Waarschijnlijkquote:Op zondag 2 juli 2006 17:41 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bang dat z'n moeder d'r achterkomt dat ie wil schoonmaken..
Dan ga ik huilen denk ik.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Kan je je de eerste keer dat ik de wasbak zo had gekregen voorstellen en dat je de volgende ochtend allemaal tandpasta sproeisel/spetters vindt?![]()
Nee! Dit moet je zelf voelen deze trots! Echt waar!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 18:54 schreef Insomaniac het volgende:
Sanne!!
Wil je het hier even komen voordoen?.
Wow Sanne wat goed! Zeg, mijn sink valt nu helemaal in het niet bij de jouwe! Ik ga jouw procedure binnenkort maar eens secuur volgen en kom er later op terug. Tsssquote:Op zondag 2 juli 2006 18:47 schreef Sanne het volgende:
OMG, ik word gek, ik wist niet dat het zo kon glimmen.![]()
Ok het heeft twee uur geduurd, maar dan heb je ook wat.
Mijn gootsteen na: één uur in de bleek, boenen met Ajax, boenen met Jif, Glassex, Brillo sponsje, en toen toch maar weer Glassex want ik denk dat ie als laatste moet.
Tadaaa!
[afbeelding]
Ik heb zoiets met sokken: waarom eens in de paar weken een kwartier kostbare tijd verspillen met opknopen die je ook kunt vullen met fok!kenquote:Op zondag 2 juli 2006 10:13 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga vandaag de was opruimen die ik gister heb opgehangen!
Meestal haal ik mijn was van het wasrek als ik het aandoe, maar dat moet anders kunnen!
Nou, Inso, is ie schoon ? Foto !quote:Op zondag 2 juli 2006 19:00 schreef Insomaniac het volgende:
Maar het is 28 graden hierbinnen! Geen poetsweer..
*zichzelf een schop geeft*
Om 19.15 ga ik los..
Sink is shiny! Foto komt morgen! Helaas heeft mijn lieve, lieve, lieve vriendje lekker rijsttafel klaargemaakt op het aanrecht, dus alles is nu alweer een bende.quote:
voor een lekkere rijsttafel vergeef ik ook iedere bende.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sink is shiny! Foto komt morgen! Helaas heeft mijn lieve, lieve, lieve vriendje lekker rijsttafel klaargemaakt op het aanrecht, dus alles is nu alweer een bende..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |