Mag ik de magnum inruilen voor een Calippo aardbei? (bestaan die nog?)quote:Op maandag 3 juli 2006 14:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is een optie. Waar gaat de magnum heen?
leuke en hindoestaanse vrouwen gaan niet samen in 1 zinquote:Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het om leuke hindoestaanse vrouwen gaat is het vlees zwak.
Oh.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
leuke en hindoestaanse vrouwen gaan niet samen in 1 zin![]()
ik doe het alleen nooit, en al helemaal niet als ik moet werken in de warmtequote:
Nou, gooi je haar los, en maak even een piccie dan!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik doe het alleen nooit, en al helemaal niet als ik moet werken in de warmte
We hebben de ramen open, en zitten op redelijk grote hoogte, dus we waaien lekker door hier![]()
kijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, gooi je haar los, en maak even een piccie dan!
halloquote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, en het feit dat Pheno vandaag afwezig is werkt nog sfeerverhogender.![]()
ah, de nieuwe nixxx heeft zich al gemeld....quote:Op maandag 3 juli 2006 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, gooi je haar los, en maak even een piccie dan!
Na het werk zal ik eens even op zoek gaanquote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mag ik de magnum inruilen voor een Calippo aardbei? (bestaan die nog?)
Ik zit weer tegenover de HMH, de komende 2 weken![]()
tegenover de HMH tochquote:Op maandag 3 juli 2006 14:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Na het werk zal ik eens even op zoek gaan
Waar vind ik je ?
De ijdelheid.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
kijk.
ik stijk mn haar altijd stijl en dan zit het mooi.
Maar als het warm is
dan krult het heel snel op
en dan is het lelijk
dus mn haar zit vast in een knot en dat blijft het ook.
en ik moet vanaf donderdag elke avond overwerken en in het weekend ook![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 3 juli 2006 14:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
tegenover de HMH toch![]()
Je herkent me aan mn kroeskop, rode kleine oogjes tranend, niezend, en helemaal in het zwart.
Ik ga geen Magnum naar Aarti brengen, die moet ze maar komen halen.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, de nieuwe nixxx heeft zich al gemeld....
wat is er mis met een snufje ijdelheidquote:
ja, dat is nu dus de grote vraag, tot hoelaat werk ik vandaag, wanneer mag ik van mn senior weg?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Klinkt goed
Hoe laat is het ijstijd?
festini perenijsquote:
ik krijg al een calippo aardbei van webspiderquote:Op maandag 3 juli 2006 14:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga geen Magnum naar Aarti brengen, die moet ze maar komen halen.
Overloper!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik krijg al een calippo aardbei van webspider![]()
jij wilt niet eens lopen, luiwammesquote:
Ik ben om 17:00 klaar. Dan eens richting de HMH karren en daar als een idioot opzoek naar een calippoquote:Op maandag 3 juli 2006 14:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik krijg al een calippo aardbei van webspider![]()
Immer.quote:
Zou dat ding gesmolten zijn, stel dat ik tot 20 uur werk?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben om 17:00 klaar. Dan eens richting de HMH karren en daar als een idioot opzoek naar een calippo
tuurlijk, ik heb mezelf eraan laten wennen dat "ze" alles voor me overhebbenquote:
Niet alles dus, anders was ik wel even naar de HMH gekomen. Your loss.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk, ik heb mezelf eraan laten wennen dat "ze" alles voor me overhebben![]()
Ik vind het vooral zeer interessant om te lezen dat je jezelf tot "ze" schaartquote:Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alles dus, anders was ik wel even naar de HMH gekomen. Your loss.
Haha, ik had het kunnen weten.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zeer interessant om te lezen dat je jezelf tot "ze" schaart![]()
je had het moeten weten jaquote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, ik had het kunnen weten.![]()
En nu ben ik weg.![]()
Ja. Ik ook, overigens.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zou dat ding gesmolten zijn, stel dat ik tot 20 uur werk?
Veel te warm om te springenquote:
Daarom laat ik anderen springen.quote:
quote:
Pruttelen? Wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Nou, en nu dan maar niksen tot prutteltijd
ja gewoon langzaam aan gaar worden op een laag vuurtjequote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Pruttelen? Wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Goedquote:Op maandag 3 juli 2006 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer.
En hoe gaat het met Godlike02 eigenlijk? Lang niets meer van je gehoord?
Gelukkig heb ik een ijsje om me te koelen, mocht het allemaal wat lang durenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja gewoon langzaam aan gaar worden op een laag vuurtje![]()
Rond deze tijd? Van school naar huisquote:
en dan loop ik hem dus mis? In dat geval hoop ik dat die calippo aardbei onvindbaar blijkt te zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een ijsje om me te koelen, mocht het allemaal wat lang duren
Ik ben vermogend genoeg om 2 ijsjes aan te schaffen!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan loop ik hem dus mis? In dat geval hoop ik dat die calippo aardbei onvindbaar blijkt te zijn![]()
in dat geval wil ik Haagen Dasz ipv Calippoquote:Op maandag 3 juli 2006 15:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben vermogend genoeg om 2 ijsjes aan te schaffen!
Ook naar Pheno zijn huis?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Rond deze tijd? Van school naar huis
Dan kan ik je beter meenemen naar de ijswinkelquote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
in dat geval wil ik Haagen Dasz ipv Calippo
Mangoijs met warme melkchocoladesaus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pheno en kinders, that would be the day . . .quote:
goed plan, ik geloof niet dat er een haagen Dasz in de Poort isquote:Op maandag 3 juli 2006 16:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan kan ik je beter meenemen naar de ijswinkel
Er zullen vast kinderen onderweg zijn, maar niet in huize pinguinquote:Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goed
Druk druk druk
En daar?
Al kindjes onderweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |