abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39461747
An en ik waren vandaag op pad om wat foto's te maken daar volgt een andere showcase van, maar die zijn dus nog niet af . In het kader van een van de onderwerpen van de wedstrijd zijn we wat gaan spelen met een mobieltje

Van die laatste heb ik ook nog een zwartwit-versie
#5a

En je kunt An ook stil krijgen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 2 juli 2006 @ 23:38:29 #2
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39462213
dat laatste kost wel geld daarom

Leuke serie... #1 is het sterkst. 3 is wat minder door de stenen die "in de weg zitten"
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_39462245
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:38 schreef Shark.Bait het volgende:
dat laatste kost wel geld daarom

Leuke serie...
Die paar euro had ik er wel voor over En dank
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_39462249
Ja he Shark, kan die p wel.....en wat vind je er zo leuk aan

[ Bericht 5% gewijzigd door An24 op 02-07-2006 23:42:13 (scrap my last note) ]
pi_39462315
Ik vind die stenen wel mooi. Alleen jammer dat ze op die foto helemaal in de schaduw zit.
  FOK!fotograaf zondag 2 juli 2006 @ 23:42:41 #6
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39462326
An was dus het model

Maar leuke foto's!
1 vind ik net ff verkeerd geplaats, ik zou denk ik kiezen voor meer ruimte aan de rechter zijde...
3 is leuk, maar moest dat nou met die prullenbak?
bij foto4 krijg ik inspiratie voor een andere foto... iets meer close-up van een laag standpunt, mobieltje op de voorgrond onscherp en dan een -kies-een-emotie- op het gezicht van An (en die scherp dus).

edit:
owhja, en ze komt me op de één of andere manier bekend voor (en nee, dan bedoel ik niet van andere foto's )
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_39462391
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:42 schreef Xilantof het volgende:
An was dus het model

Maar leuke foto's!
1 vind ik net ff verkeerd geplaats, ik zou denk ik kiezen voor meer ruimte aan de rechter zijde...
3 is leuk, maar moest dat nou met die prullenbak?
bij foto4 krijg ik inspiratie voor een andere foto... iets meer close-up van een laag standpunt, mobieltje op de voorgrond onscherp en dan een -kies-een-emotie- op het gezicht van An (en die scherp dus).

edit:
owhja, en ze komt me op de één of andere manier bekend voor (en nee, dan bedoel ik niet van andere foto's )
tien punten voor Xila....
  FOK!fotograaf zondag 2 juli 2006 @ 23:49:42 #8
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39462502
quote:
Op zondag 2 juli 2006 23:45 schreef An24 het volgende:

[..]

tien punten voor Xila....
Ja!
Gisteren wilde jullie het allemaal niet zeggen

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_39462687
Flauw he Xil Maar dank voor het commentaar Ik kan me wel wat voorstellen bij je suggestie voor #4 En die prullenbak....tja...daar waren wij ook al over aan het bekvechten Echt superstorend vind ik hem niet En je zit tenslotte in een stedelijke omgeving dus een beetje erbij passen kan wel Maar het is niet de beste foto iig

Ook je reactie op #1 is idd een goed alternatief Leuk voor een volgende keer
  maandag 3 juli 2006 @ 00:01:15 #10
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_39462758
leuke foto's P

van foto 5 vind ik 5a de sterkste (de zwart/wit)

denk dat het misschien mooier was geweest om an er nog kleiner op te zetten (meer groothoek)
waardoor het gebouw beter zichtbaar word, met dit contrast steekt ze toch af dus kan dat best.
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_39462768
Leuke fotos wel maar hete was ook leuk geweest als het model een keer haar mond open gehad had.
Nu is het net of ze een heel saai verhaal aanhoort door de telefoon.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_39462841
Groothoek was idd een optie geweest BB Ik heb er wel aan gedacht, maar in de hitte van de sessie gewoon vergeten

En Prupke, dat was idd een leerpuntje waar ik al net achter ben gekomen
  maandag 3 juli 2006 @ 00:06:26 #13
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_39462864
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
Groothoek was idd een optie geweest BB Ik heb er wel aan gedacht, maar in de hitte van de sessie gewoon vergeten
een staande foto zou ook beter tot zijn recht komen, de parasol is wat storend naar mijn zin
pi_39462925
Een staande foto had een groot deel van de wijdse blik verwijderd en had dus niet de impact gekregen van deze foto Daar wilde ik eigenlijk naar toe nl. Groothoek was daar idd iets toffer voor geweest
  maandag 3 juli 2006 @ 00:11:53 #15
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39462968
Ik dacht even dat ik een fotoshoot van een Italiaanse telecom-provider zat te bekijken
Leuke foto's P. Persoonlijk vind ik 3 niet zo geweldig, ook vanwege de prullenbak, maar vooral omdat de zonnebril die ze op de andere foto's haar wat cools geeft dat ze hier lijkt te missen. Wel een bijzonder mooie dame.

Ow, enne: mijn favo is #2 Prachtige glimlach, goed gevangen!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 3 juli 2006 @ 00:13:20 #16
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_39462989
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
Een staande foto had een groot deel van de wijdse blik verwijderd en had dus niet de impact gekregen van deze foto Daar wilde ik eigenlijk naar toe nl. Groothoek was daar idd iets toffer voor geweest
zelf zou ik voor groothoek gaan, zelfde wijdseblik maar veel meer ruimte boven het hoofd.
pi_39465588
quote:
Op maandag 3 juli 2006 00:13 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

zelf zou ik voor groothoek gaan, zelfde wijdseblik maar veel meer ruimte boven het hoofd.
Denk dat dat tegen gaat vallen hoor Als je groothoek gaat gebruiken, moet je nl. veel dichter op je onderwerp gaan staan.
pi_39465601
Overigens.....voor de mensen die het leuk vinden om te weten: alle foto's zijn gemaakt met de Canon 100mm 2.8 Macro, met uitzondering van #6. Die is gemaakt met een ultra-wide-angle

Grote versies: http://www.pdehoog.nl/gallery/thumbnails.php?album=32
pi_39465724
Leuke serie geworden Nr. 1 had ietsie meer ruimte rechts mogen hebben.
Nr. 3 is gewoon heel fijntjes door de natuurlijke gezichtsuitdrukking.
Nr. 5a is iets teveel gecropt ten opzichte van 5 en vind ik 5 daarom beter.
pi_39465855
Wat een leuke reacties Niet dat ik mijn standpunt aan de andere kant van de camera op zou geven
pi_39474851
quote:
Op maandag 3 juli 2006 07:10 schreef ArjanB het volgende:
Nr. 5a is iets teveel gecropt ten opzichte van 5 en vind ik 5 daarom beter.
5a is idd wat meer gecropt, maar dat kwam omdat An en ik het erover eens waren dat dat 1,5 mensje aan de linkerkant wat storend werkte.
  maandag 3 juli 2006 @ 14:57:36 #22
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39474998
quote:
Op maandag 3 juli 2006 07:43 schreef An24 het volgende:
Wat een leuke reacties Niet dat ik mijn standpunt aan de andere kant van de camera op zou geven
Als je het geheel in US stijl wil doen:

hihihihihihi--ooow PdeH wat een geweeeeldige fotooos
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_39475152
  maandag 3 juli 2006 @ 15:04:58 #24
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_39475222
Goed gelukte serie P

nr1 leuke foto, dat haar kijkrichting niet de kant van de "lege"ruimte op gaat geeft het gevoel dat ze zich afwend van de nieuwsgierige blikken of stiekume toehoorders. Ik vind het er wel bij passen
nr2 mooie houding, lieve lach, mooie dof, maar....het mobieltje doet hier eerder afbreuk aan de foto als dat het iets toevoegt. Het lijkt hier niet of ze zit te bellen.
nr3 Dit vind ik de mooiste, even een momentje om lekker bij te babbelen, weggekropen, afgewend van alles om haar heen. De prullenbak zag ik aan voor een koffertje
nr4 Dit is dan weer wel een foto waar je vanaf ziet dat ze zit te smssen, een leuk berichtje aan haar gezicht te zien
nr5 De houding is stoer, zo bel je niet. De foto had wat ruimer gemogen aan de onderkant, misschien zelf ook door de knieën. Ik weet niet...dit vind ik de minste uit de serie. Bij het omzetten naar zw/wit vind ik de parasol wat storend aanwezig. Kortom, het idee is leuk bij deze, de uitvoering kan nog aan gewerkt

het ijsje, lekker

Als ik jou was zou ik dit model maar te vriend houden P
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_39475902
quote:
Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Als je het geheel in US stijl wil doen:

hihihihihihi--ooow PdeH wat een geweeeeldige fotooos
Geen US voor mij dus

@ Pea, zowel compliment naar P als naar mij, thanks. Had nog nooit model gestaan , spannend was het zekers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')