Hee hoe weet jij dat ik naar Miracle Planet gaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
[..]
In Miracle Planet is het vast lekker koel![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Er is niets waar ik op wacht". Prima, maar val mij er niet mee lastig.
[..]
En door mensen van de lagere klassequote:Men heeft geen verstand van muziek. Single-tjes worden bijna alleen door kinderen gekocht die net K3 en Kabouter Plop ontgroeid zijn.
Ik zal het maar niet over Kanequote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
[..]
En door mensen van de lagere klasse![]()
Maar goed, toch is het vreemd dat bepaalde bands niet meer mooi gevonden mogen worden voor de muziekpuristen omdat ze toevallig succes hebben. Kijk ook maar eens hoe Nederland in zijn algemeen omgaat met Anouk, Within Temptation en Kane....
Tis mijn smaak ook niet, maar ze doen het over de grens best aardig en hier in Nederland zeiken we alleen maar over ze... dat heeft mijn inziens te maken met instelling...
Da's toch wel mooi hoe je je hele betoog ontkracht middels die eerste zin.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
En door mensen van de lagere klasse![]()
Maar goed, toch is het vreemd dat bepaalde bands niet meer mooi gevonden mogen worden voor de muziekpuristen omdat ze toevallig succes hebben. Kijk ook maar eens hoe Nederland in zijn algemeen omgaat met Anouk, Within Temptation en Kane....
Tis mijn smaak ook niet, maar ze doen het over de grens best aardig en hier in Nederland zeiken we alleen maar over ze... dat heeft mijn inziens te maken met instelling...
Nog een voorbeeld: Voor het WK is iedereen lyrisch en gaan 'we' wel even wereldkampioen worden en nu we uitgeschakeld zijn, kan Marco er ineens niks meer van...![]()
Daar had je het van de week over. Ik verbaasde me er over dat dat nog bestaat. Ik ben er wel eens geweest voor m'n werk. Toen bestond het net.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee hoe weet jij dat ik naar Miracle Planet ga
Nee hoor, want die 1e zin is niet zo serieus bedoeld... wat je ook wel kan halen uit de smiley die er niet voor niks staatquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch wel mooi hoe je je hele betoog ontkracht middels die eerste zin.
Waarom trap ik er ook altijd in?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:37 schreef Treinhomo het volgende:
Hij dacht dat-ie kon vliegen.
Historisch moment zou dat zijn...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt dit dan eindelijk het eerste RjPvD-topic zonder plaatjes?
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt dit dan eindelijk het eerste RjPvD-topic zonder plaatjes?
Wat goed van je onthouden dan... ik weet het zelf niet eens meer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar had je het van de week over. Ik verbaasde me er over dat dat nog bestaat. Ik ben er wel eens geweest voor m'n werk. Toen bestond het net.
Die kartbaan waren ze toen aan het bouwen, of beter de karts waren gekocht en de hal was nog leeg. Wij deden in die hal wedstrijdjes tussen karts en onze auto'squote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed van je onthouden dan... ik weet het zelf niet eens meer.
Ja het bestaat nog steeds, al is het nu wel wat anders ingericht dan in het begin. Er is nu ook een Chimpie Champ en een kartbaan.
Die zijn toch hardstikke succesvol hier, dus er gebeurt wel meer dan alleen zeiken over ze?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kane en Within Temptation werden in 't programmaboekje van Werchter, vorig jaar, regelrecht de grond in geboord.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef NoSigar het volgende:
voor zover ik weet worden ze in het buiteland nou ook weer niet de hemel ingeschreven door de pers.
Volgens mij hebben die jongens van Kane een muziekverzameling bestaande uit twee cd's. Dinand heeft Once van Pearl Jam en die gitarist heeft een cd van U2.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kane en Within Temptation werden in 't programmaboekje van Werchter, vorig jaar, regelrecht de grond in geboord.
Nee inderdaad, maar dan nog.. hoe houdt ie het zo lang vol in bed....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tong heeft kennelijk geen slaapkamer gericht op het zuiden.
Ach zij wist toch ook niet dat het zó warm zou worden? En een troostje: wij moeten ook zo met boodschappen doen en ermee slepen. Peacemen en Twan zijn nu even de stad in... het is maar wat je leuk vindt. maar is voor een goed doel: kaartjes van Mark Foggoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef NoSigar het volgende:
Pfff, wat een hitte; vriendinlief heeft het idee gehad om vandaag een feestje te geven en ik mag dadelijk mee sjouwen.
Gewoon alles op halve snelheid doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:46 schreef NoSigar het volgende:
Pfff, wat een hitte; vriendinlief heeft het idee gehad om vandaag een feestje te geven en ik mag dadelijk mee sjouwen.
Persoonlijk heb ik er ook niks mee. Ze zijn hier idd erg succesvol. Maar vooral niet bij de muziek puristen. Die groep is geneigd om eerder af te branden, dan enige vorm van trots te hebben, ondanks dat het je smaak niet is. Vandaar ook mijn vergelijking met het voetbal. Daar gebeurt hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Die zijn toch hardstikke succesvol hier, dus er gebeurt wel meer dan alleen zeiken over ze?
Als ze niet succesvol waren zou ik ze trouwens nog steeds slecht vinden: ik hou niet van die muziek en ik luister ook niks wat er maar op lijkt, ik kan er ook weinig kwaliteit in ontdekken, en voor zover ik weet worden ze in het buiteland nou ook weer niet de hemel ingeschreven door de pers.
In België ligt het idd anders voor de genoemde bands..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kane en Within Temptation werden in 't programmaboekje van Werchter, vorig jaar, regelrecht de grond in geboord.
Ik ben geen muziek purist. Ik heb flink wat bagger in m'n platenkast. Zeker niet goed, maar wel leuk in mijn optiek.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:10 schreef peaceman het volgende:
Persoonlijk heb ik er ook niks mee. Ze zijn hier idd erg succesvol. Maar vooral niet bij de muziek puristen. Die groep is geneigd om eerder af te branden, dan enige vorm van trots te hebben, ondanks dat het je smaak niet is. Vandaar ook mijn vergelijking met het voetbal. Daar gebeurt hetzelfde.![]()
Briljant, van Hooijdonk...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mark Foggo?
Je moet niks, maar waarom het dan afbranden, want soms lijkt het juist voor die groep muziekpuristen het 1 of het ander.... dat stoort mij...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben geen muziek purist. Ik heb flink wat bagger in m'n platenkast. Zeker niet goed, maar wel leuk in mijn optiek.
Wáárom zou ik trots moeten zijn op iets wat ik wanstaltelijke, ongeïnspireerde, troep vind ?
Hé, volgens mij heb je hetzelfde topic als ik gelezen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:21 schreef Treinhomo het volgende:
Even iets anders; in het kader van de filosofische overpeinzingen:
Moet je een hooggeplaatst persoon uit Tunesië een Vous-nesiër noemen ?
Dat bracht me inderdaad op 't idee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, volgens mij heb je hetzelfde topic als ik gelezen.
Maar Van Hooijdonk is wel een typische Brabantse naam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's meneer van Hooijdonk ook niet.
Een muziekpurist is naar mijn bescheiden mening iemand die pretendeert het verschil tussen goede en slechte smaak te kennen. Iemand die dus niet de nuance aan kan brengen of kan beredeneren vanuit een onpartijdige positie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik snap niet wat een muziekpurist is. Heeft dat met de oorspronkelijkheid van de favoriete muziek te maken? Iedere muzikant wordt toch beïnvloed door anderen?
Kortom, de gemiddelde poster in [MUZ].quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:25 schreef peaceman het volgende:
Een muziekpurist is naar mijn bescheiden mening iemand die pretendeert het verschil tussen goede en slechte smaak te kennen. Iemand die dus niet de nuance aan kan brengen of kan beredeneren vanuit een onpartijdige positie.
Ik kan me er idd enorm aan ergeren dat er in MUZ lui zijn, die niet objectief en vanuit feiten iets kunnen beoordelen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kortom, de gemiddelde poster in [MUZ].
Ik kom daar dan ook zo weinig mogelijk.
Maar vousvoyeren van hooggeplaatste personen is aan te raden. Hooggeplaatste personen zijn vaak hooggeplaatst omdat ze die regeltjes graag zelf zo zien. Tunesiërs zijn sowieso een raar volkje. Een Tunesische collega werd boos, betichtte me van vooroordelen, toen ik na diens bespottelijke voorstel 'a'e jongens, die Noo'd-Af'ikanen zeiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat bracht me inderdaad op 't idee.
Objectiviteit bestaat niet. Goede muziek bestaat niet, muziek die goed wordt bevonden wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik kan me er idd enorm aan ergeren dat er in MUZ lui zijn, die niet objectief en vanuit feiten iets kunnen beoordelen.
Precies. Als er iets subjectief is, is 't muziek(smaak) wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Objectiviteit bestaat niet. Goede muziek bestaat niet, muziek die goed wordt bevonden wel.
Wat jij wil,het is jouw feestje vandaag !quote:
Wel een héél interessant onderwerp trouwens. Het gehoor is ook nog eens heel complex, je oren moeten leren luisteren.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies. Als er iets subjectief is, is 't muziek(smaak) wel.
Ik ben nog lang niet jarig!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:42 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat jij wil,het is jouw feestje vandaag !
Meneer deed iets in sport,wat nu actueel is.....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet jarig!
Politicus?
aan de url van het plaatje te zien is het vanddag niet jouw feestje?
Meneer is een foute dokter? Of een tourdirecteur?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:51 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Meneer deed iets in sport,wat nu actueel is.....
Ik moest werken met dit weer !![]()
Tourdirecteurquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meneer is een foute dokter? Of een tourdirecteur?
Oef![]()
Natuurlijk, maar op grond van subjectiviteit kun je feiten natuurlijk moeilijk ontkennen en daar hebben sommige mensen nog wel eens een handje van...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies. Als er iets subjectief is, is 't muziek(smaak) wel.
Het schijnt van welquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:49 schreef wyccie het volgende:
Ik ook al niet.
Er zou toch wel iemand jarig moeten zijn vandaag
Misschien is Meki wel jarigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:27 schreef longinus het volgende:
De meeste nieuwe nederlanders zijn toch op 1 juli jarig
Jij kent 'm beter dan ik, begrijp ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die is een maandje geleden al jarig geweest.
Ik dacht al dat je je boodschappen bij de Meki-shop deedquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:04 schreef wyccie het volgende:
In zijn fotoboek gekeken....
Ik zag laatst nog een filmpje waarin hij een paar koffers aan de man probeert te brengenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:08 schreef wyccie het volgende:
Hoezo? Waar is zijn shop? Wat verkoopt ie daar?
Fransen hebben gewoon een wat andere manier van leidinggeven. Franse leidinggevenden zijn gewoon klootzakken.quote:
Nee, wel een Engelsman ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Thomson?
Brazilië - Frankrijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er vanavond eigenlijk ook voetbal op tv?
Dat is 'm. Aaron Lennon, hij speelde inderdaad goed. En nu ga ik de match kijken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:10 schreef sooty het volgende:
Lennon, geen zoon van. Nooit van gehoord maar speelde goed !
Nee, dá's Angus Young van AC/DC ('iesiediesie'), maar die was 't dus niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
Dat is die rocker die in Aalten woont toch?
Plaats eens een plaatje van hem?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
Nee, dá's Angus Young van AC/DC ('iesiediesie'), maar die was 't dus niet.
Dat moet je inhalenquote:
Ik verdien er m'n brood mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Elektrotechniek spreekt jou niet aan zeker?
Ik moest ook aan Motorhead denken just één van de weinige hardrockbands die me wel aanspreken net als Anthrax en Slayer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor.
't spreekt me gewoon niet aan. Net als Motörhead.
Nee. Die stugge teringzooi laat ik zoveel mogelijk links liggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je bent geen gepassioneerd liefhebber van YMvK?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:58 schreef peaceman het volgende:
sportster?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dodi Apeldoorn?
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Amerikaanse
quote:actrice?
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef peaceman het volgende:
muzikante?
quote:
O ja , die concurrente van Jordan.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Die snol van mij gisteren is niet geraden!
Aangezien hij al toegegeven heeft dat ze Amerikaanse is, lijkt mij dat niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Die van TH lijkt me Belgische.
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Aangezien hij al toegegeven heeft dat ze Amerikaanse is, lijkt mij dat niet.
Ik was mij even aan het opfrissen.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:28 schreef wyccie het volgende:
Heb ik het topic weer doodvermoord?
Nee, een ochtendprogramma.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Presenteert mevrouw het weer?
Da's zo'n 80 km van hier toch? Interessant! Misschien wil peaceman ook mee, die houdt ook van goede muziekquote:
Alsof ik grapjes maakquote:Op zondag 2 juli 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
Is het weer zo'n 1 april Blof-grap?
90 is het gemiddelde ik zit dit jaar aan gemiddeld 200.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met 90 posts per dag kom je daar inderdaad niet meer aan toe.
Maar goed welke platenbonnen van welke bands heb je gekregen voor je verjaardag ?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met 90 posts per dag kom je daar inderdaad niet meer aan toe.
Da's met recht iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:10 schreef tong80 het volgende:
90 is het gemiddelde ik zit dit jaar aan gemiddeld 200.
Liegebeest!quote:Op zondag 2 juli 2006 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie net in mijn agenda dat ik naar een begrafenis moet op 10 augustus![]()
De keizer van Japan dreigt 't loodje te leggen ?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie net in mijn agenda dat ik naar een begrafenis moet op 10 augustus![]()
Het is een loden last manquote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's met recht iets om trots op te zijn.
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:17 schreef Tokay het volgende:Hoi.
Zitten jullie nog steeds lekker te slowchatten?
Nee. Er staat gewoon officieel een plaat open.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:17 schreef Tokay het volgende:Hoi.
Zitten jullie nog steeds lekker te slowchatten?
Is dat vieze mens nu nog niet geraden?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:We zijn nog steeds bezig die snol van wyccie te raden.
Daar lurk ik alleen bij de kapper.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Ja, ze staat een paar keer in 'Onflatteus op de kiek'.
Lurken.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat moet jij bij de kapper?
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie ging er van uit dat jij haar wel zou kennen![]()
Goh waarom denk jij toch altijd aan een feministe als ik een vrouw postquote:Op zondag 2 juli 2006 11:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Feministe?
In het snollentopic heb ik wel 2 snollen gepost hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 11:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij post geen snollen. Theologe dan?
Geen theologe en ook geen schrijfwijf.....quote:Op zondag 2 juli 2006 11:34 schreef peaceman het volgende:
Vast een schrijfwijf...
quote:Op zondag 2 juli 2006 11:41 schreef peaceman het volgende:
is ze Niederlandisch?
Ze is ook bekend van televisie hoor... maar haar mainbusiness is toch zangeres.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen, ik luister vrijwel nooit naar de radio.
Mogguh Dartfanaat, jij kent die dame van Diaan vast wel. Jij woont praktisch in België per slot van rekening.quote:
Da's Noord-België toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij woont praktisch in België per slot van rekening.
U zeiquote:
Ik zou het nu toch echt even niet wetenquote:Op zondag 2 juli 2006 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogguh Dartfanaat, jij kent die dame van Diaan vast wel. Jij woont praktisch in België per slot van rekening.
Zie mijn post van 11:49 uur.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Belg?
Vraag je nog wel even aan Wyccie of je het gebruik van het woord intelligent goed toepast?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan overschat onze kennis weer eens. Diaan is eigenlijk veel te intelligent voor dit spelletje.
Yeah rightquote:Op zondag 2 juli 2006 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan overschat onze kennis weer eens. Diaan is eigenlijk veel te intelligent voor dit spelletje.
Sesamstraat?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ze is hier volgens mij vooral bekend door een bepaald programma waar ze in speelde.....
Waarschijnlijk zijn onze plaatjes ver onder jouw niveau.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeah rightik weet bijna nooit een plaatje....
Heb je onlangs nog goede muziek gekocht?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vraag je nog wel even aan Wyccie of je het gebruik van het woord intelligent goed toepast?![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn onze plaatjes ver onder jouw niveau.
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je onlangs nog goede muziek gekocht?
Goede muziek is een subjectief begrip, maar: Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 43quote:Op zondag 2 juli 2006 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je onlangs nog goede muziek gekocht?
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap....
...Stobbe?
...Van Meekeren?
...Aap?
...Jongbloed?
Bij UB40 ben ik zo ongeveer in 1983 afgehaaktquote:Op zondag 2 juli 2006 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]cd van UB40 voor mij
![]()
who are you fighting for.. gisteren gekregen
![]()
Babylon by Busquote:Op zondag 2 juli 2006 12:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede muziek is een subjectief begrip, maar: Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 43
Ik vind hun oude werk ook het mooiste, maar ik ga morgen naar hun concert (4e keer dat ik ze zie) en ik vind ze toch gewoon leuk/goed en wilde de nieuwe cd nog wel even luisteren/horen. Daar gaat het stukje in de krant ook over. over UB40quote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij UB40 ben ik zo ongeveer in 1983 afgehaakt
Echt geweldig jaquote:Op zondag 2 juli 2006 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Babylon by BusMeesterlijk album
![]()
Concrete Jungle heerscht![]()
En in een uitstekende conditie.. Zelf ben ik verder zeer content met de platen van Hendrixquote:Op zondag 2 juli 2006 12:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Babylon by BusMeesterlijk album
![]()
Concrete Jungle heerscht![]()
Van Hendrix heb ik alleen nog maar cassettebandjesquote:Op zondag 2 juli 2006 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
En in een uitstekende conditie.. Zelf ben ik verder zeer content met de platen van Hendrix![]()
Ik heb nu 4 platen van hem, 1 single en de rest op cd...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Hendrix heb ik alleen nog maar cassettebandjes![]()
'k ben nooit aangehaakt.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij UB40 ben ik zo ongeveer in 1983 afgehaakt
Hehe........quote:
Tot later Diaanquote:
Het gekke is dat naarmate de heren hun instrumenten beter leerden bespelen hun muziek steeds minder interessant werd. Present Arms vond ik wel een aardig album.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben nooit aangehaakt.
Zwaar overrated coverbandje.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:36 schreef Modus het volgende:
Die vent is Steve Lukather denk ik.
Gezien de vorm van de kop van de gitaar kon je daar wel eens gelijk in hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:36 schreef Modus het volgende:
Die vent is Steve Lukather denk ik.
A joh, ga gewoon toplessquote:Op zondag 2 juli 2006 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk ook met laptop...
pfff het is warm..
Ja, dat zullen de buren leuk vindenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef peaceman het volgende:
ga je gang dan maar... dan kom ik ook buiten![]()
Piet Piraat, Piet Piraat... schip ahoy hoy hoy.... als het goed is, gaan Twan en ik naar een voorstelling van hem in maart.quote:
O ja, die was ook nog niet geraden. Als ik niet beter wist zou ik Ilse de Lange zeggen.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:44 schreef peaceman het volgende:
Wie raadt die dame bij Steve effe?
ze is het welquote:Op zondag 2 juli 2006 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, die was ook nog niet geraden. Als ik niet beter wist zou ik Ilse de Lange zeggen.
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
het is wel een gek piratenschip... er zitten ook politiemannnen, cowboys en indianen op.
Nee hij is op wal geraakt, maar bij de tweede poging is de boot gekapseist... we gaan zo voor poging nr. 3, tenminste zodra alle drenkelingen en materiaal zijn gered.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat kan natuurlijk ook nooit goed gaan. Is het inmiddels een piraten-onderzeeër?
Lego zeker?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hij is op wal geraakt, maar bij de tweede poging is de boot gekapseist... we gaan zo voor poging nr. 3, tenminste zodra alle drenkelingen en materiaal zijn gered.
Playmobil... allebei erg leuk tegenwoordig. Hij heeft ook een schatkist...quote:
Tot Twan erachter komt dat die mannetjes heel goed en lang brandenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Playmobil... allebei erg leuk tegenwoordig.
Nou hij heeft ze inmiddels bijna allemaal gescalpeerd... zowel hoofdhaar als baarden. Geen enkel mannetje heeft nog zn oorspronkelijke haar. Sommige helemaal geen haar.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot Twan erachter komt dat die mannetjes heel goed en lang branden![]()
Ah, dan kan Peaceman z'n pak ook weer eens aanquote:Op zondag 2 juli 2006 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me aankleden en zo naar een verjaardag![]()
Veel plezier.
Dan krijg je 'n beetje 't Hannibal-effect...quote:Op zondag 2 juli 2006 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
Nou hij heeft ze inmiddels bijna allemaal gescalpeerd... zowel hoofdhaar als baarden. Geen enkel mannetje heeft nog zn oorspronkelijke haar. Sommige helemaal geen haar.
Goed gezien!quote:
Kijk uit dat je geen zonnesteek oploopt, foto!quote:Op zondag 2 juli 2006 16:42 schreef fotoloog het volgende:
Saxofoonspeler idd, ik ga maar weer in het zonnetje liggen........
Neuh,ben al bruin genoegquote:Op zondag 2 juli 2006 16:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen zonnesteek oploopt, foto!![]()
Omdat je het zo lief "vraagt"quote:
Jij lijkt op Sorin, wat wil je nou nog meer?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef fotoloog het volgende:
Ik wou dat ik zo'n flitsende jongen was uit Zaltbommel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |