niemandquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wie zegt dat sex met dieren verboden is?
Wat nou onzin? Ik zit er dus wel mooi mee!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:13 schreef Insomaniac het volgende:
SEX>>>ONZ
Ik zeg ook niet dat het onzin is, het is een knap lastig probleem! Heb je er al goed met je teef over gepraat? Ik bedoel, ook al is het moeilijk om niet op haar avances in te gaan, gezien je superieure positie is het gewoon moreel niet verantwoord om toe te geven aan deze gevoelens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat nou onzin? Ik zit er dus wel mooi mee!![]()
Laat je gewoon één keertje gaan. Misschien bevalt 't je welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat nou onzin? Ik zit er dus wel mooi mee!![]()
Práten met mijn hond, neem je me nu in de maling...?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onzin is, het is een knap lastig probleem! Heb je er al goed met je teef over gepraat? Ik bedoel, ook al is het moeilijk om niet op haar avances in te gaan, gezien je superieure positie is het gewoon moreel niet verantwoord om toe te geven aan deze gevoelens.
Dat deed die teef hier ook. Todat haar baarmoeder verwijdert is na een ernstige ontsteking.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Hmm, mijn teef heeft het er net weer op zitten gelukkig, volgende keer misschien toch maar een luier...
En nu begint ze met haar domme hoofd weer op je been en andere hondjes te rijden (ja, zeis een beetje in de wat)
Heremetiet! Ik heb gewoon de oplossing voor je! Aan mijn voeten ligt een gigantische Dobermann die dol is op blondjes!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Práten met mijn hond, neem je me nu in de maling...?![]()
Het betreft nota bene een goudgele labrador-retriever, zoiets als longinus aangeeft.
Een heetbloedig ras naar het schijnt, dus als iemand nog een stevig geschapen ras op hok heeft zou
Sonja’s kittelaartje dit erg op prijs stellen.
Ze begint nu ook al te kreunen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |