Rode mieren zijn anders een stuk agressiever als zwarte hoor ...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Vuile mierensoortistEen mier is een mier ja
![]()
Gewoon neuken!quote:Op zondag 2 juli 2006 00:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dus een mier bestaat eigenlijk niet, het zijn allemaal verschillende organismen? Oh nee, dat kan ook niet want dan generaliseer ik organismen. Moeilijk hoor![]()
Ik sta op --> drink een bakje koffie --> doe op dat moment geen terroristische aanslag --> wereldvrede. Ik ben dus ook goed voor de wereldvredequote:Op zondag 2 juli 2006 00:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Integraite-> geen polarisatie-> geen kans op een burgeroolog-> wereldvrede.![]()
Klopt, zou jammer zijn, maar er zijn meer en meer mensen die op die koers liggen. Wie gaat dat veranderen??? Dat moet toch echt vanuit de mensen op de straat komen, de lui in de politiek gaan alleen voor de eigen carriëre en hun persoonlijke macht, daarna natuurlijk flink cashen met commisaris hier en daar bij de multinationals.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:12 schreef siggi het volgende:
[..]
Klopt, zou jammer zijn, maar er zijn meer en meer mensen die op die koers liggen. Wie gaat dat veranderen??? Dat moet toch echt vanuit de mensen op de straat komen, de lui in de politiek gaan alleen voor de eigen carriëre en hun persoonlijke macht, daarna natuurlijk flink cashen met commisaris hier en daar bij de multinationals.
De Moslims krijgen continu overal de wind van voren, maar wanneer stoppen ze eens met klagen over hun trieste lot.
Helemaal niet zo moeilijk hoor, alle kansen liggen open voor iedereen hier in Nederland. Vrij simpel hoor:"Leer de taal, volg een opleiding, vind een baan en ga ervoor." En er zijn een hoop die dat doen ook.
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die een mens, die goed presteerd in zijn job en zichzelf continu verbetert in die job, discrimineert.
Echt simpel. Maar als je met een achterstand begint moet je wel even harder werken om die achterstand in te halen. Niet lekker niks doen en klagen over het feit dat je je in die achterstandspositie bevindt.
Het park is dus niet afgehuurd, maar alleen toegankelijk voor moslims. En dát riekt naar discriminatie.quote:Organisers Islamic Leisure have billed it the First National Muslim Fun Day and tickets can only be bought through their website.
Non-Muslims phoning the Staffordshire park have been refused tickets.
dus voor onbepaalde tijd?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:28 schreef SocialDisorder het volgende:
in principe dacht ik: niets mis mee, clubje dat een pretpark afhuurt, Walibi doet dat ook voor bedrijven etc.
Maar toen las ik dit zinnetje:
[..]
Het park is dus niet afgehuurd, maar alleen toegankelijk voor moslims. En dát riekt naar discriminatie.
nee slechts één dag. Maakt dat het minder erg?quote:
Hoezo veel commentaar? Lijkt me redelijk elementair, je hele toekomst ligt open voor je. De één heeft een grotere achterstand/voorsprong dan de ander. Boeien, niet zielig lopen doen, ga er gewoon lekker voor!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 01:17 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
![]()
Siggi ,Ik ben het grotendeels met je eens ...naar dat je hier veel commentaar op gaat krijgen snap je ook wel he![]()
Nee was gewoon een vraag ,mag dat?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee slechts één dag. Maakt dat het minder erg?
Wacht maar af....je bent echt niet nieuw hier toch ?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:36 schreef siggi het volgende:
[..]
Hoezo veel commentaar? Lijkt me redelijk elementair
Ben inderdaad redelijk nieuw hier, maar negatieve reacties die niet onderbouwd zijn boeien me niet echt en waarsch. duurt het weer een paar dagen voor ik de tijd heb om hier de reacties te lezen. En dan is het al weer een gepasseerd station en heeft reageren geen zin meer.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:50 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wacht maar af....je bent echt niet nieuw hier toch ?
Sinds waneer is het feit dat iets logisch of gewoon waar is een garantie dat er niet (negatief) op gereageerd wordt ?
![]()
Soms zijn ze WEL onderbouwd ....niet dat dat wat zegtquote:Op zondag 2 juli 2006 01:54 schreef siggi het volgende:
[..]
Ben inderdaad redelijk nieuw hier, maar negatieve reacties die niet onderbouwd zijn boeien me niet echt en waarsch. duurt het weer een paar dagen voor ik de tijd heb om hier de reacties te lezen. En dan is het al weer een gepasseerd station en heeft reageren geen zin meer.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
[..]
het negatief denken over een bepaalde groep is racist zijn
hoe kom je daar nu toch allemaal bij, die motivaties van de huurders?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:58 schreef Suko het volgende:
Heb er ook geen behoefte aan om bij any geloofsgroep te horen, ongelovige hond als ik ben.Dat ligt trouwens wel degelijk heel gevoelig in de UK wat betreft katholieken en protestanten, maar goed. Ik ben gewoon van mening dat met name gelovigen niet zoiets moeten uitstralen als exclusiviteit, dat voelt intolerant en tevens maak je misbruik van het feit dat je in een land woont waar het mag alles te mogen geloven waar je behoefte aan hebt. Uitsluiten van andersdenkenden is in mijn gedachtengang verstikkend en terug naar de middeleeuwen. Dat een rijke stinkerd zoiets kan afhuren just for the fun of it, is niet hetzelfde, die sluit geen gelovigen uit maar is gewoon aan het strooien met geld als statussymbool, ook erg maar toch anders
dan was het uiteraard een heel ander verhaal geweestquote:Op zondag 2 juli 2006 11:43 schreef Limburger_noord het volgende:
En het is de Efteling niet dus wat maakt het uit![]()
Ja, de knuffelhippies zullen dan zichzelf weer bevestigd zien in hun "grote gelijk".quote:Op zondag 2 juli 2006 13:35 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Moeten wij 'blanken' eens doen: RACISTEN!!
Lul geen onzinquote:Op zondag 2 juli 2006 11:13 schreef helldeskr het volgende:
Echter alleen de blanke hetero man mag geen eigen club hebben
Wat is er de lol van om met slechts blanke hetero mannen in een club te zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 11:13 schreef helldeskr het volgende:
Echter alleen de blanke hetero man mag geen eigen club hebben
pff .. ze hebben alle kaartjes voor die dag opgekocht en verkopen die nu door .. vrije marktwerking dus niets mis mee .. vraag me af wat de reactie zou zijn als het Hugh Heffner was geweestquote:Op zondag 2 juli 2006 01:28 schreef SocialDisorder het volgende:
in principe dacht ik: niets mis mee, clubje dat een pretpark afhuurt, Walibi doet dat ook voor bedrijven etc.
Maar toen las ik dit zinnetje:
[..]
Het park is dus niet afgehuurd, maar alleen toegankelijk voor moslims. En dát riekt naar discriminatie.
dezelfde lol om met mannen onder elkaar in een Turks theehuis te zitten, denk ikquote:Op zondag 2 juli 2006 15:58 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wat is er de lol van om met slechts blanke hetero mannen in een club te zijn
Waarom??quote:Op zondag 2 juli 2006 16:06 schreef beertenderrr het volgende:
Sluit het park dan ook 364 dagen voor moslims
omdat de blanken ook willen natuurlijkquote:
Dan koop je gewoon een kaartje en ga je naar binnen simpel zat.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:14 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
omdat de blanken ook willen natuurlijk
quote:Op zondag 2 juli 2006 16:00 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. ze hebben alle kaartjes voor die dag opgekocht en verkopen die nu door .. vrije marktwerking dus niets mis mee .. vraag me af wat de reactie zou zijn als het Hugh Heffner was geweest![]()
en tja, het is inmiddels overbekend dat dat geloof niet zo blij is met de vrijmoedige manier van kleden van westerse dames .. dus ik kan er wel inkomen dat ze eens een dag "onbezorgd" willen kunnen genieten zonder tegen hele voetbalvelden van onbedekte vrouwenhuid aan te kijken
Had je plannen in die richting ?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:55 schreef DenniZZ het volgende:
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als een of andere rechtse groepering het park zou afhuren en er een whites only dag van zou maken.
Niet door mij hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 20:03 schreef DenniZZ het volgende:
Dat mag natuurlijk weer niet gezegd worden!
Want dan worden we weer meteen voor extreemrechtse neonazi's uitgemaakt.
Ik ook niet maar ik ben niet iedereen hequote:Ik vind dat afhuren van dat park nou niet echt een toonbeeld van de wil om te integreren.
Tuurlijk...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Potver en ik wou net 17 september naar Alton Towers gaan!![]()
Right..quote:Heeft iemand nog een burka te leen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |