Tourmeet op dinsdagquote:Op zondag 2 juli 2006 10:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Misschien moeten we er ff een topic van maken.
Val verder in de stront met Valverde.quote:
Ik denk het wel, gezien zijn uitspraken van gisteren:quote:Op zondag 2 juli 2006 11:48 schreef Frutsel het volgende:
ben wel benieuwd of o'grady wel of niet gaat meesprinten
quote:"I don't think I'm mentally prepared to win the battle for the green jersey but I'm definitely going to have a go for the stage win tomorrow,"
Alejandroquote:Op zondag 2 juli 2006 12:15 schreef Ayaxola het volgende:
Vind het maar apart hoor zo'n Tour![]()
Zou nu ook niet weten wie er gaat winnen, en voor wie ik zou moeten zijn nu![]()
vandaar dat Dick eruit vloogquote:Op zondag 2 juli 2006 14:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik ga ook de tour volgen maar ik heb geen internet op m'n kamer dus jullie zullen me moeten missen (en ik zal de Herberttopics missen).
Die pronotopic heb ik met liefdequote:Op zondag 2 juli 2006 11:03 schreef Wombcat het volgende:
Kijk, iemand die een nieuw topic maakt als 'ie het oude volpost![]()
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 14:54 schreef maril het volgende:
[..]
Die pronotopic heb ik met liefdeaan jou gelaten
![]()
Agritubelquote:Teams classification
1 Discovery Channel Team 12.55.16
2 Team CSC 0.01
3 T-Mobile Team 0.07
4 Caisse D’Epargne-Illes Balears
5 Phonak Hearing Systems 0.14
6 Gerolsteiner 0.18
7 Davitamon - Lotto 0.31
8 Credit Agricole
9 Liquigas 0.32
10 AG2R Prevoyance
11 Cofidis Credit Par Telephone 0.34
12 Lampre-Fondital 0.37
13 Francaise Des Jeux 0.39
14 Saunier Duval - Prodir 0.42
15 Rabobank
16 Bouygues Telecom 0.46
17 Quick Step - Innergetic
18 Euskaltel - Euskadi 1.03
19 Team Milram 1.16
20 Agritubel 1.23
Agritubel heeft de pech dat er geen ploegentijdrit is, anders zou er maar 1 ploeg in aanmerking komen voor de laatste plek in dat klassement.quote:
Onderschat Euskaltel niet. Als het daar niet loopt, dan loopt het echt voor geen meter. Al zou Mayo aan zijn 63e comeback bezig zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Agritubel heeft de pech dat er geen ploegentijdrit is, anders zou er maar 1 ploeg in aanmerking komen voor de laatste plek in dat klassement.
Ik doelde op de Basken eigenlijk, beetje vaag misschien.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Onderschat Euskaltel niet. Als het daar niet loopt, dan loopt het echt voor geen meter. Al zou Mayo aan zijn 63e comeback bezig zijn.
Ik vind het ook onhandig. Veel overzichtelijker om het in één reeks te doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:42 schreef JohnDDD het volgende:
beetje late vraag misschien maar waarom hebben alle etappes een eigen topic? ik vind het onhandig
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
veel overzichtelijker om een eigen thema forum te hebben
Bij deze dan. Hopelijk kan een van de modjes een groot hangslot op die losse topics gooien, dan is dat ook weer opgelost.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:11 schreef Zwansen het volgende:
Jongens, laat de etappe topics maar links liggen. Hier verder.
quote:
Vanwege het WK, denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:48 schreef raptorix het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen avond programma meer, zoals dat altijd was?
[Tour de France] Avondetappe helaas pas 10 juliquote:Op maandag 3 juli 2006 21:48 schreef raptorix het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen avond programma meer, zoals dat altijd was?
NOS die er zelfs een replay in slow-mo in gooidenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Prachtig toen. Ja hier woont André Rieu.... Hé. Daar stond ie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |