Dat is correctquote:Op maandag 3 juli 2006 00:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Een fransman
quote:
foutquote:Op maandag 3 juli 2006 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
nooit
fout, maar je zit er niet heel ver naastquote:Op maandag 3 juli 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:
1800?
paar jaartjes later nogquote:Op maandag 3 juli 2006 01:12 schreef MaJo het volgende:
1804?
Ik heb geen flauw idee dus ben maar gaan gokkenquote:Op maandag 3 juli 2006 01:13 schreef daReaper het volgende:
[..]
paar jaartjes later nog
(is dit de Algemene Kennis Quiz of de Algemene Gok Quiz?)
Bijna goedquote:Op maandag 3 juli 2006 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Meer gok nu ik gok op 1811
Kouderquote:Op maandag 3 juli 2006 01:14 schreef MaJo het volgende:
1810?
Juustem http://nl.wikipedia.org/wiki/Veldtocht_van_Napoleon_naar_Ruslandquote:Op maandag 3 juli 2006 01:16 schreef MaJo het volgende:
1812!
Nee later. En je hebt het jaar nog niet genoemdquote:
ehm 1961quote:Op maandag 3 juli 2006 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee later. En je hebt het jaar nog niet genoemd
quote:
Ietsje eerderquote:Op maandag 3 juli 2006 01:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou kan nooit veel zijn volgens mij64
Welke wil jequote:Op maandag 3 juli 2006 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ietsje eerder
En noem gelijk een nieuwe maand dan komen we weer een stapje verder
Helemaal goedquote:Op maandag 3 juli 2006 01:28 schreef Asmodian het volgende:
22 November 1963
op het Daley Plaza
in Dallas, Texas
(met de kandelaar
door Colonel Mustard!)
Yay!quote:Op maandag 3 juli 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Alleen snap ik niet wat je bedoeld met de kandelaar door Colonel MurstardMaar goed, nieuwe vraag voor Asmodian
![]()
Achternaam goed, edoch de voornaam nietquote:Op maandag 3 juli 2006 01:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Armstrong lewis
Lewis als bemannings lidquote:Op maandag 3 juli 2006 01:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Achternaam goed, edoch de voornaam niet![]()
Neil Armstrong is correctquote:Op maandag 3 juli 2006 01:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lewis als bemannings lidNeil is zn voornaam
Jeuj ik bedoelde een astronaut die Lewis heet,en die dus niet bestaat ookquote:Op maandag 3 juli 2006 01:39 schreef MaJo het volgende:
Punten is misschien wel een goed idee. Maar eerst maar eens kijken hoe dit topic gaat lopenEn Lewis Armstrong
Iedereen weet toch dat hij Lance Armstrong heet
Maar ik heb naast Neill echt geen flauw idee. Tom Hanks telt zeker niet?
![]()
En een exlid van Genesis zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 01:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Neil Armstrong is correct. Helaas geen Lewis
.
Een van de andere bemanningsleden (de piloot) deelt de naam met een bekende Ierse rebellenleider
Je bedoelde die twee namen apart? Aangezien Lewis Armstrong natuurlijk ook een persoon isquote:Op maandag 3 juli 2006 01:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jeuj ik bedoelde een astronaut die Lewis heet,en die dus niet bestaat ook![]()
Ja en neequote:Op maandag 3 juli 2006 01:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelde die twee namen apart? Aangezien Lewis Armstrong natuurlijk ook een persoon isOf was je je daar even niet van bewust?
![]()
Pfff logisch dat ik geen Lewis armstrong ken dan he'quote:Op maandag 3 juli 2006 01:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bedoelde die twee namen apart? Aangezien Lewis Armstrong natuurlijk ook een persoon isOf was je je daar even niet van bewust?
![]()
Weer een correctie: Moet natuurlijk LOUIS Armstrong zijn. Vergeef mij vanwege het late tijdstip
Ja, inderdaadquote:
Haha neequote:Op maandag 3 juli 2006 01:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Pfff logisch dat ik geen Lewis armstrong ken dan he'![]()
Good enough for mequote:
Helaas net te laatquote:
hij is offlinequote:Op maandag 3 juli 2006 01:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helaas net te laat. Het is nu aan Ghostbuster een nieuwe vraag te stellen
We geven hem een paar minuten. Anders mag jij van mij best een nieuwe vraag stellen (mits dat van MaJo, topicstarter, magquote:
Ach, iemand moet 't toch doen?quote:
Dat neem jij wel /heel/ gemakkelijk aanquote:Maar het feit dat jij de punten bij gaat houden maakt alles weer goed![]()
pvdt - kom er zo op...quote:Op maandag 3 juli 2006 01:59 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet tegen wachten![]()
Wie schreef de boekenreeks Het Bureau?
Oy, alsof ik dat niet doequote:
Ik wil dat ook best wel doen als TS. Maar ik zal je eraan houden indien nodigquote:Dat neem jij wel /heel/ gemakkelijk aan. Maar mits dit topic goed gaat lopen, kan ik daar best bereid toe gevonden worden
![]()
Van de vijf vragen is dit nu de tweedequote:Op maandag 3 juli 2006 02:02 schreef Repeat het volgende:
dit wordt toch niet een topic met alleen maar boekenvragen he?
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:03 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben er uit: Johannes J. Voskuil!
Ik heb een Nederlandse lit-vraag goedquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
Nixon?
Zit wat inquote:Op maandag 3 juli 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zou Nixon de Amerikaanse inmenging in Vietnam als agressie beschouwen?
EDIT: bovenstaand citaat is trouwens vrij vertaald van een andere taal, is niet oorpronkelijk in het Engels. Normaliter zou ik het wederom vrij vertalen naar het Nederlands, maar daar is het nu te laat voor
quote:
En ik moet beter lezenquote:
Tss... Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 3 juli 2006 02:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik moet beter lezenZag Vietnam staan en een Engelse tekst dus vandaar
En Asmo, kom eens op met dat punt
Ik zei toch dat ik geen geduld hebquote:Op maandag 3 juli 2006 02:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tss... Geduld is een schone zaak![]()
Was je trouwens voor![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:17 schreef Asmodian het volgende:
Guernica
Jolijt!quote:Op maandag 3 juli 2006 02:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Guernica_%28schilderij%29
Asmo +1
Makkelijkquote:Op maandag 3 juli 2006 02:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jolijt!![]()
Goed, als we toch in de makkelijke sferen blijven: Wie wordt gezien als de uitvinder van de telefoon?
Note: het octrooi dateert van 7 maart 1876
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
MakkelijkIk weet echt bar weinig van technische aangelegenheden
De naam Bell komt in me naar boven maar dat zal ongetwijfeld heel dom zijn
![]()
Jeequote:
En juist daarom een makkelijke vraagquote:Op maandag 3 juli 2006 02:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeDacht het stiekem al maar dekte me in voor het geval dat
Vond Bell ---> bellen iets te voor de hand liggend
![]()
quote:
Huzzah!quote:Op maandag 3 juli 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het op dit nachtelijk uur maar makkelijk houden
![]()
Asmo + 1
ga zo maar eens slapen denk ik, tenzij ik de volgende vraag weet![]()
Sad but truequote:Op maandag 3 juli 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
0 keer toch?
En in het Mongools weer andersquote:Op maandag 3 juli 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
Ulanbataar (in het Nederlands volgens mij Oelan-Bator oid)
Ik neem het van je aanquote:Op maandag 3 juli 2006 02:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
En in het Mongools weer andersZoiets als Монгол Улс maar dan anders.
Asmo + 1
quote:Op maandag 3 juli 2006 02:45 schreef MaJo het volgende:
Zal wel iets van de romeinen zijn ofzo. Ceasar dan maar?
Dat is helemaal juist!quote:
Nu stel jij een vraag, en deelt dan een punt uit aan degene die het goed heeftquote:
Poeh, ik zou het niet weten. Bob Woodward ofzo?quote:Op maandag 3 juli 2006 02:55 schreef tong80 het volgende:
Welke Journalist bevriend met Oliver Stone had een piep klein rolletje in diens film JFK ?
Woohoo! Dus kranten lezen is toch ergens goed voor!quote:
Oh, ga je je vraag aanpassen?quote:Op maandag 3 juli 2006 03:18 schreef tong80 het volgende:
Weet je het zeker ?
Anders gesteld dan wat lieten de moordenaars achter op de muur ?
Die zocht ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:21 schreef Asmodian het volgende:
Helter Skelter - op de koelkast van de LaBiancas geschreven door Kenwinkle
Not even close. Beetje eerder, ander land en ze zong niet "De Troubadour".quote:Op maandag 3 juli 2006 03:29 schreef tong80 het volgende:
Dan pas ik
Was ze gelijk met Lenny Kuhr ? in 69 ? Met 6 punten ?
Oeh... close!quote:Op maandag 3 juli 2006 03:30 schreef Asmodian het volgende:
Monaco met "L'amour s'en va". Geen flauw idee welk jaar. Gokje op 1964
Ik weet helaas iets meer van Eurovisie-geschiedenis dan mij lief isquote:Op maandag 3 juli 2006 03:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oeh... close!
Jaartal een beetje aanpassen en je bent er.
Woohoo!quote:Op maandag 3 juli 2006 03:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jaaaaaah... Vijfde plaats met 25 punten.
Overigens was zij niet de enige "vreemde eend" in de bijt. Nana Mouskouri zong voor Luxemburg...
Asmodian +1
Nee, Celine Dion won de Eurovisie in 1988 voor Zwitserlandquote:Op maandag 3 juli 2006 03:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Celine Dion zong nog niet in 1963, dacht ik. Of het moet onder de douche zijn geweest.
On topic: Ik heb werkelijk geen idee... Waarschijnlijk waren het allemaal Jjoden (politiek-correcte nieuw-nederlandse spelling)
Geen flauw idee, heb het even opgezocht, de naam zei me niks.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:08 schreef Berkery het volgende:
Welke Nederlander kreeg in 1901 de Nobelprijs voor de Scheikunde?
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:13 schreef Berkery het volgende:
Rabin
Peres
Golda Meir
Ben Guryon
Begin
Netanyahu
Shamir
Spelling gedeeltelijk fonetisch
Van 't Hof ofzo, niet? Voor Osmotische druk iig.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:08 schreef Berkery het volgende:
Welke Nederlander kreeg in 1901 de Nobelprijs voor de Scheikunde?
Ik heb helemaal niks opgepakt, maar blijf kennelijk wel langer wakkerquote:Op maandag 3 juli 2006 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en goed opgepakt door Asmodian...
Ik ben benieuwd naar de nieuwe vragen!
Langer wakker, eerder op, wat boeit het.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks opgepakt, maar blijf kennelijk wel langer wakker.
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Van 't Hof ofzo, niet? Voor Osmotische druk iig.
UU!
![]()
Asmodian + 1quote:Jacobus Henricus van 't Hoff (Rotterdam, 30 augustus 1852 – Steglitz, 1 maart 1911) was een Nederlands scheikundige en winnaar van de eerste Nobelprijs voor de Scheikunde (1901). Hij wordt gezien als een van de grondleggers van de stereochemie en de fysische chemie. Na zijn promotie trouwde Van 't Hoff op 27 december 1878 met Johanna Francina Mees. Uit dit huwelijk werden vier kinderen geboren: twee dochters, Johanna Francina (geboren in 1880) en Aleida Jacoba (geboren in 1882) en twee zonen Jacobus Hendricus (geboren in 1883) en Govert Jacob (geboren in 1889).
Jeejquote:
Da' klopt!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Buys Ballot!
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da' klopt!![]()
Nog een alumnus van mijn alma mater
iamredleader +1
(het wordt als 'good form' beschouwd om te zeggen welke goed en welke fout is. Dan kan ik makkelijker verder en hebben anderen een betere kans om het in te koppenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:51 schreef iamredleader het volgende:
Je eerste drie zijn goed, je twee gokjes hebben 1 goed en 1 fout...
Wootness!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Best Sound, I'll accept.
ASMODIAN +1
link:
Gladiator op Wikipedia
Helemaal juist!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:07 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Leuk dit...
van der Sar 113
de Boer 112
Cocu 100
Overmars 86 ??
Een bijzonder goede morgen deze morgen!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook weer wakkerLeuk dat mensen mijn topic cool vinden
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:14 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Een bijzonder goede morgen deze morgen!![]()
*wacht geduldig op volgende vraag*
Alias en Lostquote:Op maandag 3 juli 2006 12:19 schreef Asmodian het volgende:
Goed, ik zet er wel fftjes eentje neer, dan.
Noem 2 van de 5 series van J.J. Abrams
Correctquote:
Klopt als een bus...quote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef Asmodian het volgende:
Mammoetwet - Jo Cals - 1963
quote:
Kan niet wachten...quote:Op maandag 3 juli 2006 12:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
.......
EDIT: als hij er zometeen niet is heb ik wel een leuke Ajax-vraag in m'n hoofd
Goed, omdat ik 'm echt wil stellenquote:
de uitslag was 4-0quote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Richard Witschge tegen Feyenoord, uitslag meen ik 3-2 ?
En dat is trouwens een mugquote:Op maandag 3 juli 2006 12:37 schreef buzzer het volgende:
Welk dier met de welluidende naam Anopheles heeft jaarlijks duizende doden op zijn geweten ?
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef Asmodian het volgende:
Behlave Baz Luhrmann's nieuwe musical "La Boheme" zal je vast Rent bedoelen
Hoezee!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het nummer dat ik bedoelde heet La vie Boheme.
Asmo + 1
Makkiequote:Op maandag 3 juli 2006 13:18 schreef MaJo het volgende:
Joechei!
Hoe heten de 6 acteurs die in Friends de karakters Rachel, Monica, Phoebe, Ross, Joey en Chandler spelen?
Jippiequote:Op maandag 3 juli 2006 13:20 schreef MaJo het volgende:
Ik heb haast dus vandaar
Asmo + 1
Ik ga d'r vandoor![]()
Ook dat is juistquote:
Triumviraat bedoel je? Marcus Antonius en Octavianus. Waarom 2 van de 3?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:37 schreef Asmodian het volgende:
Dat punt zie ik later dan wel
Noem twee van de drie leden van het 'Tweede Romeinse Triumveraat', gevormd in 43 v.Chr
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Triumviraat bedoel je? Marcus Antonius en Octavianus. Waarom 2 van de 3?![]()
Onderscheidenlijk:quote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef YoshiBignose het volgende:
omdat ik de vragen beetje raar vind tijd voor wat topografiehier een lijstje met landen, noem de hoofdsteden. sommige wist ik zelf ook echt niet, leer je nog is wat
Zuid-Afrika
Irak
Singapore
Liechtenstein
Estland
Zwitserland
Australië
en voor de echte die-hards: (zijn niet per se nodig voor punten)
Nauru
Tonga
Jamaica
Barbados
Uruguay
succes ermee, hoop dat ik zoveel mag vragen, maar is weer eens wat anders en wel leuk
Zoiets?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef YoshiBignose het volgende:
omdat ik de vragen beetje raar vind tijd voor wat topografiehier een lijstje met landen, noem de hoofdsteden. sommige wist ik zelf ook echt niet, leer je nog is wat
Zuid-Afrika - Pretoria
Irak - Baghdad
Singapore - Singapore?
Liechtenstein - Vaduz?
Estland - Talinn
Zwitserland - Bern
Australië - Canberra
en voor de echte die-hards: (zijn niet per se nodig voor punten)
Nauru
Tonga
Jamaica - Kingston
Barbados - Georgetown?
Uruguay - Montevideo
succes ermee, hoop dat ik zoveel mag vragen, maar is weer eens wat anders en wel leuk
Aha, meestal ben ik trouwens ook wel redelijk goed met de hoofdsteden, maar het land Naura ken ik niet eens, laat staan de hoofdstad, die dus ook niet bestaat.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef Iblis het volgende:
Ik heb het nog even nagezocht, en Nauru blijkt dus als enige land geen officiële hoofdstad te hebben. Dat is dan wel weer geinig.Barbados is Bridgetown en Tonga is zo obscuur dat ik het nieteens kán onthouden, maar gelukkig werkt copy/paste: Nukuʻalofa.
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:25 schreef tong80 het volgende:
Please please me
With the beatles
A hard days night
Help
Rubber soul
Revolver
SGT.Peppers
Abey road
Let it be
Dank je voor het puntquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:32 schreef MaJo het volgende:
Oh nog even voor de volledigheid:
Asmo + 1 (voor de Cobra vraag)
Ik ga gelijk weer![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijke vragen op zich wel, maar de vraag wat het 'meest sexueel-georienteerd' is niet eenduidig te beantwoorden omdat verschillende mensen nummers natuurlijk anders interpreteren. Ik vind het dus moeilijk om een feitelijk antwoord te gevenquote:
Nooit van gehoord, sorryquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:47 schreef tong80 het volgende:
Ok stel ik een algemenere vraag. Het antwoord was : 'Cocksucker blues.'
Anouk?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:52 schreef tong80 het volgende:
Beetje wel maar ook weer niet Barry gaat immers al 40 jaar mee
Het is idd een man.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:53 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Anouk?
Ik dacht dat je met 'Nederlander' een man bedoelde, maar dat hoeft natuurlijk niet
Zou het Alex van Halen zijn?quote:
Jaaaaaa die zocht ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:30 schreef Asmodian het volgende:
Oeh! Jan Akkerman?
Yesss!!quote:
quote:
Nee, het is een grote personenauto-fabrikant. Hun auto's hebben 10 van de afgelopen 40 Car of the Year awards binnengesleeptquote:
Juustquote:Op dinsdag 4 juli 2006 03:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Riep U?![]()
Het zal wel Fart In A Tin, ofwel Fiat zijn.![]()
Da's niet bepaald vriendelijk zo in de vroege ochtendquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Heeft de hitte je hersenen verweekt? Ik sprak toch duidelijk over het merk Zündapp, niet over het merk Messerschmitt. Wat je overigens met dubbel t behoort te schrijven.
Nou, ik denk dat na 8 uur er best een hintje van af mag. Het spel moet immers door blijven gaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sorry, ik heb dus niets geslapen. Dan word ik kregelig.
Moet je nu al een tip of wachten we op Tong?
Zundapp Zeus?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het merk is dus Zündapp en het model is genoemd naar een god.
Hmm... De auto had een 'voordeur' en een 'achterdeur'? En niet Grieks... Misschien dan een Zündapp Janus?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nope. Verkeerde "nationaliteit" van de godheid. En vergeet niet het tweede deel van de vraag: Waarom de auto juist naar die god is vernoemd.
PS: Een u-met-puntjes maak je met ALT+0252
Omdat het dus 'twee gezichten' zou hebben met de voordeur en de achterdeur.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hehe... Even voor de vorm: Waarom heet dat ding dus Janus?
Phew.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bingo!
[afbeelding]
[afbeelding]
Asmodian +1
Even voor de volledigheid meegeven dat het dus een auto uit 1957/58 was, met een 250cc 1-cylindermotor tussen de ruggelings tegen elkaar geplaatste banken. Totale productie: 6902 stuks.
Linkje...
Grozny?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Phew.Leer ik toch elke dag weer iets nieuws
.
Goed, even naar de wat makkelijkere vragen
Wat is de hoofdstad en tevens grootste stad van Tsjetsjenië?
Klopt als een busquote:
quote:Now I've heard there was a secret chord
That David played, and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do you?
It goes like this
The fourth, the fifth
The minor fall, the major lift
The baffled king composing Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
Helemaal juist!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:56 schreef Berkery het volgende:
Leonard Cohen
Sorry, ik was aan het lunchenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:50 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb bijna een uurtje geduldig gewacht, maar aangezien Svyatagor nog geen nieuwe vraag heeft gepost, dan maar een van mij:
Wie schreef het bekende nummer met de volgende tekst er in?
[..]
Yepquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef Asmodian het volgende:
Noordoostpolder, toch? (Espel in ieder geval)
Ken gebeurenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Sorry, ik was aan het lunchen![]()
Volgende keer beter![]()
Yayquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep
Asmodian + 1
De gehele Noordoostpolder valt onder de gemeente NOP, met uitzondering van Urk
Ok, gaat ie:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay![]()
Noem vijf filmreeksen waarvan er ten minste 3 delen zijn uitgebracht
Helemaal goed!quote:
BZN ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:28 schreef Homdeck het volgende:
Welke artiest/band heeft de meeste hits in de Nederlandse top 40 gehad?
een hele minuutquote:
nee en neequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:34 schreef Asmodian het volgende:
Doe Maar?
Moet het trouwens een Nederlandse band/artiest zijn?
nee ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef MaJo het volgende:
beatles?
Anders lees je de OP evenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef marhil het volgende:
Meeste singlehits Top 40:
BZN, 53
Golden Earring, 46
The Rolling Stones, 46
Madonna, 45
Normaal, 42
Bee Gees, 41
Michael Jackson, 38
Queen, 38
The Cats, 36
André van Duin, 34
Bron wikipedia
quote:Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef marhil het volgende:
Meeste singlehits Top 40:
BZN, 53
Golden Earring, 46
The Rolling Stones, 46
Madonna, 45
Normaal, 42
Bee Gees, 41
Michael Jackson, 38
Queen, 38
The Cats, 36
André van Duin, 34