Werkt jouw papa bij de brandweer en kan je dan de ladderwagen lenen ofzo?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:24 schreef tonks het volgende:
Ik kan er wel op hoor
Bungee jump!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Werkt jouw papa bij de brandweer en kan je dan de ladderwagen lenen ofzo?
Aah nee, gatver Tonks....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:24 schreef tonks het volgende:
Ik kan er wel op hoor
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:26 schreef tonks het volgende:
Geile glimlach heeft ze wel, ik hoop dat ze ook zo lacht als we samen in bed liggen te rollebollen. Die hand op die kurkentrekker. je weet gewoon dat die vrouw bekwaam is.
*ril*quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:26 schreef tonks het volgende:
Geile glimlach heeft ze wel, ik hoop dat ze ook zo lacht als we samen in bed liggen te rollebollen. Die hand op die kurkentrekker. je weet gewoon dat die vrouw bekwaam is.
zou t niet makkelijker zijn om zin vrindinnetje er even bij te roepenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*ril*
Ik sta op het punt je een preventief bannetje aan te smeren. Posten tijdens een psychose lijkt me niet echt verstandig...
Normale mensen hebben zo'n klein potje, zij heeft een fucking groot potje waar je u tegen zegtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:29 schreef tonks het volgende:
Zie die zoetjes ook op achtergrond. alsof dat nog wat helpt.
Rare buttplug daarnaast trouwens. Wel mooi schoonquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:29 schreef tonks het volgende:
Zie die zoetjes ook op achtergrond. alsof dat nog wat helpt.
http://www.rariteiten.nl/tineke.htmquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:14 schreef Renesite het volgende:
9 vingers..
viel me nooit zo op.
Zal wel door die magneten er afgerukt zijn.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:22 schreef newsman het volgende:
[..]
http://www.rariteiten.nl/tineke.htm
Hier het verhaal van het monster met de negen vingers.
Scherp, gelukkig was dat nog niet eerder gepost inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:40 schreef stukovich het volgende:
Jezus, wat helpt het als je zo dik bent om nog Canderel te gaan gebruiken, .... rechts op de foto
Denk je dat ik al die posts lees, Veldmuisquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Scherp, gelukkig was dat nog niet eerder gepost inderdaad.
.quote:De toen nog slanke Tineke had haar hand in het putje gestoken om haar trouwring terug te vinden. Tijdens de actie raakte haar vinger bekneld. Ter plaatse heeft de huisarts het lichaamsdeel afgezet
De toen nog slanke Tineke. Dat zal wel 25 jaar geleden zijn. Misschien waren de regels wel anders dat de brw niet er bij hoefde.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
.
OMG![]()
Ik zou die huisars echt verrot hebben getrapt als ie zomaar een vinger afzet. Op zulke momenten hoort de brandweer in te grijpen
![]()
Jah, waarom zou je een schroevendraaier pakken als je ook die vinger eraf kan halen, vleesmes is veel dichter in de buurt toch....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:06 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
.
OMG![]()
Ik zou die huisars echt verrot hebben getrapt als ie zomaar een vinger afzet. Op zulke momenten hoort de brandweer in te grijpen
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:29 schreef newsman het volgende:
Tineke:"Meneer hoe werkt de biostabiel voor u ?"
Meneer:"Nou ik ben naar Tjernobyl geweest en nu wil de biostabiel niet meer stoppen met draaien"![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:29 schreef newsman het volgende:
Tineke:"Meneer hoe werkt de biostabiel voor u ?"
Meneer:"Nou ik ben naar Tjernobyl geweest en nu wil de biostabiel niet meer stoppen met draaien"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |