abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 11:19:06 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39567058
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

voor het maken van bepaalde medicijnen wordt donorbloed gebruikt
in de jaren 80 werdt er niet altijd even goed gecontroleerd op aids in donor bloed waardoor er mensen besmet zijn geraakt
nu is de vraag heeft Bayer bewust medicijnen op de markt gumpt waarvan ze wisten dat deze mogelijk besmet waren
Het zou me niet verbazen. Maar de bron van de TS is nou niet echt betrouwbaar te noemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39567433
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het zou me niet verbazen. Maar de bron van de TS is nou niet echt betrouwbaar te noemen.
msnbc en New York times lijken me redelijk betrouwbaar ?
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_39569985
AIDS is niet eens een virus, maar een reeks ziektebeelden ten gevolge van een besmetting met het HIV-virus...
pi_39615534
Tja, of ze het Aids virus op die manier verspreiden? Geen idee.
Ik weet wel dat Bayer na de WWII eigenlijk helemaal niet meer zou mogen bestaan maar dat geldt voor meer bedrijven.

Ik vind dit n gevaarlijke onwikkeling:
http://www.ravagedigitaal(...)cijnen.htm~mainFrame
Medicijnfabrikanten verplaatsen hun onderzoek naar nieuwe medicijnen naar landen in Azië en Afrika. Daarin schuilt een gevaar, waarschuwt Wilbert Bannenberg, adviseur gezondheidszorg van verschillende Afrikaanse regeringen, in een interview met OneWorld. "Mensen in ontwikkelingslanden hebben geen enkel alternatief. Ze gaan dood aan aids, dus zijn ze bereid om desnoods ieder pilletje te slikken. Juist zij moeten extra beschermd worden tegen malafide praktijken."
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_39663394
jemig.. Bayer is een soort Virtucon, met een Dr. Evil aan het roer
  zondag 9 juli 2006 @ 17:32:41 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39663420
bayer is een gifmaker van oorsprong. dus het zou me niks verbazen...

muldersound
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 9 juli 2006 @ 17:38:16 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39663534
quote:
Op zondag 2 juli 2006 09:34 schreef snellejelle het volgende:
Bayer verspreidt ook cursussen Nederlands
Nou inderdaad .

bestaad
richtleinen

Hoe wil je ooit serieus worden genomen als je dat soort dingen uit je toetsenbord weet te krijgen. Serieus?! .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 9 juli 2006 @ 17:39:48 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39663577
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou inderdaad .

bestaad
richtleinen

Hoe wil je ooit serieus worden genomen als je dat soort dingen uit je toetsenbord weet te krijgen. Serieus?! .
ik ken zeer intelligente mensen met weinig of geen taalgevoel. ik ken zelfs bijzonder intelligente mensen die lichtelijk autistisch zijn.
  zondag 9 juli 2006 @ 17:45:50 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_39663729
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ken zeer intelligente mensen met weinig of geen taalgevoel. ik ken zelfs bijzonder intelligente mensen die lichtelijk autistisch zijn.
Als je geen taalgevoel hebt, moet je gewoon de regels van het kofschip toepassen. Iemand die "het bestaad" of "ik heb gezecht" schrijft, is gewoon te lui om even een spellingscheck uit te voeren.

OT: Ik geloof niet dat Bayer zoiets heeft gedaan, hoe gestoord de farmaceutische industrie soms ook mag zijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 9 juli 2006 @ 17:49:14 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39663823
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Als je geen taalgevoel hebt, moet je gewoon de regels van het kofschip toepassen. Iemand die "het bestaad" of "ik heb gezecht" schrijft, is gewoon te lui om even een spellingscheck uit te voeren.

OT: Ik geloof niet dat Bayer zoiets heeft gedaan, hoe gestoord de farmaceutische industrie soms ook mag zijn.
wat jij wil. en wat jij denkt.
pi_39678591
ok ik ben wel wat lui van aard maar die d en t en ei en ij of ie enz
heb ik nooit onder de knie gekregen, moest vroeger tijden lang eerder op school komen om woordjes te leren en spellen, heb mijn best gedaan. maar als ik echt telkens er weet ik hoe lang bij stil moet staan hoe ik dingen schrijf gaat er bij mij de lol af en kan ik dus bijvoorbeeld niet meer op fok schrijven.
maar het is toch leesbaar !! en begrijpelijk??!!

aan degene die vraagtekens zet bij bayer of deze het wel of niet gedaan heeft, nou wel dus.
en dat kwik is ook waar en die vioxx is ook waar en dat van die medicatie in afrika is ook waar. en gam aar door. allemaal waar. en waarom..........ik weet het niet maar doe er iets mee. hou elkaar op de hoogte. dit soort bedrijven zijn zoals ze dat noemen cooporaties en vrijwel onaantastbaar.
doe zelf wat onderzoek en zie ... open je ogen ..... het word steeds gekker.

lieve mensen (of minder lief) dit is belangrijk pas goed op ons allen om te voorkomen dat er bijvoorbeeld weer een generatie kinderen naar de knoppe gaat of onze ouderen sterven aan hardkwalen.
pi_39678753
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
Wat is je punt? Autisten zijn vaak bovengemiddeld intelligent op een bepaald vlak, maar het is een combinatie van factoren om tot succes te komen. En taal is daar eentje van.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_39678931
Een aantal jaar geleden moesten alle koeien ook verplicht worden ingeënt met een medicijn van Bayer. (IBR entingen)
Op sommige boerderijen is daarna een ziekte uitgebroken die ook wel koeienaids (chlamydia) wordt genoemd. Als 1 koe dat heeft krijgt vrijwel zeker elke koe het, omdat het via speeksel overdraagbaar is. De ziekte tast vervolgens de weekstand van de koe aan die uiteindelijk zal sterven.
Er bestaat een medicijn tegen deze ziekte, maar omdat de ziekte officieel niet in Nederland voorkomt mag het medicijn ook niet gebruikt worden.
Ook onze koeien zijn meerdere keren onderzocht. In het Nederlandse laboratorium wilden ze geen onderzoek doen naar chlamydia, omdat dat niet voor kon komen. In Duitsland hebben ze er wel onderzoek naar gedaan en daaruit is gebleken dat de koeien die ziekte hadden.

Niet lang daarna moesten alle koeien afgemaakt worden
Deze zaak is vervolgens in de doofpot gestopt, terwijl er vrij veel boeren met deze ziekte te maken hebben gehad
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_39680050
dit bedoel ik nu
dit is wat wij moeten weten . niks doofpot
volop in de media dit soort dingen
laat ze goede medicatie maken en minder verdienen wand als je naar de marges kijkt schik je je wezenloos.
en deze betalen wij
en als ze van dat geld nu eens gedegen onderzoek deden ... nee hoor goedkope onderzoeken

zoals
http://www.farmaactueel.nl/Downloads/NRCstudies1.pdf
  maandag 10 juli 2006 @ 03:02:44 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39680772
Gut wat een verhalen over Rofecoxib (Vioxx) Even voor de duidelijkheid, er bleek vanaf de 2de maand (en dus niet week) een verhoogde kans te zijn op een hartaanval. Deze kans was groot genoeg om het van de markt te halen. Sindsdien zijn er vanuit verschillende kanten verzoeken gekomen het weer op de markt te brengen omdat de baten voor een grote groep patienten groot genoeg zijn om het risico te verantwoorden. Het is overigens een product van Merck & Co die voor zover ik weet niet veel met Bayer temaken hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_39681734
Bayer heeft sindsdein ook geen diervaccins meer want die is failliet gegaan. Het incident want dat was het trouwens wereldberoemd. Er was geen sprake van een doofpot affaire het duurde gewoon erg lang voordat ze erachter waren wat nou precies de oorzaak was.
Een failure investigation kan even duren. Bovendien krijg je alle officiele instanties op bezoek en mag in die tijd geen uitspraken doen.

Kortom weet waarover je praat!
pi_39683525
quote:
Op maandag 10 juli 2006 07:48 schreef Oceanonix het volgende:
Bayer heeft sindsdein ook geen diervaccins meer want die is failliet gegaan. Het incident want dat was het trouwens wereldberoemd. Er was geen sprake van een doofpot affaire het duurde gewoon erg lang voordat ze erachter waren wat nou precies de oorzaak was.
Een failure investigation kan even duren. Bovendien krijg je alle officiele instanties op bezoek en mag in die tijd geen uitspraken doen.

ik schreef mij stukje naar aanleiding van jegorex ga er vanuit dat deze het zelf heeft meegemaakt en hij vertelde wel dat het in de doofpot terecht is gekomen
pi_39683978
oh ja niet failiet gegaan volgens mij hoor
http://www.zibb.nl/landen(...)nr/673959/index.html

en bron vermelding is handig. als ook jij iets beweerd
pi_39684059
Deze tak bestaat niet meer. Deze productie wordt nu gedaan door Intervet.
  maandag 10 juli 2006 @ 11:07:51 #70
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_39684391
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef jojoja het volgende:
lieve mensen (of minder lief) dit is belangrijk pas goed op ons allen om te voorkomen dat er bijvoorbeeld weer een generatie kinderen naar de knoppe gaat of onze ouderen sterven aan hardkwalen.
Wanneer ging er voor het laatst een generatie kinderen naar de knoppen?
Ik kan me er maar eentje herinneren, zo'n tweeduizend jaar geleden.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  maandag 10 juli 2006 @ 11:10:16 #71
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_39684456
quote:
Op maandag 10 juli 2006 11:07 schreef bolivian het volgende:

[..]

Wanneer ging er voor het laatst een generatie kinderen naar de knoppen?
Ik kan me er maar eentje herinneren, zo'n tweeduizend jaar geleden.
En de huidige generatie natuurlijk, met al die rommel op MTV tegenwoordig, .
Dáár zouden we iets tegen moeten doen!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_39684971
http://www.rtl.nl/(/finan(...)6/06/10-akzo-mkz.xml

ok maar boeiend vind ik dit niet. dit is namelijk precies wat cooperaties doen gaat er iets mis verkopen en dan gaat het onder die naam verder ondertussen nieuwe tak opzetten en doorgaan.

nog even dit
doktoren weten vaak niet of medicatie goed of slecht is omdat ze opgeleid worden door deze zelfde fharma industrie
http://www.novatv.nl/index.cfm/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4176
pi_39691218
quote:
Op maandag 10 juli 2006 07:48 schreef Oceanonix het volgende:

Wij hebben nooit een officiele bevestiging gekregen dat de koeien dood gingen door de entingen van Bayer en we hebben ook nooit een schadevergoeding gekregen.
In totaal hebben we meer dan een jaar lang geen inkomsten gehad, omdat de koeien geruimd moesten worden en de stallen daarna een lange tijd leeg hebben gestaan.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_39696919
Een collega van me heeft met dit vaccin hetzelfde probleem gehad. Waarom er nooit is uitbetaald is mij eigenlijk een raadsel. Vooral om het incident in allerhande cursussen als voorbeeld wordt gebruikt.

Het kan te maken hebben met het feit dat die divisie niet meer bestaat. Daar zit vast een juridisch steekspel aan vast waar geen touw aan vast te knopen is.
En misschien loopt er nog wel wat aan zaken maar dat kan nog jaren gerekt worden door een groot bedrijf.
  maandag 10 juli 2006 @ 23:30:36 #75
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_39708123
TVP
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:11:46 #76
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_39729902
Wat zouden de advocaten van Bayer van de OP vinden... daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_39740223
http://www.gebladerte.nl/10354l22.htm
http://www.rtl.nl/(/actue(...)oftenon_is_terug.xml
http://www.ismp.org/Newsletters/acutecare/articles/20000628.asp
http://www.hallofshame.lovecanadageese.com/vivisection.html
http://curezone.com/blogs/m.asp?f=23&i=25
http://64.233.183.104/search?q=cache:rsyicYo9OGcJ:www.thalidomideuk.com/thalidomidescience.htm+Oxychinol+death&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1

misschien niet netjes dat knippen en plakken maar als je maar even zoekt op het net dan vind je de ene naar het andere schandaal.
  woensdag 12 juli 2006 @ 18:15:21 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_39761148
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:33 schreef jojoja het volgende:
http://www.gebladerte.nl/10354l22.htm
http://www.rtl.nl/(/actue(...)oftenon_is_terug.xml
http://www.ismp.org/Newsletters/acutecare/articles/20000628.asp
http://www.hallofshame.lovecanadageese.com/vivisection.html
http://curezone.com/blogs/m.asp?f=23&i=25
http://64.233.183.104/search?q=cache:rsyicYo9OGcJ:www.thalidomideuk.com/thalidomidescience.htm+Oxychinol+death&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1

misschien niet netjes dat knippen en plakken maar als je maar even zoekt op het net dan vind je de ene naar het andere schandaal.
Jij gelooft ook alles wat op tv komt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_39773884
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 18:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij gelooft ook alles wat op tv komt?
ik probeer bronnen te zoeken die uit de mainstream media komen om discussie te voorkomen met mensen die alleen daar in geloven. ik heb echt geen zin in die discussies van '' ja die bronnen geloof ik nie''
als je naar mijjn mening vraagt
ik geloof bijna niets uit de mainstream media.
en ook op dit gebied niet, wand de cijfers zijn veel schrijender.
pi_39808028
Bayer en Hitler die hadden een connectie!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39808333
tvp'tje voor nu, lees het topic morgen even door

Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_39809160
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Bayer en Hitler die hadden een connectie!
IBM ook.. ben nu een boek aan het lezen daarover..

Kan niet tukken..
pi_39809174
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:40 schreef Omkron het volgende:

[..]

IBM ook.. ben nu een boek aan het lezen daarover..

Kan niet tukken..
erg he? Het idee alleen al!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_39809286
quote:
Op maandag 3 juli 2006 09:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Daarom vragen we het jou ook niet.
1 tip :

From the Wilderness - The CIA connection. !
pi_39809322
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

erg he? Het idee alleen al!
Dit boek..

http://www.ibmandtheholocaust.com/

vrijdag 14 juli 2006 @ 01:49:56 #86
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39809391
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:17 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

voor het maken van bepaalde medicijnen wordt donorbloed gebruikt
in de jaren 80 werdt er niet altijd even goed gecontroleerd op aids in donor bloed waardoor er mensen besmet zijn geraakt
nu is de vraag heeft Bayer bewust medicijnen op de markt gumpt waarvan ze wisten dat deze mogelijk besmet waren
Precies.

En in de jaren tachtig wisten ze nog niet hoe groot de "epidemie" zou worden. Het is een beetje in de achteruitkijkspiegel kijken: wat heb je eraan? Toen was AIDS in ieder geval nog geen issue zoals het dat nu is...
---verdwijnt---
pi_39809417
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:47 schreef Omkron het volgende:

[..]

Dit boek..

http://www.ibmandtheholocaust.com/

[afbeelding]
geld verdienen over de rug van vele doden...ongelooflijk maar dit gebeurd
hoop dat ze er*gelukkig* mee zijn
pi_39809472
er gebeuren zoveel dingen!
als we dit allemaal wisten? Zou je de ter plekke uitroeien!
inentingen idem! Men kan er alles doorheen gooien nml!
proefkonijn zoveel!
Bloed gevers krijgen nu hun bloed terug! Het bloed wordt gedeelt in een machine...ja wat krijg je terug?
Ziek bloed? Mensen die kerngezond zijn sterven binnen de paar maand...duh?
oke zijn hersenspinsels maybe maar ja maybe en dan?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 02:12:11 #89
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_39809848
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
proefkonijn zoveel!
Bloed gevers krijgen nu hun bloed terug! Het bloed wordt gedeelt in een machine...ja wat krijg je terug?
En dan koekepan.
---verdwijnt---
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 02:17:32 #90
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39809953
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:49 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Precies.

En in de jaren tachtig wisten ze nog niet hoe groot de "epidemie" zou worden. Het is een beetje in de achteruitkijkspiegel kijken: wat heb je eraan? Toen was AIDS in ieder geval nog geen issue zoals het dat nu is...
Het was afgekeurd voor de Amerikaanse markt omdat het risico op besmetting te groot was.
Zoveel wisten ze iig. En toen hebben ze het moedwillig in andere landen gedumpt.
pi_39811919
quote:
Op zondag 2 juli 2006 11:06 schreef jojoja het volgende:
ok wie wil of kan de fouten eruithalen
ik weet niet hoe dat moet
Late reactie op die spelfouten: ja, die kunnen we er uithalen, geen probleem. Kun je zelf ook als je het net geplaats hebt, via het 'edit' knopje, rechts boven in de balk boven je post.
Je moet dan het symbooltje met het blaadje en de pen aanklikken.

Maar maak je er maar niet zo druk om hoor.
De bedoeling van de taal is, om duidelijk te maken wat je zeggen wil. En daar ben je prima in geslaagd. Zoalshetis heeft gelijk als hij zegt dat het maken van spelfouten niets te maken heeft met intelligentie. Dat je daarom niet serieus genomen zou moeten worden is imo geen terechte opmerking, en doet degene in kwestie (jou, in dit geval) geen recht.
pi_50693759
weet iemand wat de actuele stand van zaken is? Hoe is dit afgelopen ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_50721883
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:53 schreef zhe-devilll het volgende:
proefkonijn zoveel!
Ik doe maar even wat er in je ondertitel staat
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50812526
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:48 schreef Jeweet het volgende:
AIDS is niet eens een virus, maar een reeks ziektebeelden ten gevolge van een besmetting met het HIV-virus...
Over het HIV-virus (met dank aan Zapruder Inc.): Why I quit HIV
Rebecca V. Culshaw, Ph.D. is a mathematical biologist who has been working on mathematical models of HIV infection for the past ten years.

AIDS hoax?

las laatst ergens dat in Afrika AIDS een verzamelnaam is van de veel voorkomende ziekten vanwege slechte hygiëne en het ontbreken van fatsoenlijke riolering. Dyfterie, diarree en nog wat andere ziekten zijn in de jaren '80 schijnbaar samengevoegd tot het toverwoord 'AIDS'

En ach.. Bayer was toch 1 vd 3 bedrijven die na WO2 zijn gecreëerd na opsplitsing? Zyklon-B kwam uit hun koker wat ik mij kan herinneren.. en pharma is bigger than ever!
pi_51759109

Smallpox vaccine 'triggered Aids virus'
The Aids epidemic may have been triggered by the mass vaccination campaign which eradicated smallpox. The World Health Organization, which masterminded the 13-year campaign, is studying new scientific evidence suggesting that immunization with the smallpox vaccine Vaccinia awakened the unsuspected, dormant human immuno defence virus infection (HIV).
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 23 juli 2007 @ 20:27:03 #96
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_51759576
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:28 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

las laatst ergens dat in Afrika AIDS een verzamelnaam is van de veel voorkomende ziekten vanwege slechte hygiëne en het ontbreken van fatsoenlijke riolering. Dyfterie, diarree en nog wat andere ziekten zijn in de jaren '80 schijnbaar samengevoegd tot het toverwoord 'AIDS'
Oei!! Idee: laat je infecteren met HIV en jezelf opsluiten in een totaal hygienische ruimte! Geen mogelijkheid dat je dan aids krijgt... toch ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_51769624
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

geld verdienen over de rug van vele doden...ongelooflijk maar dit gebeurd
hoop dat ze er*gelukkig* mee zijn
Bizar idd.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51793903
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef ChOas het volgende:
Oei!! Idee: laat je infecteren met HIV en jezelf opsluiten in een totaal hygienische ruimte! Geen mogelijkheid dat je dan aids krijgt... toch ?
helemaal waar, maar liever niet

Opzich dat verhaal wat Talon plaatst net voor jouw reactie.. dan zou je kunnen beredeneren dat er geknoeid is met dat smallpox-vaccin..
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:02:11 #99
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52288760
AIds kan je alleen maar krijgen van medicijnen. Dus zo gek is het eigenlijk niet.

Als je een onthutsende docu wilt zien moet je AIDS the Other Side gaan bekijken.

Ik ben van mening dat elke arts dat volgens de orthoxie werkt een LEVENSGEVAARLIJKE gek is. En permenant moet opgesloten worden en uiteraard uit ambt geplaatst moet worden.

AIDS /HIV is zo TOTAAL anders dan dat algemeen bekend is. HIV is nog nooit in een menselijk lichaam gevonden. Het is nog nooit geisoleerd. De hiv-test die je krijgt ziet alleen maar anti-lichamen. Inweze spot het een goed werkend afweersysteem. Pas als je met AZT of andere AIDS remmers gaat gebruiken dan.

Het AIDS verhaal is de meest gevaarlijke onwaarheid wat ons verkondigd is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_52295111
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:02 schreef Lambiekje het volgende:
AIds kan je alleen maar krijgen van medicijnen.
Alleen maar van medicijnen?
En van welke medicijnen dan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')