quote:
Deelder dus doorspoelen en er blijft niets over vandaag.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:54 schreef APK het volgende:
Lekker programma om op te nemen en de flauwekul door te spoelen.![]()
Waarom kijk je nog ? Er deugt nooit iemand in dat programma volgens jou.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Deelder dus doorspoelen en er blijft niets over vandaag.
Jan deugt bijna altijd. Daarom kijk ik nog.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:58 schreef tong80 het volgende:
Waarom kijk je nog ? Er deugt nooit iemand in dat programma volgens jou.
Die ondeugt idd nooit.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jan deugt bijna altijd. Daarom kijk ik nog.![]()
Hij was inderdaad redelijk aanwezig.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nu mee bezig APK. Deelder is geweldig.
Dat was het eerste dat ik dacht en postte in het vorige topic.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:02 schreef APK het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel jammer dat niemand aan de tafel vroeg of hij niet wilde vliegen vanwege zijn drugsgebruik.
Je hebt geen rijbewijs en dus geen auto.quote:
Ja, die mop hadden we al in 1946 voor het eerst gehoord.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:28 schreef scanman01 het volgende:
"Dat oog kijkt zo menselijk" blijft voor mij het hoogtepunt van de uitzending.
quote:Op maandag 3 juli 2006 10:40 schreef Urquhart het volgende:
Deelder zorgde wel voor wat leven in de brouwerij
Ik dus blijkbaar niet. Sorry dat ik je verveel hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 03:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die mop hadden we al in 1946 voor het eerst gehoord.![]()
Maar blijkbaar blijft het regelmatig recyclen ervan nog leuk?
Ja, hij kwam ook overal tussen als René van der Gijp iets wilde zeggenquote:
Plus een grammetje speed.quote:
Ja dat dacht ik ook meteen.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef Ratjepoepe het volgende:
BTW: Gijp ging even in op het tekort aan 'voetballende' rechtsbacks waarbij hij aangaf dat 'die speler van HSV' dat wel was. Barend gaf hierbij de naam BushaBush, maar dacht toch echt dat Gijp De Jong bedoelde. Je kunt die professionele huurblesseerderaar toch niet echt een opbouwende rechtsback met aanvallende kwaliteiten noemen.
Ze hadden het op dat moment over 'rechts in de zone' wanneer NL met 3 verdedigers zou spelen. En dus niet over een echte rechtsback...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef Ratjepoepe het volgende:
BTW: Gijp ging even in op het tekort aan 'voetballende' rechtsbacks waarbij hij aangaf dat 'die speler van HSV' dat wel was. Barend gaf hierbij de naam BushaBush, maar dacht toch echt dat Gijp De Jong bedoelde. Je kunt die professionele huurblesseerderaar toch niet echt een opbouwende rechtsback met aanvallende kwaliteiten noemen.
Ja hij zit vanavond weerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef H.Flick het volgende:
Deelder was geweldig. Zit hij er vanavond weer?
Inderdaad, en morgen weer met de taxi naar Rotterdam terug.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef tong80 het volgende:
Minder speed op. Had te weinig meegenomen waarschijnlijk.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
Morgen trouwens met als gast weer eens Jan Marijnissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |