Ik vind het best druk voor een zondagochtend.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:15 schreef knowall het volgende:
Dat aantal moet je vergelijken met grotere aantallen, dan zal je zien dat het wel degelijk een klein aantal is.
1600 is best veel jaquote:Op zondag 2 juli 2006 09:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind het best druk voor een zondagochtend.
Bron?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:53 schreef stukovich het volgende:
Sommige mensen hebben wel wat beters te doen
Lekkerweer.nlquote:
Constatering: Jij werkt dus niet op het strandquote:Op zondag 2 juli 2006 10:56 schreef Steve-O het volgende:
Constatering : Op * Steve-O zijn werk is het ook rustig .
Constatering:quote:Op zondag 2 juli 2006 10:56 schreef Steve-O het volgende:
Constatering : Op * Steve-O zijn werk is het ook rustig .
Kloptquote:Op zondag 2 juli 2006 10:57 schreef Chou het volgende:
[..]
Constatering: Jij werkt dus niet op het strand
Al 4 maanden scheve Klaploperquote:
Begint een sociaal leven al voor 9 uur 's ochtends? Jemig, ik ben blij dat ik niet meedoe aan die hype.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:57 schreef stukovich het volgende:
[..]
Lekkerweer.nl
featuring
Sociaalleven.nl
![]()
Uitslapen is voor mensen die later genoegen nemen met een opel astraquote:Op zondag 2 juli 2006 10:59 schreef knowall het volgende:
[..]
Begint een sociaal leven al voor 9 uur 's ochtends? Jemig, ik ben blij dat ik niet meedoe aan die hype.
Hey! 2e lijns Grapjasquote:
Getrouwde vrouwen ookquote:
Is goed stort 256 euro per maand op mijn rekening en je kan gratis bellen en internettenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:02 schreef Poepoog het volgende:
Of gratis internet?
Get a job lowlifequote:Op zondag 2 juli 2006 11:05 schreef knowall het volgende:
Zitten er nu mensen in mijn topic overwerken
te praten?! Heb eens een beetje respect zeg!
2,56?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:05 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Is goed stort 256 euro per maand op mijn rekening en je kan gratis bellen en internetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |