Die paar euro had ik er wel voor overquote:Op zondag 2 juli 2006 23:38 schreef Shark.Bait het volgende:
dat laatste kost wel geld daarom
Leuke serie...
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
An was dus het model
Maar leuke foto's!
1 vind ik net ff verkeerd geplaats, ik zou denk ik kiezen voor meer ruimte aan de rechter zijde...
3 is leuk, maar moest dat nou met die prullenbak?![]()
bij foto4 krijg ik inspiratie voor een andere foto... iets meer close-up van een laag standpunt, mobieltje op de voorgrond onscherp en dan een -kies-een-emotie- op het gezicht van An (en die scherp dus).
edit:
owhja, en ze komt me op de één of andere manier bekend voor (en nee, dan bedoel ik niet van andere foto's)
een staande foto zou ook beter tot zijn recht komen, de parasol is wat storend naar mijn zinquote:Op maandag 3 juli 2006 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Groothoek was idd een optie geweest BBIk heb er wel aan gedacht, maar in de hitte van de sessie
gewoon vergeten
zelf zou ik voor groothoek gaan, zelfde wijdseblik maar veel meer ruimte boven het hoofd.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
Een staande foto had een groot deel van de wijdse blik verwijderd en had dus niet de impact gekregen van deze fotoDaar wilde ik eigenlijk naar toe nl.
Groothoek was daar idd iets toffer voor geweest
Denk dat dat tegen gaat vallen hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 00:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zelf zou ik voor groothoek gaan, zelfde wijdseblik maar veel meer ruimte boven het hoofd.
5a is idd wat meer gecropt, maar dat kwam omdat An en ik het erover eens waren dat dat 1,5 mensje aan de linkerkant wat storend werkte.quote:Op maandag 3 juli 2006 07:10 schreef ArjanB het volgende:
Nr. 5a is iets teveel gecropt ten opzichte van 5 en vind ik 5 daarom beter.
Als je het geheel in US stijl wil doen:quote:Op maandag 3 juli 2006 07:43 schreef An24 het volgende:
Wat een leuke reactiesNiet dat ik mijn standpunt aan de andere kant van de camera op zou geven
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je het geheel in US stijl wil doen:
hihihihihihi--ooow PdeH wat een geweeeeldige fotooos![]()
![]()
Je "poseert" erg natuurlijkquote:Op maandag 3 juli 2006 15:25 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
Geen US voor mij dus
![]()
@ Pea, zowel compliment naar P als naar mij, thanks. Had nog nooit model gestaan, spannend was het zekers
![]()
Jij ook een keer poseren in Delftquote:
Zonde van je foto's johquote:Op maandag 3 juli 2006 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij ook een keer poseren in Delft![]()
Krijg je ook ijsje van me
Ze zijn voor een groot gedeelte op F2.8 en F5.6 geschotenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef Sjummie het volgende:
Mooie foto's hoor !! Heb je ze bewerkt ?
En wat voor sluitertijden/diafragma horen heb je gebruikt ?
Het is toch digitaal johquote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef TripleBee het volgende:
Hele mooie foto's, maar ik ben niet helemaal objectief. (en da's dan geen compensatietoeter o.i.d.).
En dat An met ijs stil te krijgen is wist ik al langer.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |