Aangenaam kennis met je te maken, stel je even voorquote:
Jou ken ik al, goeiemorgen meiskequote:
Aangenaam kennis met je te maken, stel je even voorquote:
Hey,ik ben Timo,21 jaar.. sinds woensdag begonnen met mijn motor rijbewijsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met je te maken, stel je even voor![]()
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:28 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hey,ik ben Timo,21 jaar.. sinds woensdag begonnen met mijn motor rijbewijs![]()
Ik ben nogal een Suzuki fan.. dus ben ik al driftig aan het sparen voor een Gsx-R 600cc .. 2003 of 2004 model![]()
Nee,ik heb nog geen auto rijbewijs.. waarom niet?.. ik heb een schijt hekel aan koekblikken![]()
F*ck yeahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick vroeg of we snel weer eens meeten met de club.![]()
Gelijk een foto voor de OP van het jongste lid?![]()
De baas van de club kon trouwens verreweg het beste wheelien voegde hij er nog aan toe.![]()
En die punker ook.![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:08 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt dat ie het wit brood en hagelslag moet verstoppen zodat ze afkickverschijnselen krijgt.![]()
![]()
Hoe lang nogquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:24 schreef Youp het volgende:
voor de gene die de OP heeft gemaakt, hij kon bij mijn motor kiezen uit supermoto of supermotardomdat er nog een KTM 400 LC4 supermotard/supermoto in stond en het ziet zo vreemd uit als er dan bij de een supermoto staat en bij de ander supermotard
nu staat er bij mij KTM 620 LC4 supermoto/supermotard
en goeie morgen
mjah deze maand wil ik mn DRZ400 hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe lang nog![]()
Gaat er nog gereden worden ?
Bouwen sletquote:
DRZ is okquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:42 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah deze maand wil ik mn DRZ400 hebbendan heb ik de KTM er naast maar die word dan geschorst en blijft te koop... tuurlijk word er nog gereden want mn achterband moet op
er komt een nieuwe op of bij (afhankelijk van wat de koper wil)
ik heb nooit geld teveel, maar deze machine werd me aangeboden door Metz voor veel te weinig... en er zit een Keihin FCR carburateur op, hotcams in, een volledige akrapovic (titanium dus) op, excel wielen in met talon naven, een kunststof tank en nog vanalles... hij heeft nu in ieder geval aan het wiel net zo veel vermogen als mijn 620quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Bouwen slet![]()
[..]
DRZ is ok
Hebbie geld te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |