Het begon onder die steen zo te togten!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:22 schreef Robocock het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen? Ouwe bok
Dat doe ik toch ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:29 schreef AVS het volgende:
Wrom kennuh wu nie gwoon tiepen hoe wij da willuh ?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:29 schreef AVS het volgende:
Wrom kennuh wu nie gwoon tiepen hoe wij da willuh ?
We leven in een vrij land.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:35 schreef dutchtubby het volgende:
Omdat wij de nederlandse taal op school leren, en dit soort uitwassen hoort niet thuis in de nederlandse taal .
En ik weet wel dat de kwaliteit van het onderwijs steeds slechter wordt, maar dat mag je niet weerhouden van het proberen het zo goed mogelijk te schrijven.
Leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:35 schreef dutchtubby het volgende:
Omdat wij de nederlandse taal op school leren, en dit soort uitwassen hoort niet thuis in de nederlandse taal .
En ik weet wel dat de kwaliteit van het onderwijs steeds slechter wordt, maar dat mag je niet weerhouden van het proberen het zo goed mogelijk te schrijven.
Ohww koel !! Had je een 1 voor nederlandsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd
Waar ik mezelf af en toe toesta om een ' achterwege te laten in m'n->mn als ik snel wil zijn, begint het er voor veel ehm *jongeren* volkomen normaal te lijken om daarvoor "me" te bezigen..
me auto
me vriendin
me schoolraport
me 1 voor Nederlands
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:21 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Sinds het op de markt brengen van de Bacardi Breezer en de G-star truitjes heeft deze trend zich ontwikkeld.
Eh nee een 9quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:41 schreef AVS het volgende:
[..]
Ohww koel !! Had je een 1 voor nederlands![]()
Zeg je dat ook straks tegen de werkgevers die je afwijzen, omdat je hele sollicitatiebrieven in dit dieptrieste brabbeltaaltje schrijft?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:38 schreef AVS het volgende:
[..]
We leven in een vrij land.
Met alle wetten en regels mag ik nog altijd zelf weten hoe ik schrijf.
La da maar lekkah zow blijvuh JA!!!!
Ik typ ook vaak tog en zal dit zeker niet gebruiken in een zakelijke situatie of iets dergelijks.. Het is gewoon een afkorting thats all.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zeg je dat ook straks tegen de werkgevers die je afwijzen, omdat je hele sollicitatiebrieven in dit dieptrieste brabbeltaaltje schrijft?
Veel plezier dan met je glanzende carriere bij de lokale stratenmaker [afbeelding]
na drie keer lezen en een onderzoek naar de mogelijke context, kom ik een heel eind ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:40 schreef milagro het volgende:
oh asset 'n afkorting is, dan typ ik voortaan gewoon toh, of toc, scheelt ook maar liefst 1 letter en ieder1 begrypt vaswel wak bedoel, toh?
n ls k ll klnkrs wglt, s ht dn k ng ddlk?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:02 schreef Argento het volgende:
[..]
na drie keer lezen en een onderzoek naar de mogelijke context, kom ik een heel eind ja.
A e e eeie eaa, i e eee ee u ouieije.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:06 schreef milagro het volgende:
[..]
n ls k ll klnkrs wglt, s ht dn k ng ddlk?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
A e e eeie eaa, i e eee ee u ouieije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |