Walgelijkquote:Op zondag 9 juli 2006 23:41 schreef KatirZan het volgende:
ik ben al jaren verliefd en ook al jaren samen met mijn geliefde, telt dat ook?
Had ik die ballen ook maarquote:Op zondag 9 juli 2006 22:17 schreef CasB het volgende:
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar heb gister wel een heeeeeeeeeeel erg leuk meisje ontmoet![]()
En ik heb de ballen gehad om haar telefoonnummer te vragen
Haha herkenbaar, alleen kunnen wij (ik en híj) er eigenlijk wel iets aan doenquote:Op maandag 10 juli 2006 12:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wel zo prettig want de eerste drama's beginnen zich al af te tekenen, zonder dat zij of ik er iets aan kunnen doen
Ik weet niet wat je bedoelt met 'serieus doen'? Je bent graag samen of niet, de rest is bijzaak tot er iets anders gaat spelen dat gevolgen kan hebben vóór.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, alleen kunnen wij (ik en híj) er eigenlijk wel iets aan doen![]()
Nah boeie, ik hoef voor mijn gevoel voorlopig niet serieus te doen en volgens mij vind hij dat ook wel prettig. De rest komt later wel hoor![]()
Waarom? Ik vind dat juist goedquote:
geweldig, dan maakt het op het laatst ook niet meer uit wat je zegt. De nieuwe trainer van Top Oss tot de koe van de buurman. Het maakt nix meer uitquote:Op maandag 10 juli 2006 10:01 schreef Ivo1986 het volgende:
de 30ste juni kreeg ik hints de donderdag erna gevraagd of het werkelijk hints waren
ja dus, nummers uitgewisseld
zaterdag naar de bios geweest en daarna bij haar in de tuin gezeten 2 uur gezoend aan 1 stuk
5 uur ging ik naar huis![]()
Ik ben verliefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |