een 7" met 14 liedjes, beetje volquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:23 schreef Asmodian het volgende:
Is het een 7"?
inderdaadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:40 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Zijn het meerdere 7"'s?
(14 liedjes dus 7?)
Ik heb eigenlijk alleen in de lente last van te veel pollen. Vandaag lekker in de tuin gezeten.quote:
Mijn antwoord werd niet goed genoeg geacht, dus helaas.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:54 schreef peaceman het volgende:
Is er nog iemand (met een vraag)?
Onder de voorwaarde dat als je 'm goed hebt wel zelf een vraag achterlaatquote:
Is primaquote:Op zondag 2 juli 2006 01:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Onder de voorwaarde dat als je 'm goed hebt wel zelf een vraag achterlaat![]()
Jaah? Jaah..?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:26 schreef Ascaroth het volgende:
Ach! Puntje van de tong!
Ik mag hopen dat deze post net zo sarcastisch was als de mijne.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:30 schreef peaceman het volgende:
Kurt C. zal het toch niet zijn.. al lijkt ie er wel een beetje op.
Fender Jaguar meen ik.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik iemand met zo'n oude linkshandige Fender (jazzmaster geloof ik) zie dan denk ik dat het Kurt Cobain is.
Kurt it isquote:Op zondag 2 juli 2006 01:30 schreef peaceman het volgende:
Kurt C. zal het toch niet zijn.. al lijkt ie er wel een beetje op.
Niet als ze goed zijnquote:
Gecorribeterdquote:dubbele punten toch?
psst... +2quote:
Staat er alquote:
Leuk hè.quote:Trouwens goed gecamoufleerde foto...
Geen ideequote:
Staat daar het antwoord?quote:Trouwe/ns: Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 43![]()
Jawel.. de leadzanger heeft ooit nog eens een duet opgenomen met een wel zeer bekende gitarist....quote:
Neen, gewoon ff pimpenquote:Staat daar het antwoord?
En die zanger staat zeker uiterst links of rechts?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel.. de leadzanger heeft ooit nog eens een duet opgenomen met een wel zeer bekende gitarist....
[..]
Goeie slag geslagen! Ik heb ze ook vrijwel allemaal... op LP.quote:Neen, gewoon ff pimpen![]()
nee, links....quote:Op zondag 2 juli 2006 01:57 schreef GLO het volgende:
[..]
En die zanger staat zeker uiterst links of rechts?
[..]
omdat ik zo aardig benquote:Goeie slag geslagen! Ik heb ze ook vrijwel allemaal... op LP.
Maarre... vanwaar die gratis platen?
quote:Op zondag 2 juli 2006 02:01 schreef Scrutinizer het volgende:
O dat is die gast die het enige aardige nummer op Supernatural van Santana zong.
Ja, raar hoe dat werkt. Wel onmiddellijk de bandnaam weten, maar pas dan de naam van de zangerquote:Op zondag 2 juli 2006 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
En ik zie dat je inmiddels weet hoe de zanger heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |