Had je afgelopen jaar wat meer moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
vwo 5 heb ik als het moeilijkste jaar ervaren... maar het is wel goed te doen hoor
je moet gewoon wat doorzettingsvermogen hebben en dna kom je er wel
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ja... dat heb ik ook gedaan en ik heb het makkelijk gehaald
Jij hebt makkelijk praten met je EM profiel. Overigens heb ik haar vak afgesloten met een acht.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Had je afgelopen jaar wat meer moeten doenEn niet zo kloten bij Besselink enzo
NT een pretpakketquote:Op zondag 2 juli 2006 16:13 schreef Nuna het volgende:
[..]
Bij ons wordt het juist als een pretpakket gezienDaar hoef je al helemaal niets voor te doen. Alleen vaardigheden beheersen.
Bij Bocker nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:56 schreef Asmodean het volgende:
[..]
NT een pretpakket? Volgens mij wordt dat profiel juist zo ongeveer overal als moeilijkste profiel ervaren....
Als je in het begin van 5 vwo maar even fanatiek doet, dan is het hele jaar een lachertjequote:Op zondag 9 juli 2006 09:44 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik ga volgend jaar ook 5VWO doen en van wat ik net lees schijnt dat het moeilijkste jaar te zijn. Terwijl onze mentor vorig jaar zei dat als je langs 4VWO bent het moeilijkste gedaan is.![]()
Het enigste waar ik om stress is M&O, op mijn school laten mensen dit vak erg snel vallen. En wiskunde schijn ik uiteindelijk altijd tóch te snappen.![]()
Maarja, eerst VAKANTIE!![]()
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:56 schreef Asmodean het volgende:
[..]
NT een pretpakket? Volgens mij wordt dat profiel juist zo ongeveer overal als moeilijkste profiel ervaren....
Het is geen moeilijk jaar, maar voor middelbare school normen een druk jaar. In mijn geval was het veel praktische opdrachten, in de vorm van werkstukken, leesdossiers & ckv verslagen en nog meer ongein. Niet moeilijk maar kost wel wat tijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:44 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik ga volgend jaar ook 5VWO doen en van wat ik net lees schijnt dat het moeilijkste jaar te zijn. Terwijl onze mentor vorig jaar zei dat als je langs 4VWO bent het moeilijkste gedaan is.![]()
Het enigste waar ik om stress is M&O, op mijn school laten mensen dit vak erg snel vallen. En wiskunde schijn ik uiteindelijk altijd tóch te snappen.![]()
verschilt per school danquote:Op zondag 9 juli 2006 15:36 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Die heb je in 4VWO al afgesloten als je E&M gaat doen.
En ik heb me in ieder geval voorgenomen om al die verslagen en dossiers ect op tijd in te leveren volgend jaar, want dat zijn de dingen die je gaan naaien aan het eind als je net een herkansing of zoiets nodig hebt.
En dan is 5VWO net het jaar waar ik heb besloten om te gaan werken en om op dansschool te gaan. Eens zien of ik een organisatorisch vermogen heb.Tot nu toe was 1 dag van tevoren leren genoeg geweest voor een redelijk rapport.
Ben jij wel geslaagd voor je Nederlands examen?quote:
Wat een stereotiepe opvattingen hou jij erop na.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef Nuna het volgende:
Maar voor de rest is het vooral vaardigheden dat je moet kennen, er is niet echt leerwerk ofzo.
ik heb die vakken zelfs pas afgesloten in de 6e klas... terwijl ik hier hoor dat sommigen dat al in de 4e of 5e hebben gedaan... vage school heb ik dan gehadquote:Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef Yankee_One het volgende:
niet te vergeten: al die vakken die je moet afsluiten
anw, frans1, duits1, ckv1
Ik heb ook bio gehad hoor afgelopen jaarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:31 schreef Mainport het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je EM profiel. Overigens heb ik haar vak afgesloten met een acht.
M&O is nog simpeler dan economie.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:44 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik heb de boeken daarvoor inmiddels ontvangen en ik ben ook niet echt bezorgd meer. Ik denk dat het gewoon weer een kwestie van semi-opletten plus dag voor de toets/s.o. leren is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:23 schreef GioStyle het volgende:
[..]
M&O is nog simpeler dan economie.
Twee vijven op je examen en je bent nog steeds geslaagd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:14 schreef Geeranne het volgende:
Bleh ik heb dit jaar dus ook examen en ik zie er enorm tegen op. Ik doe E&M en voor mij is dat géén pretpakket. Lees: ik haal vrijwel nooit voldoendes op wiskunde en economie. Ik ben dus ook overgegaan met twee vijven. Ik heb geen idee hoe ik die examens moet gaan halen.![]()
Je mentor heeft gelijk. VWO wordt alleen maar makkelijker met de jaren. VWO 5 leer je nog wel echt stuff, maar is ook niet super moeilijk. Dus ik zou me daar echt geen zorgen over maken.quote:Op zondag 9 juli 2006 09:44 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |