Yup, helemaal goedquote:Op maandag 3 juli 2006 19:56 schreef Chielus het volgende:
Proof of Life iig en volgens mij speelt ie ook in Twins
Die zijn in de doofpot gestopt ranja, er is niets namelijk wat we collectief niet wetenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef ranja het volgende:
d'r staan vast nog wel een paar van mij open van ooit
rij maar uit de parkeergaragequote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef ranja het volgende:
d'r staan vast nog wel een paar van mij open van ooit
uhuhquote:Op maandag 3 juli 2006 22:49 schreef cwk het volgende:
Trainspotting
Spun
Requim for a dream
Blow
Basketball Dairys
Traffic
Scarface
51st state
Ray
The doors
Fear and loathing
Quote uit welke film?quote:: 12:50, press Return
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:25 schreef dolle_hond het volgende:
21 grams
2 punten in 1 minuutquote:Op maandag 3 juli 2006 23:38 schreef ranja het volgende:
Snatch
Way of the Gun
Fear and Loathing in Las Vegas
The Usual Suspects
ik proef de milde smaak van sarcasmequote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:57 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, het is een actrice! Tja, dan weet ik 't wel natuurlijk.
Ik had zo'n vermoeden dat zelfs Califo haar niet kent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:02 schreef Sokolsky het volgende:
Califo kan ook tussendoor opduiken, dan gok ik op 4:00 uur.
Nee, ik wil eigenlijk slapen. Ik dacht ik doe even een makkelijkequote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:10 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, je bent er weer. Wou jij verder hinten?
(sorry, 80's is totaal niet mijn straatje)
zeg dan noem 5 films met tom cruise kop op de coverquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, ik wil eigenlijk slapen. Ik dacht ik doe even een makkelijke
daarvan weet ik er maar 1quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:12 schreef flyguy het volgende:
[..]
zeg dan noem 5 films met tom cruise kop op de cover
jij had gespiektquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:16 schreef wyccie het volgende:
Collateral
Top Gun
Jerry McGuire
Last Samurai
War of the worlds
ahumquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had zo'n vermoeden dat zelfs Califo haar niet kent.
Ik heb het ondertussen opgezocht (er zijn meerdere met die naam), ik ken haar van een tv-serie. Maar ik zou zo geen film met haar kunnen noemen. Ik zag op IMDb wel dat ik 6 titels ken, waarvan 2 sequels zijn.
.......... wist ik welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik gaf toch antwoord op de 'vraag' 5 films met Tom Cruise op de cover.
maar dat is geen actrice. dacht eerder aan Nicole Eggert, maar dan allen het eerste plaatje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:29 schreef flyguy het volgende:
ze heeft wel wat weg van mevrouw moss
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:31 schreef flyguy het volgende:
oh............. sienna miller....
Makkelijke denk ik.quote:Four planes were hijacked. Three of them reached their target. This is the story of the fourth.
Making plans for Nigel en Blue Mondayquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef Sokolsky het volgende:
en leuke muziek.
nu de 2 andere nogquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:49 schreef Sokolsky het volgende:
The Ghost and the Darkness, met Michael Douglas
Had niet uitgemaakt, ik tikte de titel na de eerste regel en zag dat pas later.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Het is niet zo moeilijk als je de titel nog in het stukje laat staan
ik doe het jammer genoeg zelf ook vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |