Nee, in negertjeslandquote:
Nee, die willen alleen maar neuken. Dus als zij gaat denken dat de jongens medelijden met 'r hebben, krijgt ze ene relatie, gaan ze vrijen. En dan maakt de jongen het weeer uit. Jongen blij meisje boosquote:Op zondag 2 juli 2006 10:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dit vind ik zelfs hard. Als dat kind het op zo'n manier beter kan verwerken, zie ik er niet zoveel kwaad in. Getuigt eigenlijk wel van moed mijns inziens.. Denk ook niet dat veel jongens van haar leeftijd () haar hierdoor kudo's zullen geven uit medeleven ofzo. Zijn die jongens helemaal niet mee bezig denk..
Die meiden zetten er standaard op dat ze 10 kilo lichter zijn dan in het echt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:41 schreef Aenarion het volgende:
[..]
En dan kaasfondue je lievelingseten vinden... Wat klopt hier niet...![]()
Wat je jij doen met een miljoen:quote:Op zondag 2 juli 2006 09:53 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat zou jij doen met een miljoen?
* __________@_______@@ @ ___________
____________@@@__@_@@@@___________
____________@@__@@_____@__________
___________@@@_@__@_____@_________
__________@@@@_____@@___@@@@@@____
_________@@@@@______@@_@______@@__
________@@@@@_______@@________@_@@
________@@@@@_______@_______@_____
________@@@@@@_____@_______@______
_________@@@@@@____@______@_______
__________@@@@@@@@_______@________
__@@@_________@@@@@@@_@@__________
@@@@@@@__________@@_______________
_@@@@@@@_________@________________
__@@@@@@_________@@______________
___@@@___@_______@@_______________
___________@_____@__@_____________
_______@@@@_@___@_________________
_____@@@@@@__@_@@_________________
____@@@@@@@___@@__________________
____@@@@@______@__________________
____@@_________@___________________
_____@_________@__________________
_____________@_@__________________
______________@@___________________
______________@___________________
_______________@____________________
die deal staat ik zal echt wel voor links gaan rechts heeft nog een onderkin. ik ga straks weer eens even wat fototjes van mobiel afhalen kheb er weer wat gemaakt op Ground Zero. Beetje jammer dat 80% van de rave-teven waren maar jaquote:
maar die rechter heeft van die mooie ogenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:38 schreef CJV-Timo het volgende:
[..]
die deal staat ik zal echt wel voor links gaan rechts heeft nog een onderkin. ik ga straks weer eens even wat fototjes van mobiel afhalen kheb er weer wat gemaakt op Ground Zero. Beetje jammer dat 80% van de rave-teven waren maar ja![]()
wellicht komt ze uit usa ... wellicht doet ze stoer achter de stuur, bedoel... ze poseert overduidelijkquote:Op zondag 2 juli 2006 14:02 schreef cerror het volgende:
Hoezo fake
Check even de locaties op de foto's en vooral het laatste plaatje waar ze achter het stuur zit.
Ohja, leeftijd 17....
nu je het zegtquote:Op zondag 2 juli 2006 15:10 schreef Beach het volgende:
Wat zien haar benen er raar uit op die onderste foto![]()
En ook vlak boven haar bikinibroekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |