Ja ze stonden er gewoon bij te kijken met hun doorgeladen UZI, ze hadden de tanks gewoon moeten chargen!!! Eerst een barrage van bakstenen en dan Over The Top met z'n allen, JAAG ZE OVER DE KLING.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef djenneke het volgende:
Lekker makkelijk praten allemaal, ondertussen zijn veel mensen daar hele families kwijt geraakt, en "onze" militairen stonden erbij en keken ernaar...
mjah jij hebt ook makkelijk pratenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:32 schreef djenneke het volgende:
Lekker makkelijk praten allemaal, ondertussen zijn veel mensen daar hele families kwijt geraakt, en "onze" militairen stonden erbij en keken ernaar...
De suggestie alleen al is imho schandalig!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:01 schreef sp3c het volgende:
dat moet nog blijken
Ik ben voor. Gewoon een tegenaanklacht doen. Dat zal dit soort bloedhonden leren.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:09 schreef siggi het volgende:
Ach het idee alleen al dat er zo'n rechtszaak aangespannen kan worden maakt me al misselijk en KWAAD. We zouden ze moeten aanklagen om een vergoeding te eisen voor de door Nederland gemaakte kosten om die eikels daar te beschermen. Hebben we flinke tijd, tegen aanzienlijke kosten en tegenover een meerdeheid, gedaan. Tot het echt niet meer ging.
Dan zouden we ons als land wel laten kennen, vind je niet?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit (gekoppeld met het gezeik rond Eric O.) is wel weer een prachtig argument om alsnog de Uruzgan missie af te blazen.
Laten we nu als internationale gemeenschap nog één keer proberen dat hele midden oosten naar de 21-ste eeuw te tillen. Als dat ook niet lukt dan zoeken ze het daar maar lekker uit. Maken die soenieten en sjiieten en weet ik wat voor splintergropejes nog meer elkaar maar lekker af en blijven ze maar hangen in de middel eeuwen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit (gekoppeld met het gezeik rond Eric O.) is wel weer een prachtig argument om alsnog de Uruzgan missie af te blazen.
Want...? Omdat we stank voor dank krijgen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dan zouden we ons als land wel laten kennen, vind je niet?
Ja! Want we helpen die mensen toch uit onze morele overtuiging? Niet omdat we hun dankbaarheid willen. Om om een dergelijke reden een humanitaire missie af te breken is imho afbreuk doen aan die morele overtuiging.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want...? Omdat we stank voor dank krijgen?
Wat wil je nu eigenlijk zeggenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:56 schreef Monidique het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat de slachtoffers en de nabestaanden daarvan schuldigen ter verantwoording willen roepen en in hun ogen zou Nederland best medeplichtig kunnen zijn. De Nederlanders zaten daar om hen te beschermen en toen de Serviërs kwamen is er niets gedaan en volgens mij zelfs actief meegeholpen, bijvoorbeeld het scheiden van mannen en vrouwen. Vanuit dat oogpunt snap ik het wel. Echter, de Nederlanders konden niets anders. Het mandaat was te licht, onze bondgenoten traden niet op en tegenstand zou zelfmoord zijn, plus waarschijnlijk nog wel meer dan de achtduizend doden. De Nederlandse militairen is niet zoveel te verwijten.
Ja hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat ik gezegd heb. Zo onduidelijk is het niet.
Gelukkig is een persoonlijke aanval wel constructief voor de discussiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef siggi het volgende:
[..]
Ja hoor. Helemaal duidelijk je begrijpt alles en iedereen, heb je zelf nog een mening?? Zo niet dan is het misschien een idee om even te wachten tot dit topic stopt. Kun je daarna even de notulen schrijven en dan nog even posten. Is wat een secretaresse meestal doet, eerst even wachten tot iedereen zijn zegje gedaan heeft en daarna samenvatten en even copie naar iedereen sturen. Best nuttig hoor..., maar niet midden in een discussie.
Ja, hoor: wat ik net al schreef. Begrijpelijk vanuit het oogpunt van de Bosniërs, maar de Nederlanders is niets te verwijten. Dat is toch simpel?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:13 schreef siggi het volgende:
[..]
Ja hoor. Helemaal duidelijk je begrijpt alles en iedereen, heb je zelf nog een mening??
Persoonlijke aanval?? Nou, nou, nou. Met het WK op TV zou het echt wel vergeleken kunnen worden met een keiharde tackel, op een doorgebroken spelen, in het strafschopgebied en dan ook nog eens met twee gestrekte benen op beide knieën waardoor de speler in kwestie voor de rest van zijn leven tot een rolstoel veroordeeld is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:21 schreef Seneca het volgende:
[..]
Gelukkig is een persoonlijke aanval wel constructief voor de discussie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |