quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef Paran0id het volgende:
ricardo, tjeej.. wat een klasse
Scolari corrupte kankerhoerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Scolari in de nor olee olee! Boeventuig!![]()
volgende wedstrijd...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:50 schreef Viking84 het volgende:
zullen we het dan niet meer te zien krijgen?
[afbeelding]
Als hij die penaltie had gemist welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:50 schreef Viking84 het volgende:
zullen we het dan niet meer te zien krijgen?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:56 schreef Fatality het volgende:
Waarom gaat de ETA geen bomaanslagen in portugal doen verdomme.. dan financier ik ze.
Inderdaad...wat een kutlanden en bovenal wat een KUT WK. Dan moet het toch maar Brazilie worden!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:52 schreef Rnnz het volgende:
Voor wie moeten we nou zijn? Italië, Duitsland, Portugal of Brazilie/Frankrijk?
Wat ik zegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:56 schreef Relneger18 het volgende:
portugal wordt nu zwaar met de vloer geveegd door zijn grote broertje
Dan maar Italiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:52 schreef Rnnz het volgende:
Figo![]()
Ronaldo![]()
Scolari![]()
Zanger Bob![]()
Jannes![]()
Talpa![]()
Voor wie moeten we nou zijn? Italië, Duitsland, Portugal of Brazilie/Frankrijk?
Nu moet je niet achterlijk lopen doen, hij is een wereld kieper, en dat heeft hij wederom laten zien. Ben blij dat die stink engelsen eruit liggen!quote:
Met je 'Allo-'Allo-Engelsmanavatar?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:05 schreef S-Two het volgende:
Beter dat zij door zijn dan dat hoerenEngeland.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:48 schreef JelleS het volgende:
Het was al een klote WK, maar nu zeker in het rijtje allerslechtste WK's ooit. Portugal
Je had gewoon de BBC op moeten zetten. Die leven tenminste echt mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:30 schreef Rekkie het volgende:
Die verslaggever vond ik nog erger dan die Portugezen............
NOS
Dat maakt de ergernis niet minder..... ik kan niet eens wedstrijden in mijn eigen taal luisteren omdat de kwaliteit van de verslaggevers zo tering beroerd is....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je had gewoon de BBC op moeten zetten. Die leven tenminste echt mee.
daar jagen ze mensen mee weg inderdaad. Ze snappen het belang niet zo goed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat maakt de ergernis niet minder..... ik kan niet eens wedstrijden in mijn eigen taal luisteren omdat de kwaliteit van de verslaggevers zo tering beroerd is....
Nee inderdaad. En partijdig zijn tijdens een wedstrijd zonder Nederland, wat is daar het nut van?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
daar jagen ze mensen mee weg inderdaad. Ze snappen het belang niet zo goed.
een heel volk is KUT en moet dood omdat er een paar voetballertjes zielig gedrag vertonen. O nee laat maar het is voetbal (en dit is FOK) en dus emotie en dus mag je alles roepen en MOET je verdrietig zijn dat NL er wat betreft het WK niet meer toe doetquote:
Daar hoor je mij niet over... ik richt me puur tot de toneelspelers die de wedstijd spelen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:37 schreef Hurby het volgende:
[..]
een heel volk is KUT en moet dood omdat er een paar voetballertjes zielig gedrag vertonen. O nee laat maar het is voetbal (en dit is FOK) en dus emotie en dus mag je alles roepen en MOET je verdrietig zijn dat NL er wat betreft het WK niet meer toe doeten veel plezier nog in dit topic
Hmmm, de keeper had minder goed moeten zijn.... of minder geluk moeten hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:38 schreef Flash55 het volgende:
ik had graag eng. duits. gezien maar goed .. hadden die engelse maar beter moeten schieten
Sssst. Het moet een Fransman voorstellen he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |