Zeer bijzonder inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:40 schreef The_Shining het volgende:
ello![]()
Laatst was er dat topic over dat meisje op de foto, waar je dan lang in moest staren en dan gebeurde er rare dingen... probeer dat eens bij deze foto: http://www.ulrichbold.com/images/a_ma_01.jpg probeer eens hetzelfde zou ik zo zeggen
Zij is een diep spiritueel persoon, mooie uitstraling heeft zij
Nee hoor, voorlopig nog niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:46 schreef deedeetee het volgende:
Metro gaat op vakantie geloof ik. Zijn er hier nog meer vakantie gangers ?![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Palestijnen. Ik zoek het straks even op in wiki-pedia. Het gedachten-goed wat ze hebben. Maar volgens mij valt er weinig gedachten-goed te zien. Behalve dan het oorlogs-zuchtige karakter.
Kan er niets aandoenquote:
Het is je gegund en een schaamtegevoel zal je niet helpen maar... bedenk aub wel dat alle mensen die nu aan het werken zijn en zich in de stress werken mee betalen aan jouw medicatie, dat je dat aan hen te danken hebt en dat je ze het beste kan teruggeven door jezelf weer in balans te brengen (zonder medicatie of sigaretten of alcohol).quote:Op maandag 3 juli 2006 12:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Per maand verbruik ik 900 euro aan medicatie die helemaal vergoedt wordt. Schaam ik me niet om dus. Het houdt het denken toch in bedwang. Tis een remmer. Alsof je in de computer ook een beveiliging doet inbouwen. Zo zie ik dat met medicatie. Mijn hersens zijn een computer en er moeten gewoon wat zaken worden geregeld. Een beetje temperen ook wel. Temper ik niet dan vlieg ik zo de lucht in en ga ik dwars door de bocht. En dan mis ik ook de bocht.
Ik denk het ook niet, dat het ooit nog goed komt daar. Maar of het domheid is...ik denk dat als je daar geboren en getogen bent en dierbaren bent kwijtgeraakt in die strijd, het moeilijk is om je er aan te ontrekken, je weet immers niet beter...quote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
deedeetee en dromenvanger bedankt. Ga pas zondag weg hoor dus kan ik jullie nog even lastigvallen
En wat er in palestina gebeurd en in de gaza strook. echt ongelooflijk dat mensen zó lang (eeuwelang!) kunnen ruzie maken om zo'n klein trut stukje landhoe DOM moet je dan wel niet zijn.
Ik kijk er niet eens meer naar. Laat ze elkaar maar uitroeien. Vind ook niet dat het westen zich ermee moet gaan bemoeien. Als dat stelletje hersenlozen elkaar wil uitmoorden moeten ze dat niet nalaten.
Dat komt nooit meer goed daar.
Het is natuurlijk een wisselwerking. Maar het verbaasd me dat er na zoveel eeuwen strijd daar niet eens een regering of bevolking de brains heeft om te zeggen: laten we eens stoppen met elkaar opblazen en eens praten of we niet tot een oplossing kunnen komenquote:Op maandag 3 juli 2006 13:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, dat het ooit nog goed komt daar. Maar of het domheid is...ik denk dat als je daar geboren en getogen bent en dierbaren bent kwijtgeraakt in die strijd, het moeilijk is om je er aan te ontrekken, je weet immers niet beter...
Goeiemiddag trouwens allemaal
Da's waar. Het lijkt wel alsof beide partijen dat niet willen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een wisselwerking. Maar het verbaasd me dat er na zoveel eeuwen strijd daar niet eens een regering of bevolking de brains heeft om te zeggen: laten we eens stoppen met elkaar opblazen en eens praten of we niet tot een oplossing kunnen komen
Nouja serieus.. ik ben wel vaak te voorzichtig ja.quote:
Ja ik betaal ook premie maar ik zou het toch leuker vinden als iedereen een beetje voorzichtiger zou zijn met zichzelf. En dan bedoel ik niet meteen dat je een rigoreus eetschema moet nemen met elke dag fitness ofzo dat zou ik zelf ook niet leuk vinden en als iemand wil roken of een biertje, ach zolang ik er geen last van heb.quote:Ik laat me sowieso de les niet lezen. En ook wil ik niet te serieus zijn in alles. Lang leve de onzin.
Sorry om het zo te vermelden maar ik doe waar ik zin in heb. Daarbij wordt het ziekenfonds door alle verzekerden betaald. Een zekerheids-stelsel.
Zelf betaal ik ook premie dus.
Ik zet zelf geestelijke gezondheid boven lichamelijke. Eigenlijk niet juist maar ik kan ook niet beter op het moment.quote:En die gezondheid komt vanzelf wel goed.
Nee hoor, zolang je maar weet van jezelf dat als je met de vinger wijst er altijd 3 vingers van je hand naar jezelf wijzen. Die hardwerkende mensen op kantoor werken vaak lang niet zo hard en dan zijn er sowieso in elk bedrijf een stelletje prutsers en een aantal goeie en zo heeft ook elk bedrijf zijn balans. Maar ik vind wel dat als ik er over nadenk dat ik er een beter persoon van wordt. Gewoon omdat je in staat bent het zo te zien. Dat ik dan soms met de vinger wijs naar iemand is gewoon 'een' manier van het denkproces starten.quote:Vingertje wijzen vind ik een domme manier van aanpak dus. Een wijzend vingertje van dit en dat. Wordt al genoeg gedaan in de wereld.
Maar we zijn allemaal met elkaar verbonden. We zijn dus allemaal even schuldig en verantwoording afleggen voor iedereen omdat jij ook een radertje bent in het geheel. Uiteindelijk gaan we toch allemaal dood dus in die zin maakt het idd niet uitquote:Ik heb nergens een schuld, behalve bij mezelf. Ik ben ook niemand verantwoording schuldig, behalve bij mezelf.
Die miljarden is leuk maar ik zou het toch leuker vinden als ik wat minder hoefde te betalen dan die 110 euro p/mnd. Wat als het over 5 jaar opeens 220 euro word?quote:Nederland is een sociaal land en dan is het gewoon zo dat de een de lasten draagt van de ander, en zo zwaar zijn die lasten niet, die 900 euro van mij is een schijntje van de miljarden in omloop. En die sigaretten en die biertjes laat ik voorlopig echt niet staan dus.
Dat moet je idd zelf weten.quote:Als het bij mijn genot hoort en als het mij rust geeft af en toe en plezier dan laat ik het niet staan omdat jij dat wilt bijvoorbeeld
Vrij zijn
Wedden dat je uiteindelijk dood gaatquote:Op maandag 3 juli 2006 13:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie zegt dat we allemaal dood gaan
Dat wil ik eerst nog wel eens zien
Ligt eraan wat je onder dood gaan verstaatquote:Op maandag 3 juli 2006 13:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wedden dat je uiteindelijk dood gaattientje?
Misschien ben ik al bezig met dood gaan enigszins. Mijn oude leven blijft steeds minder van over.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder dood gaan verstaat
Mindere dagen heb ik ook vaker. Zoals eergisteren. Dan zie ik het ook niet zitten en klaag ik steen en been. En dan komen er vanzelf weer goede dagen waarvan ik dan nog meer van kan genieten.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:43 schreef Metro2005 het volgende:
Onder dood gaan versta ik dat je lichaam er niet meer is en sterft op een gegeven moment.
Of je ziel overleeft, ik denk van wel. In dat opzich ga je wellicht helemaal niet dood.
Heb vandaag mijn dag niet echt, voel me nutteloos, alsof ik niks kan. Blink nergens in uit, ben niet creatief. Kan van alles maar een beetje. Baal soms van mezelf.![]()
En ben echt helemaal opgebrand momenteel, voelt alsof ik elk moment in slaap kan vallen.
Toch vind ik medicijnen die je bewustzijn aanpassen maar eng. Weet niet, heb er altijd iets tegen.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Was net helemaal vol spanning en dan helpt rivotril dus echt
Wonder-pilletje. Je zou het zo kunnen verkopen op straat. 10 euro per pil
Nee, dat doe ik dus niet. Maar soms zijn die dingen goud waard voor mij.
Dan kan ik met man en macht proberen tot ontspanning te komen maar dan valt er niet op te boksen tegen die gedachten-stroming. Dan zijn het 10 stromingen tegelijk die ook nog eens door elkaar lopen.
En nu is het dus weer 1 gedachten-stroming.
Tijdje geleden nog anti-medicatie geweest. Maar ze geven me gewoon het gevoel van
Ik gebruik ze niet vaak, alleen als het nodig is. En soms is het nodig. Ik ga dan niet uren vechten want dat heeft geen zin.
Ik neem me een oranje pil en dan ben ik stil
grappig, op het moment ben ik een boek aan het lezen waarin de schrijfster stelt dat doodgaan niet nodig is als je aan celregeneratie doet.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wedden dat je uiteindelijk dood gaattientje?
Mijn denken vindt volop in het hoofd plaats, mijn denken is juist beter nu. De hersens kunnen teveel of teweinig stoffen hebben. Pure biologische kwestie. Kun je vergelijken met het repareren van een tv.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch vind ik medicijnen die je bewustzijn aanpassen maar eng. Weet niet, heb er altijd iets tegen.
Denken moet met je hoofd en niet dankzij een chemische reactie uit een pil.
Een medestanderquote:Op maandag 3 juli 2006 14:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
grappig, op het moment ben ik een boek aan het lezen waarin de schrijfster stelt dat doodgaan niet nodig is als je aan celregeneratie doet.
![]()
Maar ik wil helemaal niet eeuwig leven! Op aarde, als mens dan. Of nog beter: op de aarde zoals die nu is.
Ik ga dus ervan uit dat het ooit afgelopen is met alle ellende. Dan zou ik bijna een wet lanceren van..." De alles komt goed wet".quote:Op maandag 3 juli 2006 14:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet eeuwig leven! Op aarde, als mens dan. Of nog beter: op de aarde zoals die nu is.
Als levend ikje zou ik anders wel willen leven in die eeuwigheidquote:Op maandag 3 juli 2006 14:24 schreef Marietje_34 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |