Ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:22 schreef veldmuis het volgende:
Is dat van de vereniging voor harige dikke halfnaakte mensen?
Hey, is dat Gandalf op zijn buik?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
tattoos en piercings nemen
[afbeelding]
Die man z'n kapsel en bril passen niet niet bij de rest van zijn lijf!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[afbeelding]
Z'n hoofd lijkt op dat van Prins Bernhard!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef dahei het volgende:
[..]
Die man z'n kapsel en bril passen niet niet bij de rest van zijn lijf!
De Hells Gayngels.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:57 schreef Beach het volgende:
Gadverdamme dat doen de Hells Angels dus in hun vrije tijd![]()
Hij moet wat doen om zn topic een beetje te laten lopen toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:29 schreef k-Rin het volgende:
BAHHHH
Tonks, ik wil geen linkjes meer van dit soort topics op msn![]()
Ik denk natuurlijk de hele dag aan harige mannen die seks met elkaar hebbenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:31 schreef TheSorrow het volgende:
Het jammere is uiteraard, hoe hij aan dit soort plaatjes en links komt, dan vraag je je toch af wat er omgaat in die jongen zn hoofd
toppiequote:Op zondag 2 juli 2006 13:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk natuurlijk de hele dag aan harige mannen die seks met elkaar hebben![]()
Dan is het goedquote:Op zondag 2 juli 2006 13:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk natuurlijk de hele dag aan harige mannen die seks met elkaar hebben![]()
Geslacht: man.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:06 schreef Boksmedan het volgende:
Hier wordt mijn kutje best nat van.
Jezus Christus. Krijgen jullie ook zo'n Rikman-deja-vu?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:37 schreef JaJoah het volgende:
[afbeelding]
Een beetje met zichzelf spelen (shaven ofcourse)
Buurman?quote:
hehe. en hij schrijft nog leuke brieven terug als je dat echt doet!quote:Op zondag 2 juli 2006 14:52 schreef TwyLight het volgende:
Vrouwen (echte dus geen transsexuelen, travestieten e.d.) vanaf 18 jaar, die willen neuken, kunnen contact met mij opnemen via rikman@home.nl
Het zal je opa maar zijn ...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 juli 2006 16:38 schreef SiemeN het volgende:
Wat een béregeil topic, ik moet echt even rechtleggen!
Die rechter, lijkt wel op de keeper van Frankrijk haha (Barthez)quote:Op zondag 2 juli 2006 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://shutterbear.com/images/LZBR5WEB/LZ5-0117.jpg
Kijk die pikkies![]()
![]()
![]()
![]()
.
Barthez in chill modus, jeweetsquote:Op zondag 2 juli 2006 17:39 schreef B4CO het volgende:
[..]
Die rechter, lijkt wel op de keeper van Frankrijk haha (Barthez)
Daar staat BrauN helemaal niet op.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:47 schreef AkTje het volgende:
[afbeelding]
EN NIET TE VERGETEN TE FEESTEN!!!
Tering man, is dat soms lekker bij het plassen? Zo'n ingreep lijkt me echt afschuwelijk pijnlijk.quote:
Maar je neemt wel even de moeite om een reactie te plaatsen?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:57 schreef CrazyTaxi het volgende:
Wat zijn er toch veel vreemde mensen op deze planeet. Vooral ook ontzettend lelijk. Verder vind ik het jammer dat ik deze topic bekeken heb.
Jep, sta er ook versteld van. Wel fijn dat je dan feedback krijgt, is de reactie niet voor niets.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar je neemt wel even de moeite om een reactie te plaatsen?![]()
ow, je bent dus een fapdrolquote:Op maandag 3 juli 2006 09:54 schreef flapdrolletje het volgende:
/fap
Wat denk je zelf?quote:
Duh, ik hou van mannen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Tonks is een homo.
Een rasechte ledernicht.
ik zie ander bar weinig leer op die foto's!quote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een rasechte ledernicht.
Zelfs een homo waagt zich nog niet op die sites..quote:Op maandag 3 juli 2006 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een rasechte ledernicht.
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Gelukkig heeft deze pagina [nog] geen ranzige foto's.![]()
Zie die meest linker ook echt ontzettend verlekkerd kijken naar die billen.quote:
WTFquote:Op maandag 3 juli 2006 12:20 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet wat ie nu doet, maar bij Brazilië - Frankrijk zat ie op de tribune:
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:20 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet wat ie nu doet, maar bij Brazilië - Frankrijk zat ie op de tribune:
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:20 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Omgquote:Op maandag 3 juli 2006 12:20 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
http://www.resourcesforbears.com/faq/#bearquote:Q: What is a Bear?
A: The most common definition of a "bear" is a man who is hairy, has facial hair, and a cuddly body. However, the word "Bear" means many things to different people, even within the bear movement. Many men who do not have one or all of these characteristics define themselves as bears, making the term a very loose one. Suffice it to say, "bear" is often defined as more of an attitude than anything else - a sense of comfort with our natural masculinity and bodies that is not slavish to the vogues of male attractiveness that is so common in gay circles and the culture at large.
laat haar het maar niet horenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:22 schreef Bob-B het volgende:
quickie butt doet z'n naam eer aan.
Waar is die vent eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil braun nu wel weer terug. hij heeft zijn lesje wel geleerd lijkt me zo!
yeah braun!
ik denk aan het genieten van de zon met die mannen van de foto's in dit topic.quote:
Bearsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk aan het genieten van de zon met die mannen van de foto's in dit topic.
omdat je braun wilde unbannen.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
BrauN zn twee broers zijn reizende, ongehuwde, samenwonende leraren uit Roermond![]()
http://home.planet.nl/~schmi113/wie_zijn_wij.htm
wat een kansloos zooitjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
BrauN zn twee broers zijn reizende, ongehuwde, samenwonende leraren uit Roermond![]()
http://home.planet.nl/~schmi113/wie_zijn_wij.htm
Ach jij zit hier en zij waarschijnlijk nu op het strand met een tropische drankje. Dus wie is er dan kansloos.quote:
bebaard of niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ach jij zit hier en zij waarschijnlijk nu op het strand met een tropische drankje. Dus wie is er dan kansloos.![]()
Op de site stond dat ze niet samen er op uit trokken. Of trekken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zult toch maar met je dronken kop wakker worden in een tentje, tussen die twee mannen in, en met een kloppende pijn aan je sluitspier
al zo vaak gedaan.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:35 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
Moet je deze checken:
http://fotoboek.fok.nl/user/2589
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef Brechtje het volgende:
hihi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG
ben nu wel helemaal misselijk.
nog nooit zulke enge sites bezocht.
WHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Wel hilarisch, maar dat is wel 't enigequote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:56 schreef TimC het volgende:
wat een ranzige shit hey
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel hilarisch, maar dat is wel 't enige![]()
admiraal anaalquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:07 schreef Tommeke het volgende:
Onder welke kloon zal hij nu actief zijn?
Heeeeeel veel recepten danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Yvonne, het word tijd dat ik uw dochter overneem, voor een recept uiteraard![]()
![]()
Rilllllllllllllllllllquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!
Sorry dat wij dit niet als rukmateriaal beschouwen pauper. Jij hebt een shell nodigquote:Op zondag 16 juli 2006 00:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
Iedereen die hier gatverdamme roept is een gay in denial!!!
handig als je straks weer eens prematuur dreigt klaar te komen...quote:Op maandag 17 juli 2006 03:19 schreef StefanP het volgende:
Impotentie-veroorzakend topic
Mijn pik is voor een maand in coma geraakt man
HIJ KNIJPT IN ZIJN TEPELquote:Op zondag 2 juli 2006 14:37 schreef JaJoah het volgende:
[afbeelding]
Een beetje met zichzelf spelen (shaven ofcourse)
Wat hij zegt,quote:Op maandag 17 juli 2006 03:19 schreef StefanP het volgende:
Impotentie-veroorzakend topic
Mijn pik is voor een maand in coma geraakt man
drukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[afbeelding]
Hij houdt een lemonpartijtje.
paradijs voor OUDE homo'squote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gatverdamme wat is dit?!
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:07 schreef Sheepcidus het volgende:
[afbeelding]
Hij houdt een lemonpartijtje.
GVD, wat zijn die 2 met die zonnebril aan het doen ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:32 schreef Brechtje het volgende:
hihi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG
ben nu wel helemaal misselijk.
nog nooit zulke enge sites bezocht.
WHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
die ene heeft inderdaad een rooie kopquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef JaJoah het volgende:
[..]
GVD, wat zijn die 2 met die zonnebril aan het doen ?
die ene zit te schijten en die andere vangt et op omdat et zwembad niet vies mag wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef JaJoah het volgende:
[..]
GVD, wat zijn die 2 met die zonnebril aan het doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |