Lekker!quote:
ik met campzone. GI wanneer komen jullie naar campzone?quote:Op maandag 3 juli 2006 08:57 schreef Joene het volgende:
ik heb gelukkig vanaf 11 augustus tot 1 september vakantie.
Campzone is okay.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik met campzone. GI wanneer komen jullie naar campzone?
Geen ideequote:Op maandag 3 juli 2006 09:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik met campzone. GI wanneer komen jullie naar campzone?
Daar kan ik me iets bijvoorstellen , persoonlijk is het nog 6 weken van mij vandaan dus kan me er nog weinig bij voorstellen.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:12 schreef micha het volgende:
[..]
Zeker zeker! Kijk er al weken naar uit.![]()
Daar hebben wij "interactieve" teammeets voor. Het is meer een monoloog over dingen die anders moeten welke daarvoor door een manager zijn ingefluisterd. Al ging het de laatste keer wel wat beter.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:02 schreef Tally het volgende:
Leuk die vergaderingen
Daarin krijg je altijd te horen wat ze je niet persoonlijk durven of willen vertellen
Ik "moet" de 2de solliciatieronde doen hier.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:06 schreef micha het volgende:
[..]
Daar hebben wij "interactieve" teammeets voor. Het is meer een monoloog over dingen die anders moeten welke daarvoor door een manager zijn ingefluisterd. Al ging het de laatste keer wel wat beter.
Gelukkig hebben ze daar een 11111 airco voor.quote:Op maandag 3 juli 2006 09:49 schreef Jarno het volgende:
Hendig sjiek warm zeg.
ja hier ook , dat noem ik airco maar het is hier heerlijk 19,5 graden !quote:Op maandag 3 juli 2006 10:54 schreef miss_bleu het volgende:
klimaatdinges hiero
Herkenbaar.quote:
Je zal je toch een breuk moeten sjouwen ,schilderen,behangen weet ik veel wat voor ongein in die pleuris hitte.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Je zal je toch een breuk moeten sjouwen ,schilderen,behangen weet ik veel wat voor ongein in die pleuris hitte.
er zijn mensen die overkomt dat johquote:
Die heb ik thuis dus niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze daar een 11111 airco voor.
Als je toch thuis bent , dan is het warme weer ook okayquote:
Het is hier binnen ongeveer 54 graden, ik heb geen zin om weg te gaan en de enige plaats waar het nog enigzins uit te houden is, is op het balkon maar daar is niks te beleven. Ik ga zo maar eens de airco bij de AH checken ofzo.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je toch thuis bent , dan is het warme weer ook okay
Neem alberto mee , checkt hij is wat anders dan het park.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is hier binnen ongeveer 54 graden, ik heb geen zin om weg te gaan en de enige plaats waar het nog enigzins uit te houden is, is op het balkon maar daar is niks te beleven. Ik ga zo maar eens de airco bij de AH checken ofzo.
Ik denk niet dat ik onderweg bushokkies tegenkom, Joene!quote:Op maandag 3 juli 2006 12:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Neem alberto mee , checkt hij is wat anders dan het park.
is het niet mogelijk je route iets te verleggen ?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik onderweg bushokkies tegenkom, Joene!
Met dit weer?!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:05 schreef Joene het volgende:
[..]
is het niet mogelijk je route iets te verleggen ?
Ja langs schaduwrijke bushokjes volle plekken ?quote:
Mén. Ik druip al bij de gedachte.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja langs schaduwrijke bushokjes volle plekken ?
Een dooie met een druiperquote:
Ij no ij suk.quote:
Dat had ik nou gister als ik aan sex dacht en dat was natuurlijk de hele dag want je wor haske geil van die warmte men.quote:
Vooal als je 's avonds dan wat heerlijke koude biertjes achterover slaatquote:Op maandag 3 juli 2006 13:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat had ik nou gister als ik aan sex dacht en dat was natuurlijk de hele dag want je wor haske geil van die warmte men.
Wie er het eerst is, op die fiets. Stomme sportquote:Op maandag 3 juli 2006 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik snap geen reet van die hele TdF.
Jij begint ook pas om 11.00 ??quote:Op maandag 3 juli 2006 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het wordt wel 19:00u voor mij.
Ik snap alleen dat gelul over die dope zooi niet , alsof je op een broodje pindakaas de alp d huez op komt.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik snap geen reet van die hele TdF.
Mja ik kan wel begrijpen dat je iedereen clean aan de start wil hebben. Ik wacht eigenlijk op woensdag, dan komt die beruchte lijst vrij van die Spaanse arts. Ik lach me dood als er ook een zooi voetballers op staan, dat gaat nog leuke effecten geven op het WKquote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat gelul over die dope zooi niet , alsof je op een broodje pindakaas de alp d huez op komt.
Uhuh, vermakelijk vooral. Sinds ik geen crew meer ben is FB veel leukerquote:Op maandag 3 juli 2006 14:19 schreef Jarno het volgende:
Fb is kewl.
ik hoorde vanochtend tennisers .quote:Op maandag 3 juli 2006 14:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja ik kan wel begrijpen dat je iedereen clean aan de start wil hebben. Ik wacht eigenlijk op woensdag, dan komt die beruchte lijst vrij van die Spaanse arts. Ik lach me dood als er ook een zooi voetballers op staan, dat gaat nog leuke effecten geven op het WK
Het is de FIFA hč.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien moet het WK dan ook wel overgespeeld worden..
17.00 is ook goedquote:Op maandag 3 juli 2006 14:02 schreef GI het volgende:
Half vier is goed genoeg.
Het is hier anders ook behoorlijk stil.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:38 schreef miss_bleu het volgende:
tis stil aaaan de overkant!
tis stil aaan de overkant!
tis stil aaaaaan de overkant!
TIS STIL AAN DE OVERKANT!
Update:quote:Op maandag 3 juli 2006 14:28 schreef NJ het volgende:
Er staan onder andere voetballers, tennisers, wielrenners en atleten op.
Die wielrenners zijn maar 56 van de ongeveer 200 namen.
Gaat leuk worden woensdag!.
Je bent best makkelijk over te halen, weet je dat?quote:
Bij Jet Cars in Rotterdamquote:Op maandag 3 juli 2006 21:42 schreef miss_bleu het volgende:
homo waaar was je vanmiddag!!
Dan gaan ze dat maar fixenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Oldbies weten toch dat je geen spammert mag uithangen op FOK?Kopieer het verhaal en plant 't in een topic en 't mag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |