Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:12 schreef Gitanki het volgende:
Hushovd uitgevallen?
Lijkt mij dat dat bericht niet klopt. Ik lees verder nergens iets over een opgave en de ploeggenoten van van Hushovd rijden voorin het peloton mee om de vluchters terug te pakken.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:15 schreef Gitanki het volgende:
http://www.ad.nl/sport/tour/article445897.ece
Het AD weet het al, de eigen ploeggenoten nog niet. Het nieuws van morgen, adverteren ze toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat bericht niet klopt. Ik lees verder nergens iets over een opgave en de ploeggenoten van van Hushovd rijden voorin het peloton mee om de vluchters terug te pakken.
Is gewoon een reactie van iemand, die jij net zo goed had kunnen posten hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 15:23 schreef Gitanki het volgende:
Rare fout dan, hoe komen ze daarop om dat te posten
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Is gewoon een reactie van iemand, die jij net zo goed had kunnen posten hoor.
net won die nog van boonen zou wat zijn als die dalijk 1 tot 3 wordtquote:Op maandag 3 juli 2006 14:58 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, kan het helaas niet live zien. Sprintte Hushovd vol mee tegen Boonen?
* vanDaal heeft Hushovd namelijk nog in z'n team
mwah, zover is het nog niet..quote:Op maandag 3 juli 2006 16:30 schreef Frutsel het volgende:
hushovd lijkt dus een zekerheid voor de massasprint...gaan veel mensen punten op verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |