Dacht ik alquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef Koning-Afwas het volgende:
Pink_Floyd
Keb dit topic pas net ontdekt
heb een kaartje !!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef Razz_Gul het volgende:
ik ga zo kaartjes kopen bij de vvv dus zorg ervoor dat jullie lijers het niet leeggeroofd hebben! als de vorige keren
dit wordt mijn eerste keer nl. dus geef me de kans, daarna kan ik in vrede sterven....
heb tot nu toe slechts 3 nrs van 10.000dys grijsgedraaid (zonder de overige nog aan te raken) en ben na 3mnd nog steeds niet verveeld. dit heb ik nog nooit gehad bij welk track/artiest/album dan ookop Lateralus en Aenema na
james maynard keenan for GOD![]()
adam jones for Jimi Hendrix 2![]()
danny carrey for dave lombardo-asskicker![]()
Je kan ze ook met vette winst op Marktplaats verkopen natuurlijk...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:53 schreef Roellio het volgende:
Ik ben weer het pikkie. Ik ga a.s. zondag op vakantie en heb momenteel niet héél veel liquide middelen, maar wél 4 Tool kaartjes voor mensen die op vakantie zijn.
Ik weet anders wel mensen die misschien nog willen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:53 schreef Roellio het volgende:
Ik ben weer het pikkie. Ik ga a.s. zondag op vakantie en heb momenteel niet héél veel liquide middelen, maar wél 4 Tool kaartjes voor mensen die op vakantie zijn.
Ghehe, bezint eer ge begint.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:53 schreef Roellio het volgende:
Ik heb je nog zo gewaarschuwd!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:07 schreef thaleia het volgende:
Ik dacht laat ik deze keer maar een keertje overslaan, heb ze dit jaar al 2x gezien, ik weet zo gauw niemand die mee wil, het kost weer een hoop geld.....en ben zaterdag in m'n bed blijven liggen
Bij Depeche Mode zat/stond ik in Clquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen of ze toffe plaatsen hebben:
[afbeelding]
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:26 schreef Fiama het volgende:
Werkt de Ahoy met een voorste vak zoals in stadions?
Die kaartjes had ik dus wél met flinke winst op Marktplaats verkocht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:30 schreef super-muffin het volgende:
toen ik er was met de TMF awards (ik had kaartjes gewonnen) niet.
Bij R.E.M vorig jaar wel, lekker rustig was het in de eerste ringquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:26 schreef Fiama het volgende:
Werkt de Ahoy met een voorste vak zoals in stadions?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |