Jij begint ook pas om 11.00 ??quote:Op maandag 3 juli 2006 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het wordt wel 19:00u voor mij.
Ik snap alleen dat gelul over die dope zooi niet , alsof je op een broodje pindakaas de alp d huez op komt.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik snap geen reet van die hele TdF.
Mja ik kan wel begrijpen dat je iedereen clean aan de start wil hebben. Ik wacht eigenlijk op woensdag, dan komt die beruchte lijst vrij van die Spaanse arts. Ik lach me dood als er ook een zooi voetballers op staan, dat gaat nog leuke effecten geven op het WKquote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat gelul over die dope zooi niet , alsof je op een broodje pindakaas de alp d huez op komt.
Uhuh, vermakelijk vooral. Sinds ik geen crew meer ben is FB veel leukerquote:Op maandag 3 juli 2006 14:19 schreef Jarno het volgende:
Fb is kewl.
ik hoorde vanochtend tennisers .quote:Op maandag 3 juli 2006 14:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja ik kan wel begrijpen dat je iedereen clean aan de start wil hebben. Ik wacht eigenlijk op woensdag, dan komt die beruchte lijst vrij van die Spaanse arts. Ik lach me dood als er ook een zooi voetballers op staan, dat gaat nog leuke effecten geven op het WK
Het is de FIFA hč.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet het WK dan ook wel overgespeeld worden..
17.00 is ook goedquote:Op maandag 3 juli 2006 14:02 schreef GI het volgende:
Half vier is goed genoeg.
Het is hier anders ook behoorlijk stil.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:38 schreef miss_bleu het volgende:
tis stil aaaan de overkant!
tis stil aaan de overkant!
tis stil aaaaaan de overkant!
TIS STIL AAN DE OVERKANT!
Update:quote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef NJ het volgende:
Er staan onder andere voetballers, tennisers, wielrenners en atleten op.
Die wielrenners zijn maar 56 van de ongeveer 200 namen.
Gaat leuk worden woensdag!.
Je bent best makkelijk over te halen, weet je dat?quote:
Bij Jet Cars in Rotterdamquote:Op maandag 3 juli 2006 21:42 schreef miss_bleu het volgende:
homo waaar was je vanmiddag!!
Dan gaan ze dat maar fixenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Oldbies weten toch dat je geen spammert mag uithangen op FOK?Kopieer het verhaal en plant 't in een topic en 't mag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |