Daar doelde ik in mijn vorige replique ook al op.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
Koop dan ook fatsoenlijke speakers.
Ik moest ook lachen toen ik dat plaatje zagquote:
Mijn Mission speakers zijn maar 75 wattquote:Op zondag 2 juli 2006 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
Die zijn heel goed, op die dooz staat 140 watt!!!!!!11111!!1!!11111!11einz!!11
2,5 Watt continuquote:Op zondag 2 juli 2006 21:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik dat plaatje zag
Wel even 140 watt(p.m.p.o.)
Bagger dus. TS, koop wat fatsoenlijks in plaats van die troep.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:25 schreef hydrah het volgende:
Mijn Millon's Cobra 3 zijn 150watt dus de mijne kunnen harder !!!!!1!!!!11EINZ!!!!
Ik heb wel veel voor speakers over, maar dat gaat een beetje verquote:weg dynamisch bassreflex systeem
Filters: laag 1e orde midden 1.5e orde hoog 3e orde
Belastbaarheid: 150 Watt continue
aangeraden versterker: 50 tot 150 Watt
Impedantie: 4 Ohm
Rendement: 90 dB
Overgangfrequenties;
Laag: 30 Hz - 180 Hz
Midden: 30 Hz - 3.5 kHz
Hoog: 3.5 kHz - 27 kHz
Gewicht: 11.5 kG
Afmetingen
Hoogte : 110 cm
Breedte: 13.5 cm
Diepte : 15 cm
Voet : 23x27 cm
Materiaalvoet: Graniet
¤ 1999 per set
speaker in hoogglans zwart of aluminium
Totdat je de complete set bij elkaar hoort en dan weet je dat het wel snor zit.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel veel voor speakers over, maar dat gaat een beetje ver![]()
Als ik het geld had dan had ik deze genomen: http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/nieuws/index.cgi?nieuws_id=781&LIMIT=0quote:Op zondag 2 juli 2006 21:33 schreef hydrah het volgende:
[..]
Totdat je de complete set bij elkaar hoort en dan weet je dat het wel snor zit.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik het geld had dan had ik deze genomen: http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/nieuws/index.cgi?nieuws_id=781&LIMIT=0
Het KOST VEEL, of het IS DUUR! En anders niet!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:37 schreef The_Terminator het volgende:
Speakers kosten niet voor niets zo duur, daar is altijd wel een reden voor![]()
Alhoewel..als het goedkoop is... *insert ruk.gif*quote:Op zondag 2 juli 2006 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het KOST VEEL, of het IS DUUR! En anders niet!
Kan wel Harman Kardon aan m'n laptop hangen, maar dat sleept zo rotquote:
Bij een laptop snap ik het nog, maar een PC sluit je toch gewoon aan op een versterker lijkt me.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan wel Harman Kardon aan m'n laptop hangen, maar dat sleept zo rot![]()
Ik stream mijn muziek naar mijn stereoquote:Op zondag 2 juli 2006 21:24 schreef mrcool het volgende:
Ik heb gewoon mijn PC aangesloten op mijn amp.
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik stream mijn muziek naar mijn stereo![]()
AirPort Express met AirTunes.quote:
Dat wat jij 'speakers' noemt zijn eigenlijk gewoon melkpakken met een draadje.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:08 schreef VeX- het volgende:
Mijn speakers functioneren al een tijdje niet meer naar behoren terwijl ze nog geen jaar oud zijn
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:11 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat wat jij 'speakers' noemt zijn eigenlijk gewoon melkpakken met een draadje.
Doe je best, maar als je speakers van onder de 20,- zoekt dan krijg je waarschijnlijk weer rommel. Voor een paar tientjes meer heb je heel wat betere speakers.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:30 schreef VeX- het volgende:
Het klusje is inmiddels geklaard, maar het mankement is helaas nog niet verholpen. Ik moet morgen maar eens naar Mediamarkt voor nieuwe speakers. Kent iemand een goed paar voor minder dan ¤20,-?
Trouwens nog bedankt voor de steunbetuigingen.![]()
Nee, inderdaad, een verrekte zuiver geluid, al heeft het hoog een net wat scherp tintje, de bassen zijn prachtig!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 2 van staan, opzich niet eens zo heel slecht, maar goed het blijven waardeloze dingen en je moet ook niet klagen als ze kapot gaan.
Kringloopcentrum+versterker+boxen wordt waarschijnlijk al heel wat leuker, al is het crappy spul.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe je best, maar als je speakers van onder de 20,- zoekt dan krijg je waarschijnlijk weer rommel. Voor een paar tientjes meer heb je heel wat betere speakers.
Idd daar kun je veel meer plezier van hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kringloopcentrum+versterker+boxen wordt waarschijnlijk al heel wat leuker, al is het crappy spul.
quote:Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef tralalala het volgende:
Koop een teufel setje!![]()
Deze heb ik en is volgens vele veel beter dan de z-5500 en dat voor die prijs![]()
Mensen in gehorige huizen waar kindjes liggen te slapen?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:07 schreef arnold-d het volgende:
LOL... wie gebruikt er dan ook van die kut boxen zonder bassss....![]()
PWNEDquote:Op maandag 3 juli 2006 00:13 schreef BGS het volgende:
[..]
Mensen in gehorige huizen waar kindjes liggen te slapen?
Dude, wat praat jijquote:Op maandag 3 juli 2006 00:07 schreef arnold-d het volgende:
LOL... wie gebruikt er dan ook van die kut boxen zonder bassss....![]()
dat je zulke boxen opblaast, dat moest wel hard gegaan zijn, ik moet ze ook eens een keer kopen, maar zoveel doekoe heb ik niet. lekkere soundblasters voor in de autoquote:Op maandag 3 juli 2006 00:36 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Dude, wat praat jij
Er staat toch duidelijk 140Watt op de doos?
Die gast blaast je je huis uit vriend![]()
Straks blaast het je autoradio nog opquote:Op maandag 3 juli 2006 00:38 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
dat je zulke boxen opblaast, dat moest wel hard gegaan zijn, ik moet ze ook eens een keer kopen, maar zoveel doekoe heb ik niet. lekkere soundblasters voor in de auto![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |