Ik denk niet dat hij kracht kan zetten op zijn arm en dan kun je zo goed als niet sprinten. Maar hey, hou hem gerust in jouw ploeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:24 schreef kevin6188 het volgende:
Kan Hushovd nu morgen gewoon meesprinten of heeft hij teveel last van zijn arm?
Erik Dekker gaat het doen.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zet Flecha dr maar in
Vast een opmerkelyke keuze.. maar ik vind het leuker om iemand erin te zetten, waarvan je niet zeker weet of ie wel vooraan gaat meedoen. Ipv van Boonen waarvan je weet dat hij iig top 3 eindigt.
Ik neem de 'gok' iig niet, hij moet ook vrij hoog eindigen om winst op te leveren.quote:Op maandag 3 juli 2006 01:24 schreef kevin6188 het volgende:
Kan Hushovd nu morgen gewoon meesprinten of heeft hij teveel last van zijn arm?
Heb hem er ook maar uit gehaald...quote:Op maandag 3 juli 2006 01:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem de 'gok' iig niet, hij moet ook vrij hoog eindigen om winst op te leveren.
Precies, en zulke lastige klimmetjes zijn het niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zie het morgen wel een sprint worden. Boonen heeft gefaald vandaag, McEwen wil groen, Hushovd wil geel terug en een Bennati en Paolini zijn ook goed in vorm, dus genoeg ploegen met een massasprintbelang lijkt me.
inplaats van casper heb ik paolini. Verder hetzelfdequote:Op maandag 3 juli 2006 11:04 schreef Jelminho het volgende:
McEwen, Freire, Boonen, Eisel, Bennati, Galvez, Casper, Zabel en O'Grady.
pakt misschien wel goed uit..je weet nie hoeveel last ie d'r van gaat hebbequote:Op maandag 3 juli 2006 11:24 schreef jorienvdherik het volgende:
heb toch nog hushovd te laat om te veranderen.
Ik ben benieuwd, kan het helaas niet live zien. Sprintte Hushovd vol mee tegen Boonen?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:53 schreef Frutsel het volgende:
boonen pakt de 2 punten bij de tussensprint, voor hushovd...
hij sprint dus wel mee... ai ai... daar gaat je rondemasterklassement
volgens Radio Tour wel...quote:Op maandag 3 juli 2006 14:58 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, kan het helaas niet live zien. Sprintte Hushovd vol mee tegen Boonen?
* vanDaal heeft Hushovd namelijk nog in z'n team
http://www.letour.fr/2006/TDF/LIVE/us/200/index.htmlquote:A ’directeur sportif’ for the Credit Agricole team, Serge Beucherie, has just told France Television that his squad is now prepared to cooperate with other teams at the front of the peloton in an attempt to reel in the two escapees. "Thor may have missed out on claiming a time bonus at the first intermediate sprint," he said, "but he appears to be going well and isn’t affected by the cut on his arm.
"If he’s good enough to sprint against Boonen, then we will do the honorable thing and assist the other teams with the pursuit of the two stage leaders."
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:12 schreef Gitanki het volgende:
Hushovd uitgevallen?
Lijkt mij dat dat bericht niet klopt. Ik lees verder nergens iets over een opgave en de ploeggenoten van van Hushovd rijden voorin het peloton mee om de vluchters terug te pakken.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:15 schreef Gitanki het volgende:
http://www.ad.nl/sport/tour/article445897.ece
Het AD weet het al, de eigen ploeggenoten nog niet. Het nieuws van morgen, adverteren ze toch?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat bericht niet klopt. Ik lees verder nergens iets over een opgave en de ploeggenoten van van Hushovd rijden voorin het peloton mee om de vluchters terug te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |