Da's mooi klote dan.Zitten zeker veel zendamateurs ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Probleem in Zuid-Limburg is dat Radio Tour de France op een frequentie is die vaak gestoord wordt door andere zenders
Radio Tour Finishtunequote:Op zondag 2 juli 2006 01:26 schreef dolfg het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tune_finish_tour.wma
Om lekker in de stemming te komen: DE Finishtune van Radio Tour de France.![]()
Niet in dromenlandquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij staat weer aan hoor.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Trumpet Cross is de openingsmuziek van Radio Tour
De finishmuziek is Tarantuella, eveneens van Rein van der Broek.
op tv hadden Peppi & Kokki(perfecte naam) het vdw over dat Landis leiderskwaliteiten heeft.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chapel heeft het helemaal gehad met Phonak
Vind je? Chapel vind ik zo mogelijk nog erger dan Herbert. Die fouten constantquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:59 schreef tong80 het volgende:
Wat een genot om naar Jasques Chapel te luisteren ipv dat geneuzel van Peppi en Kokki op tv.
Ik vind zijn enthousiasme aanstekelijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je? Chapel vind ik zo mogelijk nog erger dan Herbert. Die fouten constant.
Jazeker, ik ga zelfs hun muziek waarderen door het commentaar.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:55 schreef Sally het volgende:
Aanstekelijk enthousiasme: een uitstekende beschrijving van Radio TdF!
*vraagt zich af hoe oud (of jong) Suijk is* UPDATE: just sixteen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga zelfs hun muziek waarderen door het commentaar.
26.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:27 schreef Sally het volgende:
[..]
*vraagt zich af hoe oud (of jong) Suijk is* UPDATE: just sixteen!
Is het geen leuke muziek dan?
*vindt zelf van wel, namelijk*
*op een paar liedjes hier en daar na, dan* (voorbeeld: NU) upd: bleek Johnny Cash te zijn... Maar dan een sh*tlied
*maar daar is ook doorheen te komen*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |