Daar doelde ik in mijn vorige replique ook al op.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
Koop dan ook fatsoenlijke speakers.
Ik moest ook lachen toen ik dat plaatje zagquote:
Mijn Mission speakers zijn maar 75 wattquote:Op zondag 2 juli 2006 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
Die zijn heel goed, op die dooz staat 140 watt!!!!!!11111!!1!!11111!11einz!!11
2,5 Watt continuquote:Op zondag 2 juli 2006 21:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik dat plaatje zag
Wel even 140 watt(p.m.p.o.)
Bagger dus. TS, koop wat fatsoenlijks in plaats van die troep.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:25 schreef hydrah het volgende:
Mijn Millon's Cobra 3 zijn 150watt dus de mijne kunnen harder !!!!!1!!!!11EINZ!!!!
Ik heb wel veel voor speakers over, maar dat gaat een beetje verquote:weg dynamisch bassreflex systeem
Filters: laag 1e orde midden 1.5e orde hoog 3e orde
Belastbaarheid: 150 Watt continue
aangeraden versterker: 50 tot 150 Watt
Impedantie: 4 Ohm
Rendement: 90 dB
Overgangfrequenties;
Laag: 30 Hz - 180 Hz
Midden: 30 Hz - 3.5 kHz
Hoog: 3.5 kHz - 27 kHz
Gewicht: 11.5 kG
Afmetingen
Hoogte : 110 cm
Breedte: 13.5 cm
Diepte : 15 cm
Voet : 23x27 cm
Materiaalvoet: Graniet
¤ 1999 per set
speaker in hoogglans zwart of aluminium
Totdat je de complete set bij elkaar hoort en dan weet je dat het wel snor zit.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel veel voor speakers over, maar dat gaat een beetje ver![]()
Als ik het geld had dan had ik deze genomen: http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/nieuws/index.cgi?nieuws_id=781&LIMIT=0quote:Op zondag 2 juli 2006 21:33 schreef hydrah het volgende:
[..]
Totdat je de complete set bij elkaar hoort en dan weet je dat het wel snor zit.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik het geld had dan had ik deze genomen: http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/nieuws/index.cgi?nieuws_id=781&LIMIT=0
Het KOST VEEL, of het IS DUUR! En anders niet!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:37 schreef The_Terminator het volgende:
Speakers kosten niet voor niets zo duur, daar is altijd wel een reden voor![]()
Alhoewel..als het goedkoop is... *insert ruk.gif*quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het KOST VEEL, of het IS DUUR! En anders niet!
Kan wel Harman Kardon aan m'n laptop hangen, maar dat sleept zo rotquote:
Bij een laptop snap ik het nog, maar een PC sluit je toch gewoon aan op een versterker lijkt me.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan wel Harman Kardon aan m'n laptop hangen, maar dat sleept zo rot![]()
Ik stream mijn muziek naar mijn stereoquote:Op zondag 2 juli 2006 21:24 schreef mrcool het volgende:
Ik heb gewoon mijn PC aangesloten op mijn amp.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik stream mijn muziek naar mijn stereo![]()
AirPort Express met AirTunes.quote:
Dat wat jij 'speakers' noemt zijn eigenlijk gewoon melkpakken met een draadje.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef VeX- het volgende:
Mijn speakers functioneren al een tijdje niet meer naar behoren terwijl ze nog geen jaar oud zijn
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat wat jij 'speakers' noemt zijn eigenlijk gewoon melkpakken met een draadje.
Doe je best, maar als je speakers van onder de 20,- zoekt dan krijg je waarschijnlijk weer rommel. Voor een paar tientjes meer heb je heel wat betere speakers.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:30 schreef VeX- het volgende:
Het klusje is inmiddels geklaard, maar het mankement is helaas nog niet verholpen. Ik moet morgen maar eens naar Mediamarkt voor nieuwe speakers. Kent iemand een goed paar voor minder dan ¤20,-?
Trouwens nog bedankt voor de steunbetuigingen.![]()
Nee, inderdaad, een verrekte zuiver geluid, al heeft het hoog een net wat scherp tintje, de bassen zijn prachtig!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 2 van staan, opzich niet eens zo heel slecht, maar goed het blijven waardeloze dingen en je moet ook niet klagen als ze kapot gaan.
Kringloopcentrum+versterker+boxen wordt waarschijnlijk al heel wat leuker, al is het crappy spul.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe je best, maar als je speakers van onder de 20,- zoekt dan krijg je waarschijnlijk weer rommel. Voor een paar tientjes meer heb je heel wat betere speakers.
Idd daar kun je veel meer plezier van hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kringloopcentrum+versterker+boxen wordt waarschijnlijk al heel wat leuker, al is het crappy spul.
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef tralalala het volgende:
Koop een teufel setje!![]()
Deze heb ik en is volgens vele veel beter dan de z-5500 en dat voor die prijs![]()
Mensen in gehorige huizen waar kindjes liggen te slapen?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:07 schreef arnold-d het volgende:
LOL... wie gebruikt er dan ook van die kut boxen zonder bassss....![]()
PWNEDquote:Op maandag 3 juli 2006 00:13 schreef BGS het volgende:
[..]
Mensen in gehorige huizen waar kindjes liggen te slapen?
Dude, wat praat jijquote:Op maandag 3 juli 2006 00:07 schreef arnold-d het volgende:
LOL... wie gebruikt er dan ook van die kut boxen zonder bassss....![]()
dat je zulke boxen opblaast, dat moest wel hard gegaan zijn, ik moet ze ook eens een keer kopen, maar zoveel doekoe heb ik niet. lekkere soundblasters voor in de autoquote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Dude, wat praat jij
Er staat toch duidelijk 140Watt op de doos?
Die gast blaast je je huis uit vriend![]()
Straks blaast het je autoradio nog opquote:Op maandag 3 juli 2006 00:38 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
dat je zulke boxen opblaast, dat moest wel hard gegaan zijn, ik moet ze ook eens een keer kopen, maar zoveel doekoe heb ik niet. lekkere soundblasters voor in de auto![]()
wat dacht je van mijn 2 vrachtwagen accu'squote:Op maandag 3 juli 2006 00:39 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Straks blaast het je autoradio nog op![]()
Of het trekt je accu leeg![]()
Die negert hoort ook weinig zo te zienquote:Op maandag 3 juli 2006 00:42 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
wat dacht je van mijn 2 vrachtwagen accu's
en die gaan al snel door mijn oude betrouwbare boxjes![]()
[afbeelding]
Paar weken terug 34,95 voor betaald bij de MediaMarkt en dan heb je topgeluid in vergelijking met die US Blaster meukquote:Met de SPA2300 is de bediening van het geluid vanaf uw multimedia-apparaat eenvoudiger dan ooit. De SPA2300 is voorzien van een afstandsbediening met snoer, waarmee u het volume en het niveau van de Bass Boost op de subwoofer moeiteloos kunt bedienen.
met zoeen power versterker eraan gaan je oren letterlijk kapot jongenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:43 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Die negert hoort ook weinig zo te zien![]()
![]()
![]()
N van Niggahside, jeweets...quote:Op maandag 3 juli 2006 01:41 schreef speedfreakssj het volgende:
met een vergulde N van Neger?
wow man, check die doekoe naar die shoppoe brada.
ALs je even angs de whatever zaak gaat koop je voor 40 euro een 2.1 setje van logitech.
relatief goed gekluid voor die prijs.
Een setje goed gepairde Sfinx mono eindversterkers op Millon Cobra 3, gevoed door een Primare SPA21, aangelegd met goud/zilver cored anderhalve inch kabel.quote:Op maandag 3 juli 2006 03:47 schreef eBay het volgende:
Je moet je bij speakers echt niet op watts vergapen, dat zegt niks over het geluids kwaliteit.
http://www.smarthome.com/images/972461side1.jpg
Dit formaat speakers zijn prima, 80 watt. (Bose 151 of Jbl control 1)
Stel dat je er hier twee van in een kamer hangt heb je prima geluid
Amateurs vergapen zich meestal op bass, hoe groter de speaker en bass hoe beter ze het vinden.
Als je die herrie bass muziek van tegenwoordig draait, koop dan maar lekker goedkope rommel.
Luister je naar echte muziek, koop goede speakers.
Mja... hang er vanaf wat je prima noemt... 't is wel aardig hoor, maar als muziekliefhebber geef ik dan toch liever nog net iets meer uit om 't boven de mid-fi uit te tillenquote:Op maandag 3 juli 2006 09:16 schreef hydrah het volgende:
[..]
Een setje goed gepairde Sfinx mono eindversterkers op Millon Cobra 3, gevoed door een Primare SPA21, aangelegd met goud/zilver cored anderhalve inch kabel.
Prima om muziek via de computer mee te luisteren of om een puike cd te beluisteren.
Ik wil daarom de sphinx vervangen door goede buizeneindversterkers, dat geeft het geluid tenminste meer warmte.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:57 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Mja... hang er vanaf wat je prima noemt... 't is wel aardig hoor, maar als muziekliefhebber geef ik dan toch liever nog net iets meer uit om 't boven de mid-fi uit te tillen
Da's al een begin ja..quote:Op maandag 3 juli 2006 10:58 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik wil daarom de sphinx vervangen door goede buizeneindversterkers, dat geeft het geluid tenminste meer warmte.
mijn horloge heeft nog meer speakervermogen dan dat idd.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik dat plaatje zag
Wel even 140 watt(p.m.p.o.)
Bagger dus. TS, koop wat fatsoenlijks in plaats van die troep.
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kringloopcentrum+versterker+boxen wordt waarschijnlijk al heel wat leuker, al is het crappy spul.
Koop dan een degelijke hoofdtelefoon, klinkt beter en lekker hard zetten voor jezelf zonder dat de kindjes in kwestie meegenieten. Heb zelf een Sennheiser HD570... geen topmodel, maar ook niet de minste qua bassweergave en frequentieverdeling.. al het andere wat ik heb gebruikt klinkt opeens erbarmelijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:13 schreef BGS het volgende:
[..]
Mensen in gehorige huizen waar kindjes liggen te slapen?
Mijn ouders hebben ook zo'n 2.1 setje van Logitech ofzoquote:Op maandag 3 juli 2006 00:45 schreef Swolly het volgende:
[afbeelding]
Philips Multi-media Speaker 2.1 SPA2300/00
[..]
Paar weken terug 34,95 voor betaald bij de MediaMarkt en dan heb je topgeluid in vergelijking met die US Blaster meuk
Deze?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook zo'n 2.1 setje van Logitech ofzo
zodra je de muziek harder zet dan fluistervolume, hoor je alleen nog maar bass, en gaan de tonen in het middengebied gigántisch vervormen!Sjah, wat wil je met een subwoofer van 25 watt, en 2 speakertjes van 2,5 watt elk
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
Die had ik eerst kwam nog best goed geluid uit![]()
Ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:05 schreef WalkingDisaster het volgende:
wtf betekent PMPO eigelijnlijk?
Is dat het piekvermogen ofzo?
PMPO staat voor: Peak Momentary Power Outputquote:Op maandag 3 juli 2006 19:05 schreef WalkingDisaster het volgende:
wtf betekent PMPO eigelijnlijk?
Is dat het piekvermogen ofzo?
Al zouden die kleine speakers nooit het vermogen van 140 watt kunnen leveren, aangezien de transformator die er in zit dat vermogen simpelweg nooit kan leveren.quote:PMPO is een subjectieve maatstaf. Het opgegeven vermogen gaat uit van een versterker die onder ideale omstandigheden gedurende enkele milliseconden een bepaald vermogen kan leveren. Bij een luidspreker gaat het onder dezelfde omstandigheden om de maximum belasting, die hij verdraagt. Dit zijn geen kwaliteitscriteria. Verder is er geen standaard rekenmethode om PMPO te berekenen; elke fabrikant gebruikt zijn eigen (en vaak zo gunstig mogelijke) rekenmethode. PMPO is dan ook weinig meer dan een marketingtruc om een product te kunnen verkopen aan mensen, die waarde hechten aan zoveel mogelijk Watt.
Grappige zin! Duidt erop dat je er evenveel verstand van hebt als de TS zelf.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:38 schreef RainofDeath het volgende:
[quote]Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Dude, wat praat jij
Er staat toch duidelijk 140Watt op de doos?
140W power input zeker...Met een enorm goed rendement van wel 1%
![]()
![]()
Ik heb thuis mijn PC ook aangesloten op deze mixer. Dan hoor je pas echt hoe verneukt mp3 wel niet is.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
oja dan kan je ook geen mp3'tjes meer luisteren want dan hoor je hoe slecht die kwaliteit is![]()
Vergeleken met vinyl zeker jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:23 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik heb thuis mijn PC ook aangesloten op deze mixer. Dan hoor je pas echt hoe verneukt mp3 wel niet is.![]()
ja dat zeg ik.. mp3 is om tequote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:23 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik heb thuis mijn PC ook aangesloten op deze mixer. Dan hoor je pas echt hoe verneukt mp3 wel niet is.![]()
Leuk en goedkoop setje voor hardstyle en hardcore.quote:Wie vind dat daar goed geluid uit komt, moet zijn oren uit laten spuiten Goed veel lawaai, dat wel! Maar wat jammer dat er zo'n gigantisch frequentie gat zit tussen de subwoofer en de "satelites"
Naja, 192 misschien nog wel, maak er 256 kilobit van en ik geef je gelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Ik wed dat 90% van jullie het verschil niet hoort tussen een goed 192kbps mp3tje en een normale audio-cd.
Bij een audio-cd ligt het volume toch wel een stuk hoger.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Ik wed dat 90% van jullie het verschil niet hoort tussen een goed 192kbps mp3tje en een normale audio-cd.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef mrcool het volgende:
[..]
Bij een audio-cd ligt het volume toch wel een stuk hoger.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:32 schreef mrcool het volgende:
[..]
Bij een audio-cd ligt het volume toch wel een stuk hoger.
Ligt eraan op waar je het op afspeelt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Genoeg testen die aantonen dat mensen pas verschil horen als er wordt afgespeeld op apparatuur ter waarde van een leuke auto. Op computersetjes zal je het nauwelijks horen.quote:Ligt eraan op waar je het op afspeelt...
bring it on..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Genoeg testen die aantonen dat mensen pas verschil horen als er wordt afgespeeld op apparatuur ter waarde van een leuke auto. Op computersetjes zal je het nauwelijks horen.
een goeie koptelefoon en geluidskaart kost geen duizenden euro's. Voor veel minder geld kan je 't vergelijkbare kwaliteit hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Genoeg testen die aantonen dat mensen pas verschil horen als er wordt afgespeeld op apparatuur ter waarde van een leuke auto. Op computersetjes zal je het nauwelijks horen.
Dat 'kraken' zou wel het resoneren van de plastic behuizing kunnen zijn. Fatsoenlijke speakers zijn daarom ook van hout gemaakt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Pazkalymoz het volgende:
Mn zwager heeft die dingen ook. En ze kraken
Als hij ze schuin legt dan doen ze het trouwens niet meer. probeer dat eens
op een kussen moet wat schelenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb Z-2300 Logitech THX speakers van 200 Watt RMS maar zelfs als ik de bass op de laagste stand zet beukt het nog door het hele huis
Is er echt geen manier om die zware bass te verlagen, de subwoofer op pootjes zetten
Heb ik gedaan, maar dat verschil is nihilquote:
Ik wel. MP3 zelfs op 320kbps klinkt toch wat minder zuiver. Ligt er natuurlijk wel aan waar je het op afspeelt. Op een standaard hifi setje zal je het verschil inderdaad nauwelijks horen, daarbij hoort 90% al slecht omdat ze hun iPod zo hard zetten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:58 schreef veldmuis het volgende:
Ja een lichtere portomoneequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
een goeie koptelefoon en geluidskaart kost geen duizenden euro's. Voor veel minder geld kan je 't vergelijkbare kwaliteit hebben
ja 't gevoel is natuurlijk wel anders
Je kan van die spikes kopen die het denderen aanzienlijk vermindren, en anders zou je hem ook aan de muur kunnen hangen met een beugel oid, dat scheelt ook veel, tenzij aan de andere kant de slaapkamer van de buren is natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat verschil is nihil
Misschien moet ik die subwoofer aan touwen ophangen...![]()
Leg mij eens uit dan hoe het komt dat ik in mijn auto het volume harder moet zetten zodra ik een mp3-CD afspeel en daarna weer zachter moet zetten als ik er een gewone audio-CD in doe?quote:
En waar koop ik die spikes of kan ik er ook een paar houten blokjes uit m'n blokkendoosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan van die spikes kopen die het denderen aanzienlijk vermindren, en anders zou je hem ook aan de muur kunnen hangen met een beugel oid, dat scheelt ook veel, tenzij aan de andere kant de slaapkamer van de buren is natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:27 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Briljant als mensen zo graag hun domheid willen etaleren
spikes koop je bij de betere audio winkels.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En waar koop ik die spikes of kan ik er ook een paar houten blokjes uit m'n blokkendoosonder zetten
Toch vreemd dat die bass niet gewoon via je instellingen te verlagen is...
Als je bijv. Winamp gebruikt dan kun je met de EQ de bass verlagen hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En waar koop ik die spikes of kan ik er ook een paar houten blokjes uit m'n blokkendoosonder zetten
Misschien heeft dat iets met de decoder te maken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:01 schreef mrcool het volgende:
[..]
Leg mij eens uit dan hoe het komt dat ik in mijn auto het volume harder moet zetten zodra ik een mp3-CD afspeel en daarna weer zachter moet zetten als ik er een gewone audio-CD in doe?Over volume gesproken...
Daar had ik ff niet bij stil gestaan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:12 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Misschien heeft dat iets met de decoder te maken?![]()
klikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Omdat je mp3's zachter opgenomen zijn ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:01 schreef mrcool het volgende:
[..]
Leg mij eens uit dan hoe het komt dat ik in mijn auto het volume harder moet zetten zodra ik een mp3-CD afspeel en daarna weer zachter moet zetten als ik er een gewone audio-CD in doe?Over volume gesproken...
Heb je mij horen zeggen dat ik raar opkijk als ze raar zijn opgenomen? Het was gewoon een vraag, niet meer, niet minder...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:47 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En als je dan ook nog roept dat je je mp3's download (en dus niet zelf encode), en dan raar opkijkt als ze raar zijn opgenomen...
Nouja, eerst stel jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ik raar opkijk als ze raar zijn opgenomen? Het was gewoon een vraag, niet meer, niet minder...![]()
om daarna te roepenquote:Bij een audio-cd ligt het volume toch wel een stuk hoger.
Daar blijkt mijns inziens toch uit dat je redelijk verbaasd bent dat je mp3's anders klinkenquote:Leg mij eens uit dan hoe het komt dat ik in mijn auto het volume harder moet zetten zodra ik een mp3-CD afspeel en daarna weer zachter moet zetten als ik er een gewone audio-CD in doe? Over volume gesproken...
Ik was wel verbaasd, omdat ik totaal niet gedacht had een het decoderen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef Kiteless het volgende:
Daar blijkt mijns inziens toch uit dat je redelijk verbaasd bent dat je mp3's anders klinken
Ik heb had daar ook een 2.1 setje van en nu doet een uitgang het niet meer en dus heb ik nu een 1.1 setje!!11!!3!@#!2!!quote:
Echt niet ik own jullie met mijn 1500 watt 21.1 speakerset!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef veldmuis het volgende:
Mijn Alesis monitors zijn maar 100watt. TS pwnt ons allemaal.
1500 wattquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Echt niet ik own jullie met mijn 1500 watt 21.1 speakerset!
Weet ik, het was alleen om te laten zien wat voor een 'geweldig' set(je) het is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
1500 watt
Mijn PA versterker trekt 1500 watt, denk dat dat setje daar nog geen 1% van haalt...
Die van mijn vader gaat t/m 40quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Kiteless het volgende:
Nog even voor de mensen die er niks van snappen :
Het aantal WATT zegt geen fuck over hoe hard je set kan !!!
Hoe hard je set gaat ligt aan je volumeknop uiteraard,
goede sets hebben een volumeknop die gaat tot 11.
[afbeelding]
ik heb laatst een volumeknop doormidden geknipt...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Kiteless het volgende:
Hoe hard je set gaat ligt aan je volumeknop uiteraard,
goede sets hebben een volumeknop die gaat tot 11.
[afbeelding]
Mja, maar dat is gemeten in piek-gigel-amperes, niet continue-output-flux-matrix-ohmsquote:
En daar ben je trots op ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:57 schreef yosander het volgende:
Maar één van deze twee ga ik over een tijdje kopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke, de helft van die zin snap ik dus niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Mja, maar dat is gemeten in piek-gigels, niet continue-output-flux-matrix
Ja, zie je dat dan niet?quote:
En volgens Google bestaat dat niet eens.......quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Mja, maar dat is gemeten in piek-gigel-amperes, niet continue-output-flux-matrix-ohms
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef yosander het volgende:
[..]
En volgens Google bestaat dat niet eens.......
Nee niet echt, ik heb echte speakers aan een echte versterker.quote:Jaloers?
het bestaat wel degelijk het namelijk vastgesteld door het instituut voor audio-visuele zaken in het geografisch inter conflex voluminus pactquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef yosander het volgende:
[..]
En volgens Google bestaat dat niet eens.......
Jaloers?
Gelukkig bestaan er nog meer mensen met verstand van audio-apparatuurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
het bestaat wel degelijk het namelijk vastgesteld door het instituut voor audio-visuele zaken in het geografisch inter conflex voluminus pact
mijn logitech x530set heeft hier ook HEEL extreem last van, opensource drivers van KX Project is er volgens mij voor de meeste geluidskaarten en heeft een optie om met zon schuifje minder 'Hz' voor je subwoofer te reseveren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb Logitech Z-2300 THX speakers van 200 Watt RMS maar zelfs als ik de bass op de laagste stand zet beukt het nog door het hele huis
Is er echt geen manier om die zware bass te verlagen, de subwoofer op pootjes zetten
of je koopt fatsoenlijke speakers....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:26 schreef asdqert het volgende:
[..]
mijn logitech x530set heeft hier ook HEEL extreem last van, opensource drivers van KX Project is er volgens mij voor de meeste geluidskaarten en heeft een optie om met zon schuifje minder 'Hz' voor je subwoofer te reseveren.
does the trick.
sorry hoor maar je koopt vaaor weinig geld een setje met veel geluid, en dan ga je lopen zeuren over de kwaliteit vh geluid of de afstelmogelijkheden?quote:
Ik heb geen nummertjes op mijn knop, maar als je hem een kwart open draait, hoor je het buiten al luid en duidelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Kiteless het volgende:
Hoe hard je set gaat ligt aan je volumeknop, goede sets hebben een volumeknop die gaat tot 11 (en kunnen dus harder dan sets die maar tot 10 gaan).
[afbeelding]
Die van mij t/m 61 en nu?quote:
Dat zegt meer over de staat van je camper dan je audioinstallatiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:34 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb geen nummertjes op mijn knop, maar als je hem een kwart open draait, hoor je het buiten al luid en duidelijk
Die dB schaal is ook relatief. Een 10.000 watt versterker heeft eenzelfde dB schaal als een 50watt versterker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de staat van je camper dan je audioinstallatie![]()
We hebben toch echt een nummertje nodig.
Mijnes kan van -90 tot +10!
Maar waarschijnlijk dus wel een volumeknop die tot 11 gaatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die dB schaal is ook relatief. Een 10.000 watt versterker heeft eenzelfde dB schaal als een 50watt versterker.
Gefeliciteerd.quote:
Nou en, voor mij is dat perfect...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
[..]
Nee niet echt, ik heb echte speakers aan een echte versterker.
Weliswaar nog steeds niet perfect, maar een stuk beter dan deze Intertoys-sets
En een volumeknop die tot 11 kan !
pfffffquote:
perfectquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
[..]
Nee niet echt, ik heb echte speakers aan een echte versterker.
Weliswaar nog steeds niet perfect, maar een stuk beter dan deze Intertoys-sets
En een volumeknop die tot 11 kan !
Nou en? Gevoelsmatig geeft de indruk van een ontiegelijk bereik, waarbij een geweldige knop tot meerdere keren rondgeslingerd moet worden al een geweldig gevoel van power!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die dB schaal is ook relatief. Een 10.000 watt versterker heeft eenzelfde dB schaal als een 50watt versterker.
je krijgt er een harde plasser van?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nou en? Gevoelsmatig geeft de indruk van een ontiegelijk bereik, waarbij een geweldige knop tot meerdere keren rondgeslingerd moet worden al een geweldig gevoel van power!
Tis gewoon ongelovelijk om die teller helemaal tot de -40 te rossen!
Absoluut niet.quote:
Uhm, iedereen met verstand van audio wist dat al 'from the get-go',quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Sterker nog, ik ben blij dat men er na jaren van PMPO-wattage-geweld ook achter komt dat het allemaal bs is..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Uhm, iedereen met verstand van audio wist dat al 'from the get-go',
en 99% van Nederland denkt nog steeds dat die grote sticker met ***1400 WATT !!!*** aangeeft hoe hard je mediamarkt-ghettoblaster kan
Die van mij gaat van -75 tot 0.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:58 schreef Kiteless het volgende:
Hoe hard je set gaat ligt aan je volumeknop, goede sets hebben een volumeknop die gaat tot 11 (en kunnen dus harder dan sets die maar tot 10 gaan).
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |