abonnement Unibet Coolblue
pi_39475631
ik zie jou ook niet Cadfael

Zal ik dan toch maar een neiuwe start maken met een dorpje?? Al m'n spullen foetsie
Ow wat eng Alle kadootjes weg *snik*

Wat moet ik doen ??
pi_39475648
wacht ff eerst. mischien gaat er wat anders mis

je hebt wel een groen rondje. mail me ff op cadfael_kr at hotmail.com.

dan geef ik je mn msn, dat praat wat makkelijker
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39475721
Ik heb een groen rondje bij iedereen. Iedereen ziet mij wel als ik poortje open heb maar kunnen er niet in maar heeft iemand in mijn lijst poortje open dan zie ik die niet in de lijst staan.

Lief van je met MSN maar ik gebruik MSN puur voor prive
pi_39475878
Wat is je setup dan? draadloos, wifi usb stick?

als het draadloos is, heb je dan wel eens een wifi sessie aan de praat gekregen met andere games?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39475911
Heb een wifi stick van nintendo. Andere spellen werken wel online of met 2 dsen
pi_39475991
Ik heb zelf geen ervaring met usb stick. Zijn er meer mensen hier die dat gebruiken die problemen hebben?

anders zet jou poort es open, dan probeer ik naar jou te komen. misschien dat dat werkt.

Heb je een firewall op je pc? misschien blokkeert die het?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39476148
Staat een firewall op de server maar die blokkeerd niets. Kon er met de vorige oude DS wel mee ACen.

Poortje gaat open.

Zit er sterk over na te denken om overnieuw te beginnen. Helaas van alle kadootjes en spullen en alles wat ik heb opgebouwd maar af en toe met Tijntje, Chesje en inkie aan het spelen vind ik tig keer belangerijker. (Niet dat jullie niet leuk zijn maar met hun speel ik vanaf het begin en hun zijn ook de reden dat ik af en toe ff weer online kom met AC)
pi_39476201
ik krijg ook een foutmelding als ik naar je toe wil....

umm, je krijgt natuurlijk een nieuwe FC als je DS wisselt. heb je daar rekening mee gehouden?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39476278
jah vandaar dat ik ook meld dat deFC in de OP niet klopt. Die in m'n sig dat is de nieuwe.
Welke errorcode krijg je?
pi_39476361
de standaard code die je krijgt als je geen verbinding kan maken. 80430.

netwerk problemen is dat.

hmm, zijn er misschien opties bij de software van je usb stick die je in kan stellen? of probeer je firewall heel even uit te zetten als je je poort open hebt, dan weet je gelijk of het daar aan ligt


btw de naam van je dorp is met 2 hoofdletters?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39476469
Maar ookal zou het aan de firewall liggen dan zou ik je wel moeten zien als je je poort open hebt lijkt mij toch?
pi_39476502
hoeft natuurlijk niet, als je mij niet kan zien dan wordt er iets geblokkeerd naar buiten,

ik kan jou wel zien dus blijkbaar laat hij wel naar binnen door.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39476598
Zie hier een bericht dat meer mensen er last van hebben en dat Nintendo er klachten over krijgt:
http://acforums.megadoomer.com/viewtopic.php?t=77528

Lijkt mij echt erg stug dat het nu ineens aan de firewall ligt. Er is namelijk niets aan veranderd. Het is hetzelfde toen als ik met die oude DS speelde.
pi_39476696
als je op dat forum kijkt waar iemand naar verwijst staat het volgende

http://forums.nintendo.com/nintendo/board/message?board.id=tech_questions_wifi&message.id=40462

op 29 juni gepost:
We've identified the issue and it has been solved. Anyone who still gets this error should power off their system and/or try again at a later time, or else run through normal troubleshooting.


ik zal wel even opnieuw opstarten, misschien helpt het.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39476720
poortje staat nog steeds open
pi_39476747
ik hoop dat het werkt, heb een hoop zooi te verkopen en tom nook bij mij is vandaag aan het verbouwen
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39476800
duurt te lang weer, vrees het ergste...

jahoor, weer een errormelding.

zou de combinatie DS lite met usb stick zijn?
wel erg vreemd, het moet gewoon werken.
Je hebt toevallig niet gewoon draadloos netwerk ergens he? (of misschien de buren een onbeveiligd netwerk )


ik weet niet of je al veel met je pc hebt gedaan vandaag, misschien helpt het om em te rebooten?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39476954
hahaha Nee helaas geen onbeveiligd netwerkje in de buurt (bedankt voor al je hulp )

Weet je wat ik begin gewoon opnieuw.
Ze zeggen dat je het na een tijdje weer moet proberen met connecten maar ik had er gisteravond ookal problemen mee.

Ik meld mijn nieuwe FC hier wel weer.

Iedereen die mij straks weer toevoegd let er op dat ik vaak weinig online speel!!!

Ohhh vind het wel spannend hoor maarja Chesje is ook opnieuw begonnen en die red zich ook prima

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2006 16:00:22 ]
pi_39476971
quote:
Op maandag 3 juli 2006 15:12 schreef Cadfael het volgende:
ik kan mn poort wel openzetten, mn fc is 5025-8468-1554
naam Cadfael, dorpje heet Laedoria

ff opstarten en je toevoegen...

heb je toegevoegd, poort gaat nu open
Ik heb je wel ff bij me lijst gezet
je hebt driehoekje nu voor je naam
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39476983
heb je niemand in je buurt zodat je je spullen ff daar kan dumpen via ds to ds connectie? scheelt een hoop gedoe.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39477030
Nope geen dumpplek in de buurt.
pi_39477075
friendcode van mij : 2148-2213-2551
naam : Nick
stad : Boxtel


Zet maar in op !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39477083
Tsja, ligt eraan waar je ergens zit he toevallig ook in utrecht?
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39477104
quote:
Op maandag 3 juli 2006 16:03 schreef Cadfael het volgende:
Tsja, ligt eraan waar je ergens zit he toevallig ook in utrecht?
je bent nu niet online of wel??
heb een oranje driehoek voor je naam staan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_39477150
nee
Nou Droops gaat de grote sprong wagen!!
Ik begin opnieuw maar ik zorg er wel voor dat m'n gezicht weer hetzelfde wordt. Ik hoop dat het werkt.
m
M'n haar kan ik altijd nog doen bij bv Tijn als ik eindelijk mss weer op bezoek kan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')