quote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Markster het volgende:
ja nu ben ik dus wel voor frankrijk ja.
Maar dat der mannschaft de titel maar mag winnen. De rest moet oprotten
Eeyy wat moet je hou l-o-s-e-rquote:Op zondag 2 juli 2006 00:28 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Bah alle 4 de landen heb ik een scheithekel aan.......
Voor mij is het WK over. kan me echt niets meer schelen.......
Goed nu even wachten op de eerste zielige reactie op mijn commentaar.
En daarna even wachten op de reactie op hetgeen wat ik net geschreven had over zielige reacties
ja dat is een flinke wijsheid!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef DrDentz het volgende:
der mannschaft moet ook oprotten, iedereen moet oprotten !
Dat Portugal was toch wel iets beter (en veel mooier om naar te kijken!). Toendertijd was ik voor Portugal, dat zal nu wel anders zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 08:05 schreef Leatherface het volgende:
Als dit net zo'n legendarische Frankrijk - Portugal wordt als op het EK van '84![]()
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Deze halve finales draaien alleen nog maar om de vraag wie naast Duitsland in de finale komt...
quote:
Ga jankenquote:Op zondag 2 juli 2006 06:54 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Das kut, flink geld betalen voor zo´n kut wedstrijd
Zwaar auto-ongeluk als klein kindquote:Op zondag 2 juli 2006 17:51 schreef Slayage het volgende:
Wat heeft die Ribery eigenlijk op zijn kop? Gezichtstransplantatie gehad ofzo?
eensquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef buzzer het volgende:
Het maakt mij niet uit wie er wint vanavond, als het Portugal maar niet is
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef buzzer het volgende:
Idd.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:25 schreef mitt het volgende:
Portugal verdient het natuurlijk niet.
Frankrijk
ik ben het zelfs een keer met je eensquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die na DIT wk nog voor Portugal zijn hebben een hekel aan voetbal als spel.
POR-TU-GAL!!!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben het zelfs een keer met je eens
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Allez les Bleus
Inderdaad nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Xrenity het volgende:
God, je moet er toch niet aan denken dat Portugal tegen Italië komt te staan in de finale
Viva la France!
Dus dat is Figo niet gegund?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:43 schreef Bruce117 het volgende:
voor een glansrijk afsheid van Zidane.
kquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Rood in de 2e minuut voor Figo.
ik gun figo van alles maar niks positiefs dus al helemaal niet een goed eindequote:
Vive La France bedoel jequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
VIVA LA FRANCE![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mja...het was even zoeken, maar ik ben voor die halve zool Barthez!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:07 schreef H.Flick het volgende:
De 2 meest walgelijke teams van het WK tegen elkaar... ik kan vanavond echt voor niemand zijn.
OMG nog erger dan land hup hup hol van mc donalds.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:36 schreef DrDentz het volgende:
hup Portugal
Laten we hopen op een gele kaart voor Zidanequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop echt dat die Fransen winnen. Want dan mag Franks Snoeks weer Zidane maestro en meester noemen.
Jij houdt dus niet van voetbal. Dat zou echt verschrikkelijk zijn. Een betere voetballer is er de afgelopen 20 jaar niet geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laten we hopen op een gele kaart voor Zidane
Van Basten, Bergkamp, Gabrichquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij houdt dus niet van voetbal. Dat zou echt verschrikkelijk zijn. Een betere voetballer is er de afgelopen 20 jaar niet geweest.
Ja, dat is wel weer minder.quote:
Ik vind Zidane sinds Maradona de beste voetballer. Samen met Van Basten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Van Basten, Bergkamp, Gabrich
Ow en Maradona
Goeie genade scheidsrechter! Dit is een penalty!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer minder.
Het is zijn afscheidswedstrijd.
Dus die DEKSELSE Ter Napel zal alle chliché's nog wel een keer van zijn lijstje gaan afstrepen vandaag.
Ik kan hem niet uitstaan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij houdt dus niet van voetbal. Dat zou echt verschrikkelijk zijn. Een betere voetballer is er de afgelopen 20 jaar niet geweest.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb een liedje bedacht:
(op het deuntje van 'Guantanamera')
Geef hem een Tandarts.
Ja, geef die Ribery een Tandarts.
Geef hem een Tand-arts.
Ja, geef die Ribery een Taaaand-arts.
Verander 'Tandarts' eventueel in 'beugel'.
dan schakel ik meteen naar de bbc vrees ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel weer minder.
Het is zijn afscheidswedstrijd.
Dus die DEKSELSE Ter Napel zal alle chliché's nog wel een keer van zijn lijstje gaan afstrepen vandaag.
Jij bent toch een fan van Materazzi? En dan noem je Zidane vies? Die maakt bijna geen overtredingen....quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan hem niet uitstaan.
Vies ventje is het.
BBC staat hier al aan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dan schakel ik meteen naar de bbc vrees ik
napel
Dit kan alleen als Zidane na de 4-0 gewisseld wordt, ander mag Henry die penelty echt niet nemenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:39 schreef WeebI het volgende:
Frankrijk - Portugal 4-0
2' Zidane 1-0
11' Zidane 2-0
69' Deco - rood
72 Zidane 3-0
80' Zidane 4-0
85' Ricardo - rood
86' Henry - mist penalty
Stam in een Ajax-shirt was ook apart, maar zal ook wel wennen op den duurquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het is gewoon apart. Net als Stam met haar.
Marco is hard en vecht voor het team.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij bent toch een fan van Materazzi? En dan noem je Zidane vies? Die maakt bijna geen overtredingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |