mensen die rijden zoals ze tijdens de rijlessen dedenquote:
Stoppen bij een stopbord op een overzichtelijke wegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
mensen die rijden zoals ze tijdens de rijlessen dedendaar kan ik ook nog wel een topic over openen
![]()
zo zielig jaquote:
Zeg, puur uit nieuwsgierigheid, wat voor auto rij jij?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
mensen die rijden zoals ze tijdens de rijlessen dedendaar kan ik ook nog wel een topic over openen
![]()
mensen die rijden zoals ze vlak na hun examen dedenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
mensen die rijden zoals ze tijdens de rijlessen deden![]()
Ik zak niet af naar de 110/120 maar ff de mistlamp aan en uit wil ook nog wel eens helpen... laat degene die achter me rijdt maar ff denken dat niet al m'n remlichten het doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het over de gevallen waar je met 130 iemand inhaalt die bijvoorbeeld 100 rijdt en dat er dan achter je iemand gaat hangen die er met 160 voorbij wil. Dan zak ik terug naar 120 of 110.
m3 van mn broer meestalquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zeg, puur uit nieuwsgierigheid, wat voor auto rij jij?
Dat vraag ik niet. Ik vraag of defensief rijden je iets zegt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
![]()
jah defensief rijden dan moet je opletten of anderen geen fouten maken ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet. Ik vraag of defensief rijden je iets zegt.
En dan kun je wel minderwaardig gaan lopen doen maar ik heb wel 1000 euro aan nuttige dingen kunnen besteden
Maar dan laat je het gas los en vertraag je. Linke soepquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:24 schreef junkiexp het volgende:
Ik geef altijd een tik op de rem,zodat mijn remlicht wel oplicht maar ik niet rem.
Werkt best goed.
heeft ook zo weinig zin hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:24 schreef junkiexp het volgende:
Ik geef altijd een tik op de rem,zodat mijn remlicht wel oplicht maar ik niet rem.
Werkt best goed.
ik heb twee voeten!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:26 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Maar dan laat je het gas los en vertraag je. Linke soep
Dan mis je het hele punt van defensief rijden maar dat maakt niet uit. Types (of klonen) schakelen zichzelf wel op een gegeven moment uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:25 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah defensief rijden dan moet je opletten of anderen geen fouten maken ofzo![]()
Als iemand kleeft en je auto is hoger dan de auto achter je helpt dat nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:26 schreef Robocock het volgende:
Altijde even sproeien met de ruitenwisservloeistof, altijd leuk.
ik ben geen kneus maar ik hou wel van hard rijden jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:28 schreef Mex_ het volgende:
TS, wat wil je nou duidelijk maken?
Dat je een kneus bent die van hard rijden houdt?
Dat je de koning van de weg denkt te zijn?
Ga de volgende keer maar om 8 uur 's ochtends, dan rijdt er niemand op de weg.
boeit toch niet is toch niet belangrijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan mis je het hele punt van defensief rijden maar dat maakt niet uit.
Dat maakt niet uit. Je kan ook om 8 uur vertrekken en met al die andere kneuzen bij de voordeur wachten vanaf half 9.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:29 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik ben geen kneus maar ik hou wel van hard rijden ja
en ik ben idd de koning van de weg
en de praxis gaat pas open om 9 uur op zaterdag dus
Naar de vluchtstrook zeker?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:02 schreef 2609 het volgende:
als je nou gewoon snel aan de kant gaat heb je toch ook geen last van bumperklevers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |