanspreken. Tof volk dan, he! Niet van dat baggervolk. Volk dat wat in te brengen heeft in deze reeks.
Ze mogen ons gewoon niet. Misschien moeten wij wel weg en de reeksch laten overnemen door toffe mensen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Croupouque was er even, dat was tof. Intx ook af en toe, dat was ook tof. Maar ze blijven niet hangen. Dat is niet tof.
Je bent écht onzeker over hoe wij over je denken he? Ik vind je in ieder geval liefquote:Op maandag 3 juli 2006 16:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze mogen ons gewoon niet. Misschien moeten wij wel weg en de reeksch laten overnemen door toffe mensen.
En dat zónder sarcastische PI.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent écht onzeker over hoe wij over je denken he? Ik vind je in ieder geval lief
Oh, we hebben elkaar genoeg te zeggen! Het komt alleen met vlagen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:21 schreef JDude het volgende:
Ach, de klad zit er wel eens vaker in hier. Maar het komt wel weer goed!
Ik zou het in ieder geval zonde vinden als deze reeks dicht ging "omdat we elkaar niks te zeggen hebben" terwijl het forum vergeven is van nog veel nietszeggendere [SC]'s.
Dat zal wel iets van voor mijn tijd zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef jogy het volgende:
Zodra het hier op vrolijk verder gaat lijken dan stuur ik hoogstpersoonlijk yvonne op de reeks af.
Wtf, ik zit hier 2 maandjes langer dan jij. Ik dacht dat jij al best oldbie was.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zal wel iets van voor mijn tijd zijn.
Je lijkt wel een tellsell verkoper die BeF probeert aan te prijzen.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
Nee joh, ik ben toch way too addicted om hier een whole month niet te komen, men!
Klikquote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik óldbie. Hm, vergeleken met al die kutblagen in PUB, KLB en dergelijke wel ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Wtf, ik zit hier 2 maandjes langer dan jij. Ik dacht dat jij al best oldbie was..
Die ken ik dan weer wél.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeh..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef jogy het volgende:
Zodra het hier op vrolijk verder gaat lijken dan stuur ik hoogstpersoonlijk yvonne op de reeks af.
Alles om de reeks fris te houden!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
Misschien moeten Litso, jogy, Misstique en ik gewoon gaan lekken uit het FC-topic. Over dat briljante yvonne/Inso-topic, bijvoorbeeld. Of dat reltopic van conflict, of over al die mods die binnenkort gaan stoppen.
Verwarrend, e. Ik was bijna in een vliegtuig gestapt.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:27 schreef ehqo het volgende:
j. Hoe is uw dag? Naast bloedheet dan.
Het is dan ook geen dreigement.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:28 schreef Neenetje het volgende:
Ik hou niet van zulke dreigementen.
Ha, Stofje, de man die mij zo gul een aanbod deed dat ik ervan moest blozen. Maar het helaas niet aan kon nemen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:35 schreef Stofje het volgende:
ehqooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Wat hield je tegen?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Verwarrend, e. Ik was bijna in een vliegtuig gestapt.
Pas als je elders bent blijkt hoeveel waarde je daar écht aan hecht. Je had het moeten doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:42 schreef jogy het volgende:
Werk, familie, vrienden en algehele verlammende angst voor het onbekende.
Ik ga rustig aan beginnen, eerst terschelling ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Pas als je elders bent blijkt hoeveel waarde je daar écht aan hecht. Je had het moeten doen.
Wat was je eerdere account?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:44 schreef ehqo het volgende:
Zelfs ik heb de VV-reeks nog live gezien trouwens. Niet onder dit account, dat moet gezegd.
Dan zou ik toch voor een nieuw leven kiezen. Een simpele.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:47 schreef jogy het volgende:
En ik heb wel het vermoeden dat wanneer ik weg ga ik uiteindelijk niemand zal missen, dat zit gewoon niet in me.
Naar Dublin?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Verwarrend, e. Ik was bijna in een vliegtuig gestapt.
ecc-O, heet die meen ik, ik heb er een tijdje mee gelurkt, een paar posts gemaakt en toen het paswoord aan een baggeraar die door klonen heen was gegeven. Ik schaam me.quote:
Dat zou wel leuk geweest zijn, maar nee. Aangezien ik niet weet hoe ik in de namen des Gods op de goede plek terecht zou komen.quote:
Klinkt toch best ok ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan zou ik toch voor een nieuw leven kiezen. Een simpele.
Gewoon in een willekeurige pub naar Janet vragen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk geweest zijn, maar nee. Aangezien ik niet weet hoe ik in de namen des Gods op de goede plek terecht zou komen.
Check.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Gewoon in een willekeurige pub naar Janet vragen.
Ah, dan kan ik daar verder vragen. ' ja die ene onbetaalde slaaf die jullie hier hebben, uit Nederland.'quote:Op maandag 3 juli 2006 17:57 schreef Neenetje het volgende:
Iedereen zal je dan raar aankijken.. ehh.. wie?
Dan stamel jij: Ehh.. die ene, van Amnesty..
En dan verwijzen ze je naar het Amnesty hoofdkantoor.
Die 'voormalig' onbetaalde slaaf.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik daar verder vragen. ' ja die ene onbetaalde slaaf die jullie hier hebben, uit Nederland.'
Oeh, krijg je eindelijk loon naar werken? Doe je toch wat goed.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:00 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Die 'voormalig' onbetaalde slaaf.
Ik denk dat je beter kan vragen naar 'That organized Dutch girl with the faces".
Heb m'n supervisors baan gekregen.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, krijg je eindelijk loon naar werken? Doe je toch wat goed.
Nee, want bier stinkt. Daartegenover staat wél dat ik me helemaal schraal laat neuken door iedere willekeurige piemel die zich aanbiedt.quote:
...quote:Op maandag 3 juli 2006 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, want bier stinkt. Daartegenover staat wél dat ik me helemaal schraal laat neuken door iedere willekeurige piemel die zich aanbiedt.
hier wou ik vanmiddag nog op reageren maar had haast, dus nu maar even
Dat wordt een nummertje trekken, joog!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, want bier stinkt. Daartegenover staat wél dat ik me helemaal schraal laat neuken door iedere willekeurige piemel die zich aanbiedt.
Daarvoor moet je ook een nummer trekken.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:23 schreef Q. het volgende:
Bier.
*trekt*quote:Op maandag 3 juli 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook een nummer trekken.
Het is je eerste keer helemaal alleen, hè?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Godallejezus wat is het heet. Maar goed.
Net m'n moeder uitgezwaaid opSchiphol
. Daarna nog even rondgeslenterd daar, want er lopen véél grappige mensen rond, en ik wilde genieten van de vrijheid
. Kom ik thuis, is m'n broertje er
. Maar die rot straks op, dus dan ben ik officieel alleen
. Wie komt me B&J voeren, nakend op het balkon?
.
Ja, hier.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
[..]
*trekt*
Nummer 1. Waar kan ik het bier halen?
Neh, dat niet. Hoewel, wel voor het eerst een maand. Maar de rust die het met zich meebrengt komt nu gewoon even érg goed uit.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is je eerste keer helemaal alleen, hè?
*klik*quote:Op maandag 3 juli 2006 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Báh, ik voel de ravioli weer omhoog komen.quote:
Wat! De! Neuk!quote:
Had ik je gezegd dat je weer terug moest gaan zonder hier geweest te zijn?quote:
Ja. Toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Had ik je gezegd dat je weer terug moest gaan zonder hier geweest te zijn?.
Ja dát zei je er niet bijquote:Op maandag 3 juli 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat! De! Neuk!
Ménselijke piemel Tal, ménselijke piemel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |