abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39613760
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef Mainport het volgende:

[..]

Dit beurt me op.
Had je afgelopen jaar wat meer moeten doen En niet zo kloten bij Besselink enzo
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_39615115
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:39 schreef Lisanne__tje het volgende:

[..]

vwo 5 heb ik als het moeilijkste jaar ervaren... maar het is wel goed te doen hoor
je moet gewoon wat doorzettingsvermogen hebben en dna kom je er wel
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef Lisanne__tje het volgende:

[..]

ja... dat heb ik ook gedaan en ik heb het makkelijk gehaald
pi_39615194
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:34 schreef -Marlii- het volgende:

[..]

Had je afgelopen jaar wat meer moeten doen En niet zo kloten bij Besselink enzo
Jij hebt makkelijk praten met je EM profiel. Overigens heb ik haar vak afgesloten met een acht.
Graag op anoniem
  zaterdag 8 juli 2006 @ 12:56:10 #79
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_39630392
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:13 schreef Nuna het volgende:

[..]

Bij ons wordt het juist als een pretpakket gezien Daar hoef je al helemaal niets voor te doen. Alleen vaardigheden beheersen.
NT een pretpakket ? Volgens mij wordt dat profiel juist zo ongeveer overal als moeilijkste profiel ervaren....
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_39631556
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:56 schreef Asmodean het volgende:

[..]

NT een pretpakket ? Volgens mij wordt dat profiel juist zo ongeveer overal als moeilijkste profiel ervaren....
Bij Bocker niet
pi_39637818
als je wa12, ec12 en ak niet kan halen, hoor je niet thuis op het vwo

vooral wiskunde an ak zijn een lachertje
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_39653052
Ik ga volgend jaar ook 5VWO doen en van wat ik net lees schijnt dat het moeilijkste jaar te zijn. Terwijl onze mentor vorig jaar zei dat als je langs 4VWO bent het moeilijkste gedaan is.
Het enigste waar ik om stress is M&O, op mijn school laten mensen dit vak erg snel vallen. En wiskunde schijn ik uiteindelijk altijd tóch te snappen.
Maarja, eerst VAKANTIE!
  zondag 9 juli 2006 @ 10:51:07 #83
105807 Haiduc
Dat wel natuurlijk!
pi_39653710
quote:
Op zondag 9 juli 2006 09:44 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Ik ga volgend jaar ook 5VWO doen en van wat ik net lees schijnt dat het moeilijkste jaar te zijn. Terwijl onze mentor vorig jaar zei dat als je langs 4VWO bent het moeilijkste gedaan is.
Het enigste waar ik om stress is M&O, op mijn school laten mensen dit vak erg snel vallen. En wiskunde schijn ik uiteindelijk altijd tóch te snappen.
Maarja, eerst VAKANTIE!
Als je in het begin van 5 vwo maar even fanatiek doet, dan is het hele jaar een lachertje
FC Twente
  zondag 9 juli 2006 @ 10:53:09 #84
105807 Haiduc
Dat wel natuurlijk!
pi_39653742
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 12:56 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Kijk, met jou kan ik praten
FC Twente
  zondag 9 juli 2006 @ 13:24:40 #85
43935 --Davidoff--
Heer van stand
pi_39656776
quote:
Maarja, eerst VAKANTIE!
Het is geen moeilijk jaar, maar voor middelbare school normen een druk jaar. In mijn geval was het veel praktische opdrachten, in de vorm van werkstukken, leesdossiers & ckv verslagen en nog meer ongein. Niet moeilijk maar kost wel wat tijd.
Ik ben een God in 't diepst van mijn gedachten...
pi_39657990
niet te vergeten: al die vakken die je moet afsluiten
anw, frans1, duits1, ckv1
pi_39660354
Die heb je in 4VWO al afgesloten als je E&M gaat doen.
En ik heb me in ieder geval voorgenomen om al die verslagen en dossiers ect op tijd in te leveren volgend jaar, want dat zijn de dingen die je gaan naaien aan het eind als je net een herkansing of zoiets nodig hebt.
En dan is 5VWO net het jaar waar ik heb besloten om te gaan werken en om op dansschool te gaan. Eens zien of ik een organisatorisch vermogen heb. Tot nu toe was 1 dag van tevoren leren genoeg geweest voor een redelijk rapport.
pi_39660567
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:36 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
Die heb je in 4VWO al afgesloten als je E&M gaat doen.
En ik heb me in ieder geval voorgenomen om al die verslagen en dossiers ect op tijd in te leveren volgend jaar, want dat zijn de dingen die je gaan naaien aan het eind als je net een herkansing of zoiets nodig hebt.
En dan is 5VWO net het jaar waar ik heb besloten om te gaan werken en om op dansschool te gaan. Eens zien of ik een organisatorisch vermogen heb. Tot nu toe was 1 dag van tevoren leren genoeg geweest voor een redelijk rapport.
verschilt per school dan
pi_39661133
Ja, dat kan wel.
Andere mensen beginnen in de 4 ook al met M&O. Maar op dat punt heb ik het dan makkelijker.
Denk ik...
pi_39661880
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:

Je bedoeld C&M.
Ben jij wel geslaagd voor je Nederlands examen?
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:30 schreef Nuna het volgende:

Maar voor de rest is het vooral vaardigheden dat je moet kennen, er is niet echt leerwerk ofzo.
Wat een stereotiepe opvattingen hou jij erop na. Alsof NT'ers niks hoeven leren.

Dat is precies dezelfde manier van denken als veel niet-geneeskundestudenten doen met geneeskunde ("het is helemaal geen zware/moeilijke studie, je moet alleen feitjes in je hoofd stampen, dat kan iedereen").
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_39663574
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef Yankee_One het volgende:
niet te vergeten: al die vakken die je moet afsluiten
anw, frans1, duits1, ckv1
ik heb die vakken zelfs pas afgesloten in de 6e klas... terwijl ik hier hoor dat sommigen dat al in de 4e of 5e hebben gedaan... vage school heb ik dan gehad
pi_39695747
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 19:31 schreef Mainport het volgende:

[..]

Jij hebt makkelijk praten met je EM profiel. Overigens heb ik haar vak afgesloten met een acht.
Ik heb ook bio gehad hoor afgelopen jaar Alleen hadden jullie geen ak maar na en sk
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_41099551
quote:
Maarja, eerst VAKANTIE!
M&O is nog simpeler dan economie.
pi_41165742
Bleh ik heb dit jaar dus ook examen en ik zie er enorm tegen op. Ik doe E&M en voor mij is dat géén pretpakket. Lees: ik haal vrijwel nooit voldoendes op wiskunde en economie. Ik ben dus ook overgegaan met twee vijven. Ik heb geen idee hoe ik die examens moet gaan halen.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
pi_41167347
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 17:23 schreef GioStyle het volgende:

[..]

M&O is nog simpeler dan economie.
Ik heb de boeken daarvoor inmiddels ontvangen en ik ben ook niet echt bezorgd meer. Ik denk dat het gewoon weer een kwestie van semi-opletten plus dag voor de toets/s.o. leren is.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:49:14 #96
142311 Danilo87
brasileiro para sempre
pi_41192882
Bij mij heeft het zoals altijd gewerkt, om in de les op te letten maar nooit wat thuis te doen en als er eenmaal ene toets aankomt 1 dag helemaal vol te plannen met leren over misschien 2 als het ene grote toets is.. dan herinner je die uitgelegde dingen weer en dan is het allemaal goed te doen... alleen een tip voor als je zo min mogelijk aan school wil doen en wel je diploma wil halen
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:51:31 #97
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41192922
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:14 schreef Geeranne het volgende:
Bleh ik heb dit jaar dus ook examen en ik zie er enorm tegen op. Ik doe E&M en voor mij is dat géén pretpakket. Lees: ik haal vrijwel nooit voldoendes op wiskunde en economie. Ik ben dus ook overgegaan met twee vijven. Ik heb geen idee hoe ik die examens moet gaan halen.
Twee vijven op je examen en je bent nog steeds geslaagd.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41197624
quote:
Je mentor heeft gelijk. VWO wordt alleen maar makkelijker met de jaren. VWO 5 leer je nog wel echt stuff, maar is ook niet super moeilijk. Dus ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
VWO 6 is helemaal een lachertje, leer je vrijwel niks. Als je niet totaal dom bent kun je na VWO 5 je eindexamen ook gewoon met redelijke cijfers halen.

Mensen die beweren dat E&M moeilijk is tenopzichte van andere profielen snappen er imo NIKS van. Economie is wat simpele inzicht vraagjes, en wat economische modellen, die altijd hetzelfde zijn, en de moeilijkste handeling is vermenigvuldigen. Geschiedenis kan ik niet echt over oordelen, maar AK is ook peanuts for a fact.

Nou wil ik niet meteen beweren dat N&G of N&T moeilijk is, maar ik wil wel beweren dat als je dat beheerst, dat je vakken als economie dan lachend doet.

[ Bericht 2% gewijzigd door IareWeasel op 26-08-2006 16:58:32 ]
pi_41197657
foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door IareWeasel op 26-08-2006 16:59:02 (woops) ]
pi_41200795
kijk, je moet wel een beetje aanleg hebben voor economie. maar zoals Weasel ook al meld. de vraagstukken en modellen zijn altijd hetzelfde. die modellen moet je dus snappen. vaak wordt er gevraagd: "beredeneer wat een renteverhoging voor gevolgen heeft voor het algemeen prijsniveau"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')