Pff nee man nu is het de AMD 64 FX-62.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:06 schreef Markster het volgende:
64 X2
Ja maar die is wel erg duurquote:Op zondag 2 juli 2006 13:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pff nee man nu is het de AMD 64 FX-62.
Maar goed de Core 2 Duo eet hem straks op.
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:19 schreef Gizz het volgende:
Deze vraag is niet te beantwoorden zonder extra randvoorwaarden te stellen.
Er is niet één processor die universeel het beste is. De ene processor is in de ene applicatie weer beter dan de andere. Sommige software heeft baat bij een dualcore, andere niet. In sommige gevallen is een zo zuinig mogelijke processor de beste. In het andere geval wil je misschien een processor die goed werkt in een database server, dan kom je weer uit op Opterons en Xeons etc. etc. Je kunt ook nog extra gaan kijken naar de prijs/kwaliteit verhouding, daar heb je ook weer processors die boven de rest uitstijgen.
Er is dus geen 1 processor die de beste is.
Gebruik je een bepaalde bekende applicatie vaak, dan zoek je even naar benchmarks die de prestaties van processors testen bij die specifieke software. Dan zie je zelf welke het snelst is.
Dat ligt er dus zoals gezegd heel erg aan wat je ermee gaat doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:24 schreef Jonathon het volgende:
De Conroe zal AMD echt verslaan, er is niets wat op het moment nog tegen een 2.4GHz Conroe opkan.
[..]
iemand heeft hier en klok gehoord maar weet niet waar de klepel hangt, als je iets niet precies weet, doe dan niet alsof je er verstand van hebt.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:24 schreef Jonathon het volgende:
Een Intel is universeel beter dan een AMD, Intel kan meer instructies doen, ik weet dat er dingen zijn die de Intel wel kan en de AMD niet, andersom is dat niet zo (zover ik weet)
en als je meteen even vier jaar wacht dan heb je helemaal betere processorenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:11 schreef Tigertje het volgende:
Als je nog even geduld hebt kun je op de introductie van de Conroe (eind van deze maand) wachten. Die processor is erg veelbelovend en zal Intel voor het komende jaar bovenaan de hitlijsten zetten.
Ja inderdaad met mijn Pentium 2 300 MHZ kan ik ook vette spellen spelen !!!111111!!11!!!1quote:Op zondag 2 juli 2006 13:31 schreef thedude0 het volgende:
Misschien een snelheidsverschil van 3% maar wat boeit dat nou in godsnaam.
okquote:Op zondag 2 juli 2006 13:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja inderdaad met mijn Pentium 2 300 MHZ kan ik ook vette spellen spelen !!!111111!!11!!!1
Kijk met die redenatie zou iedereen een moederbord met tig processoren moeten kopen en een paar TB aan RAM en een enorme SCSI 15.000 toerenschijven raid0 array omdat het gewoon sneller is.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:24 schreef Jonathon het volgende:
Een Intel is universeel beter dan een AMD, Intel kan meer instructies doen, ik weet dat er dingen zijn die de Intel wel kan en de AMD niet, andersom is dat niet zo (zover ik weet)
De Conroe zal AMD echt verslaan, er is niets wat op het moment nog tegen een 2.4GHz Conroe opkan.
[..]
Wat een complete onzinquote:Op zondag 2 juli 2006 13:24 schreef Jonathon het volgende:
[..]
De beste processor is een processor die tegen de laagste kosten het werk kan verzetten waarvoor je hem nodig hebt. Vraag je dus eerst af wát met de computer wil gaan doen en zoek daar dan een goede processor bij.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:03 schreef rednajt het volgende:
Kan het iemand het nog volgen met al die processoren????? En wat is de beste dan?
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:24 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Er zijn nu al PC's die Vista straks prima gaan draaien en dat zijn echt niet alleen de snelheidsmonstersquote:Op zondag 2 juli 2006 15:18 schreef rednajt het volgende:
Het wordt allemaal nog veel ingewikkelder dan ik al verwachte als ik het bovenstaande allemaal lees....![]()
Ik ga er maar vanuit dat de duurste processoren ook meestal het meesta aankunnen kwa prestatie ten opzichte van andere....
Ik wacht nu maar met een pc kopen denk ik, want ik lees ook dat windows met een nieuw besturingssysteem uitkomt aan het eind van het jaar...Vista .......dan kan je beter maar gelijk een pc kopen die dat allemaal aankan....zou dom zijn om nu een pc te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |