Op 22 mei zag ik op de site van vodafone via de online-winkel een goede aanbieding.
Besteld op die datum en ivm hemelvaart op 26 mei papieren doorgestuurd. Geen bevestiging terug...bellen, muts zegt "als u nu de papieren mailt maken we het meteen in orde". Papieren inscannen en mailen. eek later ineens een 1e herinnering. Of ik de bestelling nog wel wilde, want ze hadden nog geen papieren van me gehad
![]()
Ok...tot 2 keer toe papieren kwijt, nog maar keer mailen. Hehe, dat kwam wel aan.
In mailtje stond dat ik de telefoon en de sim-kaart ongeveer tegelijk zou krijgen. Sim-kaart binnen...geen telefoon...aantal dagen latern, nog geen telefoon. Mailtje met waar de foon blijft. Geen reactie. Nummerportering die op 22 juni zou geschieden gebeurde ook niet. Daarover bellen, ja daar is iets fout gegaan. Wanneer gaat het dan gebeuren? Daar mailen we nog over. Geen mail. Opnieuw bellen, ik heb hem erin gezet voor 30 juni. Gisteren...nix gebeurt.
Wel op 21 juni ineens een mailtje dat de telefoon die later zou komen (dat had ik moeten vernemen via een mail die ik ook nooit heb gehad) binnenkort binnen zou komen en opgestuurd zou worden. Na een week nog maar eens bellen, hij zou er vorige week vrijdag of anders uiterlijk afgelopen maandag moeten zijn. Geen telefoon. Dinsdag opnieuw gebeld, hij is maandag verstuurd en er zit een dag tussen dus hij komt echt woensdag. Nou, je raadt het al...geen telefoon. Ik boze mail gestuurd afgelopen dinsdag, geen reactie natuurlijk.
Gisteren ineens een mailtje dat de bestelling verstuurd was. Joepie!! In het mailtje een tabel wanneer je hem kon verwachten. Ze bieden het pakketje 3 keer aan, als je de mail vrijdag gehad hebt (wat dus zo was) kwam de 1e keer zaterdag tussen 9.00 uur en 13.00 uur. En je raadt het vast ook deze keer weer...geen telefoon
Inmiddels wacht ik dus al een maand en 5 dagen op mijn tleefoon en bij vodafone doen ze alsof hun neus bloed en wordt mij elke keer een ander verhaal aangesmeerd
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik me in laat met dit kutbedrijf.
Het allerleukste is trouwens nog dat ik er een...jawel...MOBIHOSE bij krijg...nu nederland uit het WK is geknikkerd