Ik ben zoeentje die overal de pareltjes uit weet te appreciëren en zich geen status probeer aan te meten door voor 1 genre te kiezen !quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:07 schreef murp het volgende:
en waat voor type ben jij? gouwe ouwe smurfendans?
oo, bedoel je zo..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ik ben zoeentje die overal de pareltjes uit weet te appreciëren en zich geen status probeer aan te meten door voor 1 genre te kiezen !
Godzijdank !quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:16 schreef murp het volgende:
[..]
oo, bedoel je zo..
mm dat zijn toch veel mensen?
normaal..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:17 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Godzijdank !
Maar ik zou toch even willen pissen op de mensen die nogal monotheïstisch over muziek denken.
Begrijp me niet verkeerd: Je MOET niet naar alles luisteren, alsjeblieft niet, maar waar het vaak knelt is dat deze monotheisten vaak alle andere genres afkraken samen met de mensen die er naar luisteren.
En wat ben je dan?
Welkom, welkom bij de 3 biggetjes....quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef LOLBOY het volgende:
Luister je enkel techno en is alles wat meer melodieus is volgens jou voor emo's -> verkapte kanker alto
die kunnen da toch helemaal niequote:groep 3 komt mijn klinkers leggen.
Ik word oudquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Daan en Stijn? klinkt als hardcore!...geen idee eigenlijk
Milf!!!!11!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik word oud![]()
(en voor de meeste Fok!kers ben ik al oud)
Whehe zo ben ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ik ben zoeentje die overal de pareltjes uit weet te appreciëren en zich geen status probeer aan te meten door voor 1 genre te kiezen !
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:03 schreef LOLBOY het volgende:
Zo van die tiepjes die beweren dat ze muziekliefhebber zijn en dan in hun golf IV enkel een rattennest aan tuning beats hardstyle rommel hebben stekenOf van die mensen die zichzelf muzikaal superieur wanen maar als ze ergens een gitaar of zangpatroon in herkennen is het al gelijk troep.
Luister je enkel naar vrolijke dance en ben je bang van scheurende gitaren -> homoHokje 1
Luister je enkel naar standaard 4X4 jump- of hardstyle en is buiten dat alles ouderwets -> camperHokje 2
Luister je enkel techno en is alles wat meer melodieus is volgens jou voor emo's -> verkapte kanker altoHokje 3
Luister je enkele alternatieve muziek en enkel electronische muziek als het van Underworld, Soulwax, Daan of Stijn is -> pauper altoHokje 4
Groep 1 maakt later mijn vuile jeans schoon in de stomerij, groep 2 blinkt mijn wagen op, groep 3 komt mijn klinkers leggen en groep 4 haalt mijn vuilnis op.
[afbeelding]
BOEM BOEM doet de auto, lamlul!
whahahahahaquote:IK HAAT HOKJESDENKERS !!!![]()
Niet erg hoor meid ben 5 jaar ouderquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik word oud![]()
(en voor de meeste Fok!kers ben ik al oud)
Stijn:quote:
Nah, de TS is gewoon een belg.quote:Ik word oud
(en voor de meeste Fok!kers ben ik al oud )
Ik doe voornamelijk hokje 4, maar kan hokje 3 ook wel waarderen (vooral dat ene nummer dat zo van TSHKTHSKTHSKBOEMBOEMBOEMTSHKBOEMBOEMBOEMTHSKBOEMBOEM gaat. Die ene. van DJ Rush. Ja.), en zelfs hokje 2 wilt weleens voorbijkomen.quote:Luister je enkel naar vrolijke dance en ben je bang van scheurende gitaren -> homo
Luister je enkel naar standaard 4X4 jump- of hardstyle en is buiten dat alles ouderwets -> camper
Luister je enkel techno en is alles wat meer melodieus is volgens jou voor emo's -> verkapte kanker alto
Luister je enkele alternatieve muziek en enkel electronische muziek als het van Underworld, Soulwax, Daan of Stijn is -> pauper alto
quote:
jaja, gauw terugkrabbelen hè?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:08 schreef LOLBOY het volgende:
Haha allemaal die mensen die mijn cynische hokjesmop niet doorhebben!!
![]()
Ik wou eerst eenbij die IK HAAT HOKJESDENKEN zetten maar dat was te makkelijk
Edit: ook dat van die downloads was niet al te serieus, ik zeg het er maar even bij![]()
Dat boem boem boem tsjak is echt meesterlijk. Ik vind het vooral tof als Jeff Mills dat doet, want hij heeft zo'n nummer he, op zo'n cd. Die ene, met die letters op de voorkant. Jeweetwel.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef kipknots het volgende:
Mja, mijn nummer klinkt nu ongeveer als
PPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPPPP
en tegelijk
boem boem boem tsjak boem boem tsjak
en
tudu tudududu tudududu tudududu tudududu tududududu dududu tududutu
Wat voor baan krijg ik nu later?![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat boem boem boem tsjak is echt meesterlijk. Ik vind het vooral tof als Jeff Mills dat doet, want hij heeft zo'n nummer he, op zo'n cd. Die ene, met die letters op de voorkant. Jeweetwel.
Maar bij dat nummer doet ie zo van:
BOEM BOEM BOEM TSJAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM*en nu het briljante*DOEMDOEM BOEMBOEM DOEM BOEM BOEM BOEM BOEM TSJAK'
Genialiteit in z'n puurste vorm
Ik ben toch net wat meer een fan van de tssk tssk boem.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat boem boem boem tsjak is echt meesterlijk. Ik vind het vooral tof als Jeff Mills dat doet, want hij heeft zo'n nummer he, op zo'n cd. Die ene, met die letters op de voorkant. Jeweetwel.
Maar bij dat nummer doet ie zo van:
BOEM BOEM BOEM TSJAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKBOEMBOEMBOEMBOEMBOEM*en nu het briljante*DOEMDOEM BOEMBOEM DOEM BOEM BOEM BOEM BOEM TSJAK'
Genialiteit in z'n puurste vorm
De tssk tssk boem is een klassieker, maar zo'n tada tada ta, doet me stiekem niks.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:39 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik ben toch net wat meer een fan van de tssk tssk boem.
tssk tssk tssk boem tsk tssk tssk tssk boem en dan natuurlijk wel weer de boem boemboem boem er tussendoor.
En dan op de achtergrond zo'n heerlijk paranoide klinkende tada tada ta tada tada tada tada ,
Maar goed, zo'n boem boem tsjak is natuurlijk ook altijd genieten![]()
Dus jij ben dat allemaal bij elkaar zegmaar?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:14 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
James Holden?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef kipknots het volgende:
Mja, mijn nummer klinkt nu ongeveer als
PPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPPPP
en tegelijk
boem boem boem tsjak boem boem tsjak
en
tudu tudududu tudududu tudududu tudududu tududududu dududu tududutu
Wat voor baan krijg ik nu later?![]()
Mua komt in de buurtquote:Op zondag 2 juli 2006 16:11 schreef kipknots het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=fs06h0A0g0A
![]()
Heeft er werkelijk waar geeneen modje tot zondag 14.22 uur dit topic gelezen????quote:Op zondag 2 juli 2006 14:22 schreef The_Terminator het volgende:
Slowchat en ander gebagger verwijderd. bladiebladiebla
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:15 schreef dr.dunno het volgende:
beperken tot slechts één smaak is zó partyflock.nl ofzo
ik beperk mij slechts tot een paar genres die gewoon zelden tot nooit goed zijn (ruk&butt, hipflop en 'top40' / jan smit & frans bauer + klonen), wat in essentie het campervolk, petjesvolk, breezah's en ander tuig uitsluit van welke waardering van mijn kant uit dan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |