Hey, werk jij bij DC Sparquote:
Oh god, ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef MrKickass het volgende:
En dan ook nog de gedachte dat ze naar je gezicht zitten te staren...
Zo heb ik een week ruzie gehad met m'n hedendaagse ex-vriendin omdat ze om het kwartier vroeg "wat is er?/Waarom kijk je zo?/Heb ik iets misdaan?/LACH NOU EENS EEN KEER"
Stimmtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:42 schreef Detroit het volgende:
Herkenbaar... Mensen die dat zeggen zouden heel snel..... Tja... van een berg af moeten vallen ofzo...
Ocharme, ze kreeg haar dagelijkse dosis aandacht niet?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:46 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Btw, mijn ex-biatch werd boos omdat ik niet "zag" dat ze boos keek...wtf omg lmao!
Ja... dat was dus echt één van de BIG REASONS waarom ik haar heb laten vallen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:48 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ocharme, ze kreeg haar dagelijkse dosis aandacht niet?
Ja maar jij bent dan ook een negerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Inderdaad, er wordt ook altijd aan me gevraagd of ik boos ben ofzo. Néé, ik kijk gewoon zo.
.
Je moet toch ook geconcentreerd kijken als je een foto maakt. Je kan toch niet zomaar als een Maikuuul in de snoepwinkel in het rond schieten met een big smile van hier tot weet ik waar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik schijn boos te kijken tijdens het foto's maken.
Das dus best heel vaak
haha, wat een gewéldige zin, het is warm, en mijn gezich zit zo het makkelijkst..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:51 schreef Nosh het volgende:
Het is gewoon warm en ik ben moe, en mijn gezicht zit zo het makkelijkst, dus hou eens op met stompzinnige vragen te stellen, want daar word ik wél chagerijnig van.![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:51 schreef Nosh het volgende:
Néé. Er is niets.
Ik ben niet boos, zit geen plannen te beramen om een vrachtwagen in het binnenhof te rijden, wil mezelf niet voor een trein/ van een dak gooien en heb geen stemmen in mijn hoofd die me vertellen dat ik systematisch het menselijk ras moet uitroeien met een hark en een bezemsteel.
Ik heb geen quarter life crisis, mijn vissen en cavia leven nog, heb geen familieleden die tegen een boom aan zijn gereden, heb geen geldproblemen aangezien je geen problemen kan hebben met iets dat je niet hebt, mijn favoriete boyband is nog niet uit elkaar en de prozac schijnt best hard aan te slaan dus van een depressie is ook geen sprake.
Het is gewoon warm en ik ben moe, en mijn gezicht zit zo het makkelijkst, dus hou eens op met stompzinnige vragen te stellen, want daar word ik wél chagerijnig van.![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:45 schreef imago het volgende:
Ik heb een keer - toen een wildvreemde in de bus zei "wat kijk je treurig meisje!" - geroepen dat ik net een kwartier geleden gehoord had dat m'n broer was overleden en ik nu daarom naar het ziekenhuis ging (wat dus niet waar was, zo kijk ik gewoon). Van het geschrokken gezicht van die vent moest ik dan wel weer lachen
Nou, als er iemand een chagerijnige rotkop heeft is het Nicole Kidman, en daar zit genoeg botox in voor ons beiden, Shirl!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:53 schreef Shirley het volgende:
Misschien moeten we eens een wenkbrauwlift nemen. Met zo'n strakgetrokken voorhoofd kijk je wel vrolijk.
Ja, dat is wel zo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, als er iemand een chagerijnige rotkop heeft is het Nicole Kidman, en daar zit genoeg botox in voor ons beiden, Shirl!
Whe ja! Bijna al mijn vriendinnetjes hebben me dat verteld. Helaas hebben ze ook gelijk, ik ben bij oppervlakkige contacten redelijk arrogant.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo.
Krijg je ook vaak naar je hoofd geslingerd dat je zo arrogant overkomt? . Ik heb achteraf wel eens van mensen gehoord dat ze dachten,toen ze me voor het eerst zagen, dat ik een gigantische kapsones zou hebben omdat ik zo boos/arro kijk, maar dat dat dan niet zo blijkt te zijn. Nee duh! Dat kon ik je ook melden...![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:45 schreef imago het volgende:
Ik heb een keer - toen een wildvreemde in de bus zei "wat kijk je treurig meisje!" - geroepen dat ik net een kwartier geleden gehoord had dat m'n broer was overleden en ik nu daarom naar het ziekenhuis ging (wat dus niet waar was, zo kijk ik gewoon). Van het geschrokken gezicht van die vent moest ik dan wel weer lachen
Precies. Ik vind het eerder eng als iemand voordurend rondloopt met een manische grijns van oor tot oor, dan iemand die neutraal en beetje fronsend kijkt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet toch ook geconcentreerd kijken als je een foto maakt. Je kan toch niet zomaar als een Maikuuul in de snoepwinkel in het rond schieten met een big smile van hier tot weet ik waar.
Vind het niet meer als normaal dat je een strak gezicht trekt als je met iets serieus bezig bent.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whe ja! Bijna al mijn vriendinnetjes hebben me dat verteld. Helaas hebben ze ook gelijk, ik ben bij oppervlakkige contacten redelijk arrogant..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |