murphyquote:Op zondag 2 juli 2006 18:28 schreef ivetje het volgende:
Dat er 1 ding misgaat ok, maar dat er 20 dingen misgaan bij 1 bestelling vind ik wel heel erg triest. En ik baal er gewoon van dat er elke keer weer wordt gezegt dat op die en die dag de telefoon wordt geleverd en dat het gewoon nooit zo is. Ben dus benieuwd naar morgen...dan zou hij voor de 2e keer aangeboden worden tussen 12.00 en 18.00 uur. Wacht dus maar weer hier thuis...
WHAHAAHAHAHA!@!1!!! DARWIN AWARD LOLROLFLOLLERCOPTER!!11!! WHAHA!11!!11!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:31 schreef Beach het volgende:
Ik heb een shirt met Vodafuck erop
rofleinszwei!!!!!!111111111111![]()
Dat kan dus niet...deze actie was juist alleen voor de online-winkel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef SamStar het volgende:
terwijl je dezelfde acties gewoon in de winkel kunt krijgen..
dat kan dus wel, dat heet internet matchen, in de vodafone shop, mogen ze de exact dezelfde aanbieding aanbieden...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:42 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat kan dus niet...deze actie was juist alleen voor de online-winkel.
Een vriend van me heeft op de reparatie-afdeling gewerkt als uitzendkracht van een niet nader te noemen grote telefoonketen. Ze repareren de helft van de phones die ze binnen krijgen niet eens. Die gooien ze in een doos en na een paar weken als de doos vol is sturen 'm weer terug naar de winkel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Alxander het volgende:
Ik heb een service probleem gehad bij Telfort. Ik kocht in mei 2005 een Siemens CX70 Telfort en ik kon der een verzekering bijkrijgen dus heb ik dat maar gedaan. Prima telefoon verder maar na 3 maanden viel hij uit na een kleine schok en ik kon dus de hele tijd dat ding weer opnieuw aanzettenIk stuur hem dus op en na een kleine 3 week krijg ik hem terug: Reparatie klasse 3 solderen P2310-293. Ik:
maar toen ik hem op de tafel legde
hij viel nog steeds uit. Ik bellen, ik moest hem maar weer sturen maand later weer terug.
Nog een keer en ik moest de accu maar meesturen. Weer terug
Nog een keer sturen en toen kreeg ik een rekening dat ik voor ¤45,- mijn accu maar moest vervangen
![]()
![]()
Dat was wel het toppunt en ik had inmiddels geen garantie meer, 7 maanden gezeten zonder telefoon. Oh, en de verzekering kon ook niets doen!
![]()
De oplossing was gewoon een kartonnetje tussen de accu doen (uitgevoerd door m'n moeke)
Telfort![]()
BenQ![]()
Verzekering![]()
En dat kon bij deze niet, er stond duidelijk bij op de site dat het een online-item was. Net zoals er nu een abbo staat met de E770 die je ook niet in de winkel kan krijgen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:06 schreef SamStar het volgende:
[..]
dat kan dus wel, dat heet internet matchen, in de vodafone shop, mogen ze de exact dezelfde aanbieding aanbieden...
Zeker Vodafone..quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef PDOA het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft op de reparatie-afdeling gewerkt als uitzendkracht van een niet nader te noemen grote telefoonketen. Ze repareren de helft van de phones die ze binnen krijgen niet eens. Die gooien ze in een doos en na een paar weken als de doos vol is sturen 'm weer terug naar de winkel.
Niet als de chef er zelf ook aan meewerkt. Die vriend vertelde dat de werkdruk enorm hoog ligt, en dat het echt bijna slavenarbeid is. Die doos is dus waar alle kapotte mobieltjes in worden opgespaard, ter reparatie, maar waar simpelweg geen tijd voor is. Mensen worden daar als je klachten hebt over het werkschema ook gewoon zonder pardon op straat getieft en vervangen door uitzendkrachten die weer ingewerkt moeten worden, waar dus al geen tijd voor is. Je wilt niet weten wat een zooitje het daar is. Als je mobiel kapot gaat, kan je in 9 van de 10 gevallen beter een nieuwe kopen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:43 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Zeker Vodafone..![]()
En wat is dat voor een kut reparatie afdeling. Als ik de afdelingschef was, had ik meteen diegene die verantwoordelijk was voor de reparatie uitvoering, meteen ontslagen.![]()
WTF! Dat wil dan wat zeggen over het slechte organisatiebeleid van het bedrijf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef PDOA het volgende:
[..]
Niet als de chef er zelf ook aan meewerkt. Die vriend vertelde dat de werkdruk enorm hoog ligt, en dat het echt bijna slavenarbeid is. Die doos is dus waar alle kapotte mobieltjes in worden opgespaard, ter reparatie, maar waar simpelweg geen tijd voor is. Mensen worden daar als je klachten hebt over het werkschema ook gewoon zonder pardon op straat getieft en vervangen door uitzendkrachten die weer ingewerkt moeten worden, waar dus al geen tijd voor is. Je wilt niet weten wat een zooitje het daar is. Als je mobiel kapot gaat, kan je in 9 van de 10 gevallen beter een nieuwe kopen.
Nou, bij vodafone moet je zowiezo nooit zijn...zeker niet als het om klantvriendelijkheid gaat usquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
WTF! Dat wil dan wat zeggen over het slechte organisatiebeleid van het bedrijf.![]()
(PM me maar even welk bedrijf dit doet, dan weet ik bij wie ik niet moet zijn. Oke?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |