abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:10:23 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_39420916
Op 22 mei zag ik op de site van vodafone via de online-winkel een goede aanbieding.
Besteld op die datum en ivm hemelvaart op 26 mei papieren doorgestuurd. Geen bevestiging terug...bellen, muts zegt "als u nu de papieren mailt maken we het meteen in orde". Papieren inscannen en mailen. eek later ineens een 1e herinnering. Of ik de bestelling nog wel wilde, want ze hadden nog geen papieren van me gehad Ok...tot 2 keer toe papieren kwijt, nog maar keer mailen. Hehe, dat kwam wel aan.
In mailtje stond dat ik de telefoon en de sim-kaart ongeveer tegelijk zou krijgen. Sim-kaart binnen...geen telefoon...aantal dagen latern, nog geen telefoon. Mailtje met waar de foon blijft. Geen reactie. Nummerportering die op 22 juni zou geschieden gebeurde ook niet. Daarover bellen, ja daar is iets fout gegaan. Wanneer gaat het dan gebeuren? Daar mailen we nog over. Geen mail. Opnieuw bellen, ik heb hem erin gezet voor 30 juni. Gisteren...nix gebeurt.
Wel op 21 juni ineens een mailtje dat de telefoon die later zou komen (dat had ik moeten vernemen via een mail die ik ook nooit heb gehad) binnenkort binnen zou komen en opgestuurd zou worden. Na een week nog maar eens bellen, hij zou er vorige week vrijdag of anders uiterlijk afgelopen maandag moeten zijn. Geen telefoon. Dinsdag opnieuw gebeld, hij is maandag verstuurd en er zit een dag tussen dus hij komt echt woensdag. Nou, je raadt het al...geen telefoon. Ik boze mail gestuurd afgelopen dinsdag, geen reactie natuurlijk.
Gisteren ineens een mailtje dat de bestelling verstuurd was. Joepie!! In het mailtje een tabel wanneer je hem kon verwachten. Ze bieden het pakketje 3 keer aan, als je de mail vrijdag gehad hebt (wat dus zo was) kwam de 1e keer zaterdag tussen 9.00 uur en 13.00 uur. En je raadt het vast ook deze keer weer...geen telefoon

Inmiddels wacht ik dus al een maand en 5 dagen op mijn tleefoon en bij vodafone doen ze alsof hun neus bloed en wordt mij elke keer een ander verhaal aangesmeerd
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik me in laat met dit kutbedrijf.

Het allerleukste is trouwens nog dat ik er een...jawel...MOBIHOSE bij krijg...nu nederland uit het WK is geknikkerd
To infinity…and beyond!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 16:45:21 #2
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_39425209
Ik denk dat je even naar mijn ondertitel moet kijken

ontopic:

Vodafone
  zaterdag 1 juli 2006 @ 17:14:20 #3
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39425830
Kun je het even samenvatten?

't is te warm om te lezen ook al zit ik met m'n laptoppie lekker in de tuin
pi_39425947
Lekker overzichtelijk getypt!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 17:37:59 #5
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39426252
Samenvatting: ik wil aandacht, en vodafone doet er te lang over!
Trotse papa van Eden
pi_39426310
Goh. Ik ben nu al 8 jaar klant van Vodafone/Libertel en ben juist onder de indruk van de goede service die ik altijd van ze krijg.

Jammer voor je dat bij jou wel alles in het honderd loopt.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_39426443
Ik heb eigenlijk ook nooit problemen gehad met Vodafone, maar ik word wel gestoord van het feit dat het MyVodafone-gedeelte van de website gewoon nóóit werkt. Leuk je facturen online, maar ik probeer ze al drie maanden te bekijken en élke keer krijg ik "cannot find server" te zien
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  Moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 17:48:21 #8
18653 crew  D.
pi_39426484
Vodasnol?
pi_39435957
Zo die heb je even goed bedacht 'Vodasnol' hoe kom je er op.
pi_39436821
Ik heb een shirt met Vodafuck erop
rofleinszwei!!!!!!111111111111
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_39436960
Ach bij iedere mobiele aanbieder gaat wel iets fout, ik heb hier vergelijkbare topic over KPN, T-mobile, Telfort en Orange voorbij zien komen. Raar he dat er wel eens iets misgaat, de 5 aanbieders samen zitten op 15 miljoen klanten oid.
pi_39437382
Ik krijg mijn rekening anders altijd mooi optijd

Puik werk daar bij Vodafone !
Fingerspitzgefühl
  zondag 2 juli 2006 @ 18:28:09 #13
11458 ivetje
pi_39453537
Dat er 1 ding misgaat ok, maar dat er 20 dingen misgaan bij 1 bestelling vind ik wel heel erg triest. En ik baal er gewoon van dat er elke keer weer wordt gezegt dat op die en die dag de telefoon wordt geleverd en dat het gewoon nooit zo is. Ben dus benieuwd naar morgen...dan zou hij voor de 2e keer aangeboden worden tussen 12.00 en 18.00 uur. Wacht dus maar weer hier thuis...
To infinity…and beyond!
  zondag 2 juli 2006 @ 19:10:38 #14
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_39454622
Orange
pi_39454710
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:28 schreef ivetje het volgende:
Dat er 1 ding misgaat ok, maar dat er 20 dingen misgaan bij 1 bestelling vind ik wel heel erg triest. En ik baal er gewoon van dat er elke keer weer wordt gezegt dat op die en die dag de telefoon wordt geleverd en dat het gewoon nooit zo is. Ben dus benieuwd naar morgen...dan zou hij voor de 2e keer aangeboden worden tussen 12.00 en 18.00 uur. Wacht dus maar weer hier thuis...
murphy
Inspiratieloos!
  zondag 2 juli 2006 @ 19:15:00 #16
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_39454749
Ik heb zelfs pas geleden nog een nieuwe telefoon gekregen van ze.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
  zondag 2 juli 2006 @ 20:42:31 #17
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_39456992
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:31 schreef Beach het volgende:
Ik heb een shirt met Vodafuck erop
rofleinszwei!!!!!!111111111111
WHAHAAHAHAHA!@!1!!! DARWIN AWARD LOLROLFLOLLERCOPTER!!11!! WHAHA!11!!11!!
pi_39457166
Vodafone
  maandag 3 juli 2006 @ 17:31:48 #19
11458 ivetje
pi_39479394
Nog even erop terug komen, vandaag dus weer geen telefoon zoals verwacht en zit dus al 2 dagen voor jan lul te wachten op dat ding.
Net gebeld, mijn nummer wat ik wilde meenemen is gecancelled!! Zonder dat ik daarom gevraagd heb. Mevrouw ging het navragen, de online-winkel mensen werken maar tot 5 uur. Ze wordt gemaild met een antwoord en ze belt me morgen terug. Waarschijnlijk gebeurt dit ook niet...vodafone kennende. Ik kon een klacht mailen naar ze Dat heb ik al 4 keer gedaan en daar krijg ik geen antwoord op!!
Ik denk dat ik morgen de hele zooi maar eens cancel en gewoon naar de winkel ga. Dan maar wat meer betalen, maar ik gun vodafone gewoon geen cent meer als ze zo met hun klanten omgaan!!
To infinity…and beyond!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:21:00 #20
11458 ivetje
pi_39497925
Mijn pakketje is kwijtgeraakt bij select vracht Hij is dus wel verstuurd...maar nooit aangekomen. Hoe veel kan er misgaan met 1 bestelling zeg. Ik krijg vandaag een mailtje van vodafone, wat er met mijn pakketje is gebeurt en wanneer hij geleverd wordt. Als hij echt kwijt is wordt er een nieuwe opgestuurd en die zou ik dan voor mijn vakantie binnen moeten hebben (Volgende week dinsdag ga ik op vakantie). Ben benieuwd
To infinity…and beyond!
pi_39498782
Ik had de hele zooi teruggestuurd met een begeleidend briefje dat ze de zaak in hun reet konden steken. Als ze zo met je omgaan dan wil je daar toch geen klant meer zijn?

Overigens heb ik nauwelijks problemen met Vodafone.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:38:48 #22
11458 ivetje
pi_39499682
Nou, daar zat ik dus ook aan te denken. Alleen dan heb ik geen telefoon, en als ik de samsung E530 bij een abbo wil moet ik vreselijk veel bijbetalen. Dit is een 1-jarig abbo van 12,50 per maand en ik krijg de E530 er gratis bij. Zo'n aanbieding vind je dus nergens meer...dat is de reden dat ik nog niet heb gezegt dat ze de hele zooi ergens moesten stoppen waar de zon niet schijnt
To infinity…and beyond!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 19:17:12 #23
11458 ivetje
pi_39515121
JEE, hij is er!!

Alleen...zoals altijd zit ook hier een maar aan...het is een witte en ik heb een roze besteld. Het is toch echt een trieste zaak daar
To infinity…and beyond!
  donderdag 6 juli 2006 @ 08:57:51 #24
11458 ivetje
pi_39563872
Nou breekt toch echt mijn klomp...samsung heeft per ongeluk de witte geleverd ipv de roze en doen verder geen leveringen meer van deze telefoon. Ook kan ik hem niet omwisselen bij de vodafone-winkel ofzo, en ik moet maar akkoord gaan met deze
Wel kan ik eventueel de E770 krijgen ipv deze die ik nu heb besteld, maar dat wil ik niet. Ik bestel een roze en ik verwacht dan ook een roze en geen witte of een heel ander toestel Ook vond mevrouw het raar dat ik zat te zeuren over de kleur Nee, domme doos!! Het is een principe-kwestie. Ik bestel een roze dus krijg ik die...zo niet, dan is dat bedrijf dus gewoon vreselijk fout bezig. Een andere kleur sturen zonder overleg of wat dan ook.

Ik denk dus maar dat ik die hele bestelling cancel en zeg dat ze hem idd op een plek moeten stoppen waar de zon niet schijnt.
To infinity…and beyond!
pi_39563907
roze
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:05:05 #26
11458 ivetje
pi_39563971
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:00 schreef Scorpie het volgende:
roze
Het gaat om het principe he

en ik ben een vrouw...
To infinity…and beyond!
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:41:44 #27
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_39564592
terwijl je dezelfde acties gewoon in de winkel kunt krijgen..
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:42:48 #28
11458 ivetje
pi_39564617
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef SamStar het volgende:
terwijl je dezelfde acties gewoon in de winkel kunt krijgen..
Dat kan dus niet...deze actie was juist alleen voor de online-winkel.
To infinity…and beyond!
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:57:18 #29
11458 ivetje
pi_39564908
Nou...nergens meer die roze te krijgen...ben toch gezwicht, ga akkoord met de E770. Is een betere telefoon en betere camera etc. Uitbreidbaar geheugen, blablabla. Helaas dus geen roze voor mij, wel een hoop gezeik later.
Ik kon ineens de bestelling ook niet meer cancellen en mijn nummer werd overgezet de 12e en dat kon ook niet meer terug De klantvriendelijkheid is iig ver te zoeken, dat vond zelfs de jongen van de winkel van vodafone in Utrecht die ik even belde Wilde weten of ze de roze echt niet meer hadden

Maar goed, nooit meer vodafone voor mij en als iemand interesse heeft in een nieuwe E770 voor 300 euro mag ie em hebben

[ Bericht 1% gewijzigd door ivetje op 06-07-2006 12:36:34 ]
To infinity…and beyond!
pi_39564934
Ik heb een service probleem gehad bij Telfort. Ik kocht in mei 2005 een Siemens CX70 Telfort en ik kon der een verzekering bijkrijgen dus heb ik dat maar gedaan. Prima telefoon verder maar na 3 maanden viel hij uit na een kleine schok en ik kon dus de hele tijd dat ding weer opnieuw aanzetten Ik stuur hem dus op en na een kleine 3 week krijg ik hem terug: Reparatie klasse 3 solderen P2310-293. Ik: maar toen ik hem op de tafel legde hij viel nog steeds uit. Ik bellen, ik moest hem maar weer sturen maand later weer terug. Nog een keer en ik moest de accu maar meesturen. Weer terug Nog een keer sturen en toen kreeg ik een rekening dat ik voor ¤45,- mijn accu maar moest vervangen Dat was wel het toppunt en ik had inmiddels geen garantie meer, 7 maanden gezeten zonder telefoon. Oh, en de verzekering kon ook niets doen!

De oplossing was gewoon een kartonnetje tussen de accu doen (uitgevoerd door m'n moeke)

Telfort
BenQ
Verzekering
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:06:22 #31
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_39565098
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:42 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat kan dus niet...deze actie was juist alleen voor de online-winkel.
dat kan dus wel, dat heet internet matchen, in de vodafone shop, mogen ze de exact dezelfde aanbieding aanbieden...
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_39567896
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef Alxander het volgende:
Ik heb een service probleem gehad bij Telfort. Ik kocht in mei 2005 een Siemens CX70 Telfort en ik kon der een verzekering bijkrijgen dus heb ik dat maar gedaan. Prima telefoon verder maar na 3 maanden viel hij uit na een kleine schok en ik kon dus de hele tijd dat ding weer opnieuw aanzetten Ik stuur hem dus op en na een kleine 3 week krijg ik hem terug: Reparatie klasse 3 solderen P2310-293. Ik: maar toen ik hem op de tafel legde hij viel nog steeds uit. Ik bellen, ik moest hem maar weer sturen maand later weer terug. Nog een keer en ik moest de accu maar meesturen. Weer terug Nog een keer sturen en toen kreeg ik een rekening dat ik voor ¤45,- mijn accu maar moest vervangen Dat was wel het toppunt en ik had inmiddels geen garantie meer, 7 maanden gezeten zonder telefoon. Oh, en de verzekering kon ook niets doen!

De oplossing was gewoon een kartonnetje tussen de accu doen (uitgevoerd door m'n moeke)

Telfort
BenQ
Verzekering
Een vriend van me heeft op de reparatie-afdeling gewerkt als uitzendkracht van een niet nader te noemen grote telefoonketen. Ze repareren de helft van de phones die ze binnen krijgen niet eens. Die gooien ze in een doos en na een paar weken als de doos vol is sturen 'm weer terug naar de winkel.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:34:37 #33
11458 ivetje
pi_39569568
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 10:06 schreef SamStar het volgende:

[..]

dat kan dus wel, dat heet internet matchen, in de vodafone shop, mogen ze de exact dezelfde aanbieding aanbieden...
En dat kon bij deze niet, er stond duidelijk bij op de site dat het een online-item was. Net zoals er nu een abbo staat met de E770 die je ook niet in de winkel kan krijgen.
To infinity…and beyond!
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:43:41 #34
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_39569850
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef PDOA het volgende:

[..]

Een vriend van me heeft op de reparatie-afdeling gewerkt als uitzendkracht van een niet nader te noemen grote telefoonketen. Ze repareren de helft van de phones die ze binnen krijgen niet eens. Die gooien ze in een doos en na een paar weken als de doos vol is sturen 'm weer terug naar de winkel.
Zeker Vodafone..
En wat is dat voor een kut reparatie afdeling. Als ik de afdelingschef was, had ik meteen diegene die verantwoordelijk was voor de reparatie uitvoering, meteen ontslagen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:08:15 #35
11458 ivetje
pi_39570620
Nog even een update...mijn vriend had gebeld met de mededeling dat we de witte E530 wel om wilden ruilen voor de E770. En ja hoor...dan moeten we dat mailen ipv over de telefoon melden Waarom kan dat niet over de telefoon...dat gaat toch sneller als mailen en je kan me meteen antwoord geven. Ik ga nl. komende dinsdag op vakantie, dus wil voor die tijd alles hebben afgehandeld. Zeker omdat het nummer op de 12e wordt omgezet en ik dan dus t/m de 26e geen gebruik kan maken van mijn oude prepaid-kaartje en ik geen extra telefoon heb om het nieuwe abbonement in te doen (mijn telefoon die ik nu gebruik heeft een telfort-simlock).
Maar goed...dan maar weer gemaild, ben benieuwd wanneer ik iets hoor. Zal vast ergens volgende maand zijn ofzo, want de klachten-mailtjes worden ook niet behandeld zoals het hoort.
To infinity…and beyond!
pi_39570692
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:43 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

Zeker Vodafone..
En wat is dat voor een kut reparatie afdeling. Als ik de afdelingschef was, had ik meteen diegene die verantwoordelijk was voor de reparatie uitvoering, meteen ontslagen.
Niet als de chef er zelf ook aan meewerkt. Die vriend vertelde dat de werkdruk enorm hoog ligt, en dat het echt bijna slavenarbeid is. Die doos is dus waar alle kapotte mobieltjes in worden opgespaard, ter reparatie, maar waar simpelweg geen tijd voor is. Mensen worden daar als je klachten hebt over het werkschema ook gewoon zonder pardon op straat getieft en vervangen door uitzendkrachten die weer ingewerkt moeten worden, waar dus al geen tijd voor is. Je wilt niet weten wat een zooitje het daar is. Als je mobiel kapot gaat, kan je in 9 van de 10 gevallen beter een nieuwe kopen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:41:21 #37
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_39577135
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef PDOA het volgende:

[..]

Niet als de chef er zelf ook aan meewerkt. Die vriend vertelde dat de werkdruk enorm hoog ligt, en dat het echt bijna slavenarbeid is. Die doos is dus waar alle kapotte mobieltjes in worden opgespaard, ter reparatie, maar waar simpelweg geen tijd voor is. Mensen worden daar als je klachten hebt over het werkschema ook gewoon zonder pardon op straat getieft en vervangen door uitzendkrachten die weer ingewerkt moeten worden, waar dus al geen tijd voor is. Je wilt niet weten wat een zooitje het daar is. Als je mobiel kapot gaat, kan je in 9 van de 10 gevallen beter een nieuwe kopen.
WTF! Dat wil dan wat zeggen over het slechte organisatiebeleid van het bedrijf.

(PM me maar even welk bedrijf dit doet, dan weet ik bij wie ik niet moet zijn. Oke?)
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:50:16 #38
11458 ivetje
pi_39577384
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

[..]

WTF! Dat wil dan wat zeggen over het slechte organisatiebeleid van het bedrijf.

(PM me maar even welk bedrijf dit doet, dan weet ik bij wie ik niet moet zijn. Oke?)
Nou, bij vodafone moet je zowiezo nooit zijn...zeker niet als het om klantvriendelijkheid gaat us
To infinity…and beyond!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:07:21 #39
11458 ivetje
pi_39599238
De laatste update...hopelijk

Maandag komt er een koerier om de E530 om te ruilen voor de E770. Ze weten alleen niet hoe laat deze persoon komt, dus ik blijf maar de hele dag thuis. Beetje onhandig omdat ik voor de vakantie nog vanalles moet halen, maar mijn vriend is ook vrij dus komt goed. Ben er op zich wel blij mee, want anders had ik op vakantie geen telefoon en dat is toch best lastig.
To infinity…and beyond!
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:31:29 #40
11458 ivetje
pi_40220791
De telefoon is omgewisseld net voor mijn vakantie, het nummer zou de 12e omgezet worden en is natuurlijk niet gebeurt. Maar ik heb wel al een rekening van 8 euro mogen ontvangen voor vanaf de 12e Daarnaast lagen hier 2 briefjes van de tpg dat er een pakketje is van het bedrijf waar de ladyphone ook vandaan kwam. Ben dus heel benieuwd wat dat nou weer voor een pakje is
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')