quote:
Deelder dus doorspoelen en er blijft niets over vandaag.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:54 schreef APK het volgende:
Lekker programma om op te nemen en de flauwekul door te spoelen.![]()
Waarom kijk je nog ? Er deugt nooit iemand in dat programma volgens jou.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Deelder dus doorspoelen en er blijft niets over vandaag.
Jan deugt bijna altijd. Daarom kijk ik nog.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijk je nog ? Er deugt nooit iemand in dat programma volgens jou.
Die ondeugt idd nooit.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jan deugt bijna altijd. Daarom kijk ik nog.![]()
Hij was inderdaad redelijk aanwezig.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nu mee bezig APK. Deelder is geweldig.
Dat was het eerste dat ik dacht en postte in het vorige topic.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:02 schreef APK het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel jammer dat niemand aan de tafel vroeg of hij niet wilde vliegen vanwege zijn drugsgebruik.
Je hebt geen rijbewijs en dus geen auto.quote:
Ja, die mop hadden we al in 1946 voor het eerst gehoord.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
"Dat oog kijkt zo menselijk" blijft voor mij het hoogtepunt van de uitzending.
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:40 schreef Urquhart het volgende:
Deelder zorgde wel voor wat leven in de brouwerij
Ik dus blijkbaar niet. Sorry dat ik je verveel hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 03:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mop hadden we al in 1946 voor het eerst gehoord.![]()
Maar blijkbaar blijft het regelmatig recyclen ervan nog leuk?
Ja, hij kwam ook overal tussen als René van der Gijp iets wilde zeggenquote:
Plus een grammetje speed.quote:
Ja dat dacht ik ook meteen.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef Ratjepoepe het volgende:
BTW: Gijp ging even in op het tekort aan 'voetballende' rechtsbacks waarbij hij aangaf dat 'die speler van HSV' dat wel was. Barend gaf hierbij de naam BushaBush, maar dacht toch echt dat Gijp De Jong bedoelde. Je kunt die professionele huurblesseerderaar toch niet echt een opbouwende rechtsback met aanvallende kwaliteiten noemen.
Ze hadden het op dat moment over 'rechts in de zone' wanneer NL met 3 verdedigers zou spelen. En dus niet over een echte rechtsback...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef Ratjepoepe het volgende:
BTW: Gijp ging even in op het tekort aan 'voetballende' rechtsbacks waarbij hij aangaf dat 'die speler van HSV' dat wel was. Barend gaf hierbij de naam BushaBush, maar dacht toch echt dat Gijp De Jong bedoelde. Je kunt die professionele huurblesseerderaar toch niet echt een opbouwende rechtsback met aanvallende kwaliteiten noemen.
Ja hij zit vanavond weerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef H.Flick het volgende:
Deelder was geweldig. Zit hij er vanavond weer?
Inderdaad, en morgen weer met de taxi naar Rotterdam terug.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Minder speed op. Had te weinig meegenomen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
Morgen trouwens met als gast weer eens Jan Marijnissen.
Komt ook omdat er helemaal niet gevoetbald wordt. Die dagen is het helemaal rustig ja. Geldt ook voor sportzomer.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ja idd, Sturing is vrij saai. Aan het aantal reacties hier is trouwens wel op te maken dat het programma steeds minder bekeken wordt.
Uhmm Dr. Dentz, dat had gewoon te maken met het feit, dat ze gisteren prima gasten hadden (tenminste, ik zie naast Jules Rene van der Gijp en Acda en de Munnik ook graag) en toen ik hoorde dat er dan vanavond Sturing kwam ondermeer en een vage band en acteur, tsja...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:36 schreef DrDentz het volgende:
maar hoe kon je dat gisteren al weten dan, Perico
Het was een saaie afleveringquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:32 schreef Perico het volgende:
Hadden ze onenigheid met Frits gehad, of hadden ze gewoon hun avond niet?
(het was de slechtste uitzending totnutoe).
Jochem ten Haafquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef Hathor het volgende:
Wie is toch dat rooie mietje dat er nu al twee dagen zit ?![]()
Nooit van gehoord, wat doet ie behalve kromstaan in de darkroom ?quote:
Acteur, die ooit in Londen de rol van Vincent van Gogh speelde en daar bekend mee is geworden.quote:
Ach, dat bekend valt wel mee...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Acteur, die ooit in Londen de rol van Vincent van Gogh speelde en daar bekend mee is geworden.
Een tenenkrommende Jan Mulder verknalde vóór de eerste pauze de vreugde dat Duitsland eruit ligt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:34 schreef tong80 het volgende:
Zo ff terrugspoelen en kijen. Was het wat ?
Een beetje erg veel jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef El_Rolando het volgende:
Jan Mulder leek een beetje teleurgesteld.
Dit was geen acteren. Jan had echt de pest in en later Henk en Frits ook, vanwege Jan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:09 schreef DrDentz het volgende:
laat die Jan toch, het is zijn beroep om tegendraads te zijn
Vanavond zeer zeker ja. Wat een trieste reactie zeg. Met zijn gezeik maakte hij ook nog eens het programma kapot. Volkomen misplaatst die opmerkingen van hem. Hij is zeker de reacties van de Duitsers op de exit van NL vergeten ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:12 schreef Hathor het volgende:
Jan is gewoon een stumperd van een kerel,
4e generatie in Nederland en dan nog over 'we hebben de finale gehaald' praten.quote:
Hij heeft ook zo'n typisch Hollandse naam.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
4e generatie in Nederland en dan nog over 'we hebben de finale gehaald' praten.
Je bent GVD gewoon een Nederlander, lul.
Zijn vader bakt pizza's, verder is er over hem niks bijzonders te zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:48 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wie is die Bruno nou? Doet ie nog wat? Of is het gewoon een willekeurige Nederlan... Italiaan.
Nee, wat wil je ? Hij is in Rotterdam geboren en getogen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:53 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, nou voel ik me genept. En hij heeft niet eens en Italiaans accent!!
2 matige JANs vanavond.
Jan Marijnissen is geboren in Oss en Jan Mulder ik denk in Amsterdam ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, wat wil je ? Hij is in Rotterdam geboren en getogen.![]()
*Zucht*.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan Marijnissen is geboren in Oss en Jan Mulder ik denk in Amsterdam ?
Volgens mij zat het Jan dwars dat de Duitsers verloren hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef El_Rolando het volgende:
Jan Mulder leek een beetje teleurgesteld.
Het ging over de zoon van die pizzabakker, schele.quote:
Daar had ik niet over.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:08 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging over de zoon van die pizzabakker, schele.
*Zucht*.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Daar had ik niet over.Schele die je bent
![]()
Feyenoord huilliequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:11 schreef chrisgyan het volgende:
In de laatste week willen Frits en Henk toch nog de geschiedenisboeken in met het record 'meeste Ajacieden in een objectieve talkshow'
Henk ten Cate, Gerard van der Lem, Peter R. de Vries, Frits Barend, Jan Mulder en Henk van Dorp. Waarschijnlijk brengt Ilse De Lange de Ajaxmars ten gehore.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:11 schreef chrisgyan het volgende:
In de laatste week willen Frits en Henk toch nog de geschiedenisboeken in met het record 'meeste Ajacieden in een objectieve talkshow'
Henk ten Cate, Gerard van der Lem, Peter R. de Vries, Frits Barend, Jan Mulder en Henk van Dorp. Waarschijnlijk brengt Ilse De Lange de Ajaxmars ten gehore.![]()
'Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almlo is altijd wat te doen'quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik neem het vanavond eens een keer niet op !!
Ik ga rechtstreeks kijken en neem Jack met zijn gevolg op video vanavond![]()
Keertje omdraaien![]()
piep piepquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:11 schreef chrisgyan het volgende:
Peter r de Vries Viggo waas, Jan Marijnissen is wat ik heb gezien en gehoord.quote:
Het is wel een echted voetballiefhebber die veel topwedstrijden in het buitenland bezoekt met zijn zoon. Viggo Waas heeft bnij Ajax gespeeld en Marijnissen is ook een die hard liefhebber.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Peter, altijd unbiased en rechtvaardig
Okquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Het was niet sarcastisch bedoeld hoor, ik vind het een goede gast voor BvD
Wat dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef Takkesteeg het volgende:
Dat gaat wat worden met Ajax volgend seizoen...![]()
Zeg ik te veel gasten. Jammer want Peter R. e Vries heefty altijd een leuke mening.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Vooral veel ten Cate. De rest werd wat ondergesneeuwd.
Ik bevestig het even. Heb de aflevering om 11 uur gewoon gekeken.quote:
Ten Cate werd ook het meest gevraagd. Meer dan de andere gasten. Zeker die import-BN'ers worden daardoor nog wel eens buiten beschouwing gelaten. Dan komt er iemand met een heel betoog. En dan zegt Brand: ,,Ben je het daar mee eens?" Nou, twee regels geblaat en dan weer op naar de 'echte' deskundige(n).quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:17 schreef Perico het volgende:
Ten Cate had teveel babbels en dit ging ten koste van Peter R. De Vries, die de goede kritische toon wel te pakken had. Jammer, daarvoor vliegt ie dan helemaal op en neer! Wel leuk, dat Jan zijn zoon liefdevol "de aspirant deskundige van de NOS" noemde.
Jammer dat de goede man totaal geen verstand heeft van voetbal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:09 schreef Urquhart het volgende:
Peter R de Vries is altijd in een interessante gast in (voetbal) praatprogramma's
Ik ben niet echt een fan van haar muziek, maar ze heeft een lieve uitstraling, vind ik.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
Zit nu naar de ergste gast van dit jaar te kijken.Wat een griezel die van Breukelen, wat een onzin kraamt ie uit. Met alles wat ie zegt ben ik het oneens. En domheid krijgt weer een extra dimentie idd.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Guzman: "Davids had moeten zeggen tegen Van Basten: 'Als je een vrouw was geweest, had ik je op je bek geslagen'. Dat was humor geweest."![]()
Wat is dat voor Haaibaaike reactiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
Straks de video maar een bekijken/doorspoelen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:47 schreef APK het volgende:
Wat is dat voor Haaibaaike reactie
Eerst reageren en dan kijken.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat voor Haaibaaike reactie
Eerst reageren en dan kijken.![]()
Doe ik met je meequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef APK het volgende:
Goeie uitzending!
Ik ga nu ook even de video kijken.![]()
Kim Holland.quote:
Idem.quote:
Ik ook ben ik gelijk met je aaan het doorspoelenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Kim Holland.
Video te vroeg geprogrammeerd.![]()
Ik vind ze ook niet zo leuk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:54 schreef DrDentz het volgende:
oei de grapjes van Guzman slaan niet echt aan![]()
Is het zo'n zuiplapquote:
Al drie keer in het nieuws geweest wegens vechtparijen in het uitygaansleven, maar het lag nooit aan hem.quote:
Nee, maar Tong refereert naar een incident vorige zomer met Guzman en een handgemeen in Amsterdam waarbij Guzman wel wat aangeschoten was.quote:
Naaaaah.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
Nee, maar Tong refereert naar een incident vorige zomer met Guzman en een handgemeen in Amsterdam waarbij Guzman wel wat aangeschoten was.
Blijkbaar is dat genoeg om iemand de rest van z'n leven af te schilderen als dronkelap.
Hij had al een reputatie Golfert. Sorry. Ik veroordeel hem niet. Maar Jules Deelder zonder speed is ook minder leuk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar Tong refereert naar een incident vorige zomer met Guzman en een handgemeen in Amsterdam waarbij Guzman wel wat aangeschoten was.
Blijkbaar is dat genoeg om iemand de rest van z'n leven af te schilderen als dronkelap.
Reputatie, oké. Maar om iemand dan zo te stigmatiseren, nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:08 schreef tong80 het volgende:
Hij had al een reputatie Golfert. Sorry. Ik veroordeel hem niet. Maar Jules Deelder zonder speed is ook minder leuk.
Met speed vind ik hem ook helemaal niks.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:08 schreef tong80 het volgende:
Jules Deelder zonder speed is ook minder leuk.
quote:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Maar jongens morgen wel opnemen want Kane wil je niet zien live
Lekker doorspoel-momentje morgen weer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:13 schreef tong80 het volgende:
Maar jongens morgen wel opnemen want Kane wil je niet zien live
quote:
Tja... over een paar jaar heb je best kans dat we ze zelfs nog gaan missen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:16 schreef APK het volgende:
Nog twee uitzendingen, dan komt er een eind aan een tijdperk waarvan ik vooral de hoogtepunten zal herinneren.
Een paar jaarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja... over een paar jaar heb je best kans dat we ze zelfs nog gaan missen.
Over een maand komt Talpa vast wel met een briljante opvolger van BVD.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:21 schreef APK het volgende:
Een paar jaar
Ik weet nu al niet wat ik maandag op video moet kijken.![]()
Talpa gaat toch helemaal richting voetbal en hebben toch de rechten van een flink aantal competities gekochtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:57 schreef golfer het volgende:
Over een maand komt Talpa vast wel met een briljante opvolger van BVD.
Ik denk Kim Holland en Dries Roelvink.
Ben het helemaal eens met je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:16 schreef APK het volgende:
Talpa gaat toch helemaal richting voetbal en hebben toch de rechten van een flink aantal competities gekocht
Ik kijk in de rust naar Talpa omdat ik geen zin heb in reclame, maar bij verlenging van een wedstrijd is het echt genant om te zien hoe ze funny home video's of een 'wij wachten op de uitslag van....' laten zien.
Maar wat moeten we dan tijdens de rust als Talpa alle rechten heeft?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:20 schreef golfer het volgende:
Ben het helemaal eens met je.
Dit is blijkbaar de toekomst van TV-kijken.
Tuurlijk joh het zijn en blijven toch degene die in nederland, late night televisie, dag in dag uit, het hele jaar door, op de kaart zetten.quote:
Ik kom ook niet hoger dan een 5. Met goede wil...quote:Op zondag 9 juli 2006 00:47 schreef tong80 het volgende:
Henk geeft het toernooi een 4.
Die moet echt met pensioen.
Ok maar henk was de rest van de tijd dronken.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kom ook niet hoger dan een 5. Met goede wil...![]()
ik heb geen Beatles nummer gezien!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:42 schreef tong80 het volgende:
Kane jat een nummer van the Beatles. Is eens wat anders dan U2 na doen
Het intro was "Helter Skelter".quote:
LOLquote:Op zondag 9 juli 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Haaibaaike-mode: ik ga nu de video bekijken.
Ik zou inderdaad willen dat ik van het afgelopen toernooi had kunnen genieten. Nog geen handvol wedstrijden was echt de moeite waard. Dus ik ben het met je eens dat die vier misschien wat overdreven is, maar hoger dan een 5 kom ik echt niet. Overigens is die 4 van Henk natuurlijk ook maar relatief. Als Nederland de kwartfinale had gehaald had niemand het in zijn hoofd gehaald om een onvoldoende voor het toernooi te geven.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok maar henk was de rest van de tijd dronken.
Ik geniet van deze sport en geef het een 7.
Dan staan ze nog tiende in de beste tournooien ooit.
Maar een 4 is ridicuul.
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:41 schreef Price het volgende:
[..]
Het intro was "Helter Skelter".
(zou Kane wel weten dat dit geen origineel U2 nummer is?)
Geniaalquote:Op zondag 9 juli 2006 02:41 schreef Price het volgende:
[..]
Het intro was "Helter Skelter".
(zou Kane wel weten dat dit geen origineel U2 nummer is?)
Ik dacht dat ze gisteren 22.50u zeiden....quote:Op zondag 9 juli 2006 19:08 schreef golfer het volgende:
Begint het vanavond meteen na de finale-wedstrijd of gewoon weer om 22.50?
Gelukkig morgen vrijquote:Op zondag 9 juli 2006 23:13 schreef H.Flick het volgende:
De herhaling komt pas om 10 over 1... veel te laat voor mij. Ik kijk dit maar dan.
Tel daar nog maar een kwartiertje bij, het is later begonnen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:13 schreef H.Flick het volgende:
De herhaling komt pas om 10 over 1... veel te laat voor mij. Ik kijk dit maar dan.
Alles.quote:
Iddquote:Op maandag 10 juli 2006 00:08 schreef Arcee het volgende:
Vaag einde met dat lied. Past niet bij hun afscheid.
Ja hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
Kan ik de video als stopzetten en terugspoelen?
Ja, het volgende programma is al bezigquote:Op maandag 10 juli 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
Kan ik de video als stopzetten en terugspoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |