Boeie, als er maar pics komenquote:Op zondag 2 juli 2006 17:15 schreef Doderok het volgende:
Een typisch Fuifduif/Lionsguy18 topic! Maar de eerste zullen we lange tijd moeten missen "vrees" ik![]()
Dank je, een van mn meer succesvollere van de afgelopen zes jaarquote:Op zondag 2 juli 2006 17:16 schreef Het_Biertje het volgende:
toffe kloon
Tja, die meisjes zijn oppervlakkig, dus ze reageren dan voornamelijk op je uiterlijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:07 schreef Hunk het volgende:
Ik word daar geil van ja. Maar als je even loert, dan zeggen ze meteen: kun je t zien viezerik. Nee ik ben vies, jaja, jij zelf met je korte rok en je bezwete string
www.yahoo.com - images - upskirt en/of downblousequote:Op zondag 2 juli 2006 17:23 schreef Doderok het volgende:
Damn, mokkels.nl heeft grote schoonmaak gehouden, geen enkel "korte rokjes" topic meer te vinden...
was ik maar zo knap als Johan Frederik Stellingwerfquote:Op zondag 2 juli 2006 17:36 schreef Mtijn het volgende:
Tja, die meisjes zijn oppervlakkig, dus ze reageren dan voornamelijk op je uiterlijk.
Wie?quote:Op zondag 2 juli 2006 17:50 schreef Herald het volgende:
[..]
was ik maar zo knap als Johan Frederik Stellingwerf
Gezochte Ned. verkrachter in Brazilië gepaktquote:Op zondag 2 juli 2006 19:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wie?
* TheThirdMark is te lui om te googlen.
ow, is hij gepakt.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:51 schreef Chou het volgende:
[..]
Gezochte Ned. verkrachter in Brazilië gepakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |