Slechte zaakquote:Op zondag 2 juli 2006 15:07 schreef Gesloten het volgende:
GODVERDOMME!!!!!
Omdat ik een vak niet gehaald heb MOET ik stoppen met m`n opleiding![]()
Kan ik nu mooi een andere opleiding kiezen omdat ik deze opleiding niet meer mag volgen op m`n school![]()
waar staat BSA voor? wij hebben een BAS dat staat voor Bindend Afwijzend Studieadviesquote:Op zondag 2 juli 2006 16:29 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat zou erg zijn...dan maar een BSA na 1 jaar..
En in welk jaar zat je, een jaar verprutst of meerdere?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Gesloten het volgende:
Ik deed de lerarenopleiding biologie in Zwolle. Niet op `t Deltion maar op Windesheim
1 vak was verplicht op te halen, en die heb ik niet gehaald.
lezen is ook een vakquote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Gesloten het volgende:
Ik deed de lerarenopleiding biologie in Zwolle. Niet op `t Deltion maar op Windesheim
1 vak was verplicht op te halen, en die heb ik niet gehaald.
Logisch? Heet jij Cruijff?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:13 schreef flugeltje het volgende:
offtopic verwijderd.
Als je niets interessants te melden hebt, meld dan niets. Dat is Lo-gisch
ppoquote:Op zondag 2 juli 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Welk vak heb je niet gehaald?
Ik doe leraaropleiding Wiskunde aan dezelfde Hogeschool
Ja je kan ook in je eentje midden in de Sahara gaan wonen, daar ben je geen slaaf van het systeem, dus dan ben je gelukkigquote:Op zondag 2 juli 2006 20:29 schreef Boksmedan het volgende:
Boeiend, naar school gaan is voor slaven van het systeem.
Moet je vooral op internet zitten.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:35 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ja je kan ook in je eentje midden in de Sahara gaan wonen, daar ben je geen slaaf van het systeem, dus dan ben je gelukkig![]()
preciesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |