Ik ben om 17:00 klaar. Dan eens richting de HMH karren en daar als een idioot opzoek naar een calippoquote:Op maandag 3 juli 2006 14:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik krijg al een calippo aardbei van webspider![]()
Immer.quote:
Zou dat ding gesmolten zijn, stel dat ik tot 20 uur werk?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben om 17:00 klaar. Dan eens richting de HMH karren en daar als een idioot opzoek naar een calippo
tuurlijk, ik heb mezelf eraan laten wennen dat "ze" alles voor me overhebbenquote:
Niet alles dus, anders was ik wel even naar de HMH gekomen. Your loss.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk, ik heb mezelf eraan laten wennen dat "ze" alles voor me overhebben![]()
Ik vind het vooral zeer interessant om te lezen dat je jezelf tot "ze" schaartquote:Op maandag 3 juli 2006 14:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet alles dus, anders was ik wel even naar de HMH gekomen. Your loss.
Haha, ik had het kunnen weten.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zeer interessant om te lezen dat je jezelf tot "ze" schaart![]()
je had het moeten weten jaquote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha, ik had het kunnen weten.![]()
En nu ben ik weg.![]()
Ja. Ik ook, overigens.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Zou dat ding gesmolten zijn, stel dat ik tot 20 uur werk?
Veel te warm om te springenquote:
Daarom laat ik anderen springen.quote:
quote:
Pruttelen? Wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
![]()
Nou, en nu dan maar niksen tot prutteltijd
ja gewoon langzaam aan gaar worden op een laag vuurtjequote:Op maandag 3 juli 2006 15:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Pruttelen? Wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Goedquote:Op maandag 3 juli 2006 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer.
En hoe gaat het met Godlike02 eigenlijk? Lang niets meer van je gehoord?
Gelukkig heb ik een ijsje om me te koelen, mocht het allemaal wat lang durenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja gewoon langzaam aan gaar worden op een laag vuurtje![]()
Rond deze tijd? Van school naar huisquote:
en dan loop ik hem dus mis? In dat geval hoop ik dat die calippo aardbei onvindbaar blijkt te zijnquote:Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een ijsje om me te koelen, mocht het allemaal wat lang duren
Ik ben vermogend genoeg om 2 ijsjes aan te schaffen!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan loop ik hem dus mis? In dat geval hoop ik dat die calippo aardbei onvindbaar blijkt te zijn![]()
in dat geval wil ik Haagen Dasz ipv Calippoquote:Op maandag 3 juli 2006 15:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben vermogend genoeg om 2 ijsjes aan te schaffen!
Ook naar Pheno zijn huis?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Rond deze tijd? Van school naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |