wordt:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:34 schreef Gillingham het volgende:
Hamburg:
1. Hushovd
2. Vinokourov
3. Zabel
4. Freire
5. Ballan
Volgens mij ben je te laat.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:48 schreef -skippybal- het volgende:
1. Bettini
2. Paolini
3. Ballan
4. Rebellin
5. Vinokourov
Is het weer zover??quote:
zonder gokje had ik dus dik gescoordquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:43 schreef rubbereend het volgende:
voor de gok:
1. Vinokourov
2. Freire
3. Zabel
4. Ballan
5. Rebellin
beetje laat voor denk ik nu?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:38 schreef komrad het volgende:
1 en 2 goed
trouwens, doen we duitsland ook?
Is al een tijdje bekend.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 01:11 schreef placebeau het volgende:
ritzeges, daar gaan we nog voor
Volgende ronde: Hamburg Cycling Classics
dan (een dag later al) de Ronde van Duitsland
dan San Sebastian
dan Eneco tour
en dan is het alweer tijd voor de vuelta.
Er is best wel al wat afscheiding aan de top, merk ik.
lijkt mij ook,quote:
Ben ik het wel een beetje mee eens. Net zozeer voor mezelf als wel voor andere die er eventueel niet zijn.quote:
Mooie gedaan.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:38 schreef komrad het volgende:
1 en 2 goed
trouwens, doen we duitsland ook?
quote:
mwah het is al een week bekend.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:19 schreef komrad het volgende:
toch stel ik voor hem af te gelasten ivm veel mensen die anders grote achterstand oplopen
Waarom niet het begint trouwens dinsdag, ja je moet het allemaal wel zelf bijhouden hè dat is ook sportquote:Op zondag 30 juli 2006 20:31 schreef Gillingham het volgende:
Doen we Duitsland nu wel of niet?
Graag een beslissing.
Je moet het in de piepert houden dat is ook sport, ik heb hetzelf te laat ondenkt de prono heeft mij ook punten gekost, vind deze discussie dus .....quote:Op zondag 30 juli 2006 20:19 schreef komrad het volgende:
toch stel ik voor hem af te gelasten ivm veel mensen die anders grote achterstand oplopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |