helaas nietquote:
Balkon op het zuidenquote:
ADSLquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:27 schreef Houniet het volgende:
internet via kabel of adsl?
kan iemand anders wel op jouw computer aanmelden? dus met een ander e-mail adresquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:30 schreef _serial_ het volgende:
Ik vergeet er even bij te melden dat web messenger ook niet werkt
Hotmail werkt primaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:37 schreef LaZZ het volgende:
Kan ook zijn dat je dan gewoon telkens een fout wachtwoord intikt maar dat msn een andere melding geeft. Werkt je hotmailaccount wel gewoon?
Lees het plaatje eensquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:41 schreef Houniet het volgende:
heb je de nieuwe versie al geinstalleerd? die "live" versie?
Leest d'r dan helemaal niemand meer?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is het zo moelijk om die foutmelding te Google'n.
http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-81000314
Niet wat jij zegtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leest d'r dan helemaal niemand meer?!.
ja dat is kut!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:51 schreef _serial_ het volgende:
Alle opties heb ik al geprobeerd, ik ben er inmiddels van overtuigd dat het aan de m$ kant ligt.
Allang gedaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:05 schreef Black-Death het volgende:
Klik eens op HELP en zoek met behulp van dat foutnummer dat je hebt gekregen. Die staat er namelijk niet voor niets bij
misschien is er onderhoud op een van de msn-servers waar jij opzitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Allang gedaan![]()
"probeert u het later nog eens"
Dat is al 2 dagen zo
ik had het laatst ook, msn 7.5 erop gezet, en opgelost.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:51 schreef _serial_ het volgende:
Alle opties heb ik al geprobeerd, ik ben er inmiddels van overtuigd dat het aan de m$ kant ligt.
Jij moet niet zoveel denken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gehacked en nu gaat iemand al die vrienden in je luist uitschelden en jij gaat dan huilen ?
Denk ik
Dat lijkt me vrij stug.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
Je bent gehacked en nu gaat iemand al die vrienden in je luist uitschelden en jij gaat dan huilen ?
Denk ik
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij stug.
Dan had ik
a) wel een waarschuwing gekregen dat mijn password niet klopte
b) wel gehoord van mijn vrienden dat ik rare dingen zou doen op msn
bovendien is mijn password bij niemand bekend en is het antwoord bij mijn geheime vraag ook niet raadbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |