pot, ketel, kniesoorquote:
neehoor.. best wel vreemd.. zeker rond dit tijdstip..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:40 schreef Jane het volgende:
Hallo semi-bikkels.
Ik liep net naar huis en toen werd ik ingehaald door een wildvreemde jongen die vroeg of ik seks wilde. Ben ik heel ouderwets als ik dat opmerkelijk vind?
Nou ja, de eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik het overdag net zo'n opmerkelijke vraag zou hebben gevonden, hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
neehoor.. best wel vreemd.. zeker rond dit tijdstip..![]()
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:40 schreef Jane het volgende:
Ik liep net naar huis en toen werd ik ingehaald door een wildvreemde jongen die vroeg of ik seks wilde. Ben ik heel ouderwets als ik dat opmerkelijk vind?
Oh... nou ja... dan maar ouderwets...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:44 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je tegenwoordig ouderwets als je er dan niet op ingaat.
Geen idee, maar ik heb de rest van de weg wel de hele tijd om lopen kijken, idd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzo
Ik heb een kennis een tijdje terug eenzelfde soort verhaal horen vertellen. Maar toen ze zei dat haar vriendje het niet zo leuk zou vinden als ze iemand mee naar huis nam, zei hij: "Nou, jammer." En ging weg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef MissHobje het volgende:
Of is het een nieuwe soort aanpak van een verkrachter to be ofzo
Je hebt gelijk. Kom ook in het knijnen topic namen verzinnen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wie met dit weer kan slapen, is meer een bikkel dan de mensen die wakker zijn.
Het hele concept is door de war nu..
Over naar een tropenrooster? Vanaf 5u ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
Wie met dit weer kan slapen, is meer een bikkel dan de mensen die wakker zijn.
Het hele concept is door de war nu..
Kut. Wilde ik net wat zeggen, moet ik nóg tweeënhalf uur wachten...quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:20 schreef sig000 het volgende:
Over naar een tropenrooster? Vanaf 5u ofzo.![]()
Het was maar een idee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:29 schreef broer het volgende:
[..]
Kut. Wilde ik net wat zeggen, moet ik nóg tweeënhalf uur wachten...
Nou, terwijl jij gaat zoeken naar bewijzen voor deze stelling, zodat dit een hilarisch topic kan worden, ga ik mijn bed zoeken. Deal?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:35 schreef sig000 het volgende:
Die van mij staan zowiezo niet bekend als succesvol.
Te warm om mijn bed te zoeken en heb de mazzel om mijn eigen tijd te kunnen indelen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, terwijl jij gaat zoeken naar bewijzen voor deze stelling, zodat dit een hilarisch topic kan worden, ga ik mijn bed zoeken. Deal?
En waarom helpt het tegen elkaar open zetten van ramen niet?quote:
Ja, klopt.quote:
Of naakt, zelfs zonder beddesloop, met de ventilator op de hoogste stand en het raam wijd open.quote:Op donderdag 6 juli 2006 01:15 schreef Appelsappucino het volgende:
Het is dan ook weer zo warm dat je zonder deken wilt slapen, of desnoods alleen met een beddesloop...
Ik denk te weten dat hitte-aanbidders graag jong en wild hopen te zijn over het algemeen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Je bent de eerste die ik de hitte hoor veroordelen omdat die saai en voorspelbaar is.
Briljante invalshoek!
Nee!! Je vond de hitte echt aangenaam?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Misschien is kou wel aangenaam...
Ik hoor net dat hij de groeten terug doet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik kom hier even om de groeten te doen aan broer
Wat een heerlijk gevoel voor humor heb je weer vandaag... Zit ik hier met wallen onder mijn ogen, met pijn in mijn buik, met zweetdruppeltjes bijna in mijn bilnaad en jij bent gewoon nog heerlijk scherp.. Kost dat nou om zo'n airco in je kamer te hebben??quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij de groeten terug doet.
Nee, maar ik dacht dat dit het gesprek meer zou aanzwengelen dan: "Ja, inderdaad. Wat is het warm, hè?"quote:
Over de rest lijken we het dan ook aardig eens te zijn. Niet zo gek dat je daar niet teleurgesteld over raakt.quote:(Wat op zich grappig is, is het feit dat noch politiek, levensvisie, cultuur of emotie dit gat heeft geslagen, maar enkel het weer, juist datgene waar iedereen veilig over moet kunnen discussieren.)
Was het maar waar. Dat zou wel prettig zijn. Hoewel het in mijn tuin ook wel aangenaam was daarnet. Dus je hoort me niet echt klagen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kost dat nou om zo'n airco in je kamer te hebben??
Zou dan wat zijn om teleurgesteld te moeten zijn over je eigen mening.. Okey, dat sommige mensen geen mening hebben, kan ik nog wel accepteren...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Over de rest lijken we het dan ook aardig eens te zijn. Niet zo gek dat je daar niet teleurgesteld over raakt.
Je moet niet spelen met mijn gevoelens broer, ik neem hittegolven heel serieus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:34 schreef broer het volgende:
Nee, maar ik dacht dat dit het gesprek meer zou aanzwengelen dan: "Ja, inderdaad. Wat is het warm, hè?"
In mijn tuin is het nog knap broeierig. Zopas een paar druppels gevoeld, maar het wil niet doorzetten..En als ik op de radar kijk, gebeurt er verder niets vannacht. Dus dat wordt zo de douche zelf maar even aanzetten.. Moet wel aan het werk straks, kan niet weer spijbelen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Was het maar waar. Dat zou wel prettig zijn. Hoewel het in mijn tuin ook wel aangenaam was daarnet. Dus je hoort me niet echt klagen.
O, en die wallen heb ik ook hoor. Wees niet bang.
Slaap fijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Had ik al verteld dat ik ging slapen?
Ik ga slapen.
Droom zacht, allen.
Iets serieus nemen met deze warmte doet al snel de vlam in de pan slaan...quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je moet niet spelen met mijn gevoelens broer, ik neem hittegolven heel serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |