Err weet je zeker dat je niet gewoon op je hoofd gevallen bentquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
sla jezelf met een hamer op je hersens ofzo![]()
ik kan de hele week al niet slapen denk stand der planeten oid...
ik vermoed van niet mijn bestequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:57 schreef Tha_Killer het volgende:
[..]
Err weet je zeker dat je niet gewoon op je hoofd gevallen bent?
bel 0900-ikwiliglonu en bestel een igloquote:
Je zou kunnen beginnen met het nemen van een avatar die niet groter is dan 100 kbquote:
Dat werkt niet best tegen de hitte, vaak iigquote:
Ik heb het raam open, de deur open, de ventilator aan...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:03 schreef kaat17 het volgende:
je raam en deur open zette, tocht het nog beetje door en na half uur moet het wel wat aangenamer zijn![]()
Niet drinken of eten voor het slapen gaan heb ik altijd geleerd....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:04 schreef Vector_SLD het volgende:
Drink een koud biertje
heb je een goede reden waarom dat slecht zou zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:05 schreef -jos- het volgende:
[..]
Niet drinken of eten voor het slapen gaan heb ik altijd geleerd....
hij lust gewoon geen bier ;')quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[..]
heb je een goede reden waarom dat slecht zou zijn?
quote:
50 liter, hoeveel helden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
alleen voor morgen al heb ik 50 liter besteld, geen vooroordelen graag
Minstens 20quote:
Gohquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Het warme weer wordt veroorzaakt door een hogedrukgebied.
of een verplaatsinkje!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:14 schreef The_Terminator het volgende:
Ik dacht dat het hier over de warmte ging, maar nu gaat het al over bier.
Je weet het misschien nog niet TS, maar meebaggeren/offtopic gaan resulteert vaak in een slotje
nahh.... dan moet ik eerst nog een zaag gaan halen om mijn hersenpan open te zagen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
:/ idiotenist warm: oh tis zo warm
Ist te koud: oh tis zo koud
Tis ook nooit goed he flikkers
de gulden middenweg,quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:25 schreef Maikuuul het volgende:
:/ idiotenist warm: oh tis zo warm
Ist te koud: oh tis zo koud
Tis ook nooit goed he flikkers
Volgens mij omdat je lichaam dat dan weer gaat verteren en je daardoor moeilijker in de "slaapstand" komt... ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je een goede reden waarom dat slecht zou zijn?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:30 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je lichaam dat dan weer gaat verteren en je daardoor moeilijker in de "slaapstand" komt... ofzo
Ah joh, ooit gehoord van een mens die NIET in slaap kon vallen na een emmer whisky?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:30 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je lichaam dat dan weer gaat verteren en je daardoor moeilijker in de "slaapstand" komt... ofzo
dat heet comaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ah joh, ooit gehoord van een mens die NIET in slaap kon vallen na een emmer whisky?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Nee want dan komen er weer muggen op je af die je uit je slaap houdenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:02 schreef Ringo het volgende:
Heb al besloten op mijn dekens te gaan liggen ipv eronder, maar wedden dat dat niet helpt?
Gewoon veel tubgirl kijken..krijg je het zo koud vanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:02 schreef Ringo het volgende:
ik zie er tegenop. Dat gezweet en gedraai...
Heb al besloten op mijn dekens te gaan liggen ipv eronder, maar wedden dat dat niet helpt?
Precies!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
Gewoon niet doen, slapen is zwaar overrated![]()
Denk je alles gehad te hebbenquote:
Nee, want je zit al in het goede topic.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:37 schreef Corksterr het volgende:
En ik kan al de hele nacht niet slapen. Zal ik er een topic over openen?
Ah sorry, ben nogal slaperig.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, want je zit al in het goede topic.
Zometeen een vochtig zadel tussen je zwetende naad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:47 schreef Camplo het volgende:
Ik zo krantjes doen *GAAP*
wat denk je dat ik voel?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:48 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ah sorry, ben nogal slaperig.![]()
[..]
Zometeen een vochtig zadel tussen je zwetende naad.![]()
Terecht. Ik ga zo maar eens koffie zetten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:51 schreef Camplo het volgende:
[..]![]()
En nieuws over feestende moffen nu op Ned2 haat ik ook![]()
Had ik ook, komt door tocht van raam of ventilator. Je hebt van die spray voor spieren, ff erop en een half uurtje later is er geen probleem meer. Sterkte!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:19 schreef Mirel het volgende:
Word soms wakker met nekpijn en hoofdpijn..
Koudbloedig neem ik aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:03 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nog steeds m'n winterdekbed en heb het nog niet warm.
Jawel hoor, en dan onder het open raam.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:02 schreef Ringo het volgende:
ik zie er tegenop. Dat gezweet en gedraai...
Ik heb dus letterlijk niet geslapen.quote:
Inderdaad, d'r onder ook trouwens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:34 schreef DFDuo het volgende:
Op de dekens slapen is echt kut.
dan maar helemaal niet slapenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:39 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad, d'r onder ook trouwens.![]()
Of je gooit je dekens naast bed. Dan slaap je er niet op, en ook niet eronder.quote:
Corksterrrquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:49 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Of je gooit je dekens naast bed. Dan slaap je er niet op, en ook niet eronder.![]()
![]()
slaap nu echt zonder mijn dekbed of wat dan ook..mij te warm en mijn ventilator doet raar die gaat dus niet aan..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik sliep vannacht nog onder m'n winterdekbed. Om 4 uur werd ik zwetend wakker na een nachtmerrie en heb toen dat dekbed verwijderd
Vannacht weer lekker met dun lakentje slapen + ventilator op m'n rug.
Lakentje en ventilator is ideale combinatie idd. Loop je wel met een longontsteking rond, als je je in je slaap omdraait en die ventilator vol in je gezicht blaast, maar toch! [14.gif]quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik sliep vannacht nog onder m'n winterdekbed. Om 4 uur werd ik zwetend wakker na een nachtmerrie en heb toen dat dekbed verwijderd
Vannacht weer lekker met dun lakentje slapen + ventilator op m'n rug.
ja kan gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Lakentje en ventilator is ideale combinatie idd. Loop je wel met een longontsteking rond, als je je in je slaap omdraait en die ventilator vol in je gezicht blaast, maar toch! [14.gif]
Krijg je het alleen nog maar warmer van als je er onder uit komt. Koud beginnen, dan heel warm, weer even koud en als laatste warm. Dan iquote:
Please, enlighten me...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:01 schreef freud het volgende:
Slapen doe ik eigenlijk altijd wel prima, ongeacht mijn leventje en het weer. Ooit een keer een tijdje mezelf verdiept in het ontspannen en in slaap komen, en daar heb ik nog lol van.
Voordat je gaat slapen, bereid je lichaam zich voor door stoffen aan te maken die er bijvoorbeeld voor zorgen dat je spieren 'verlamd' zijn als je droomt. Soms droom je al sneller dan dat die stoffen ingewerkt zijn, en dan krijg je van die slaapstuipjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:38 schreef Belsezar het volgende:
Please, enlighten me...
Ik heb al sinds mijn 15de, 16de problemen met slapen. En dan vooral in slaap vallen...
Heb ik ook heel lang gevonden, maar ik vind het nu niet meer vervelend. Geen idee hoe het komt, maar ik slaap nu prima bovenop de dekens.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:34 schreef DFDuo het volgende:
Op de dekens slapen is echt kut.
Thanks, vanavond is het niet echt mogelijk om te testen aangezien ik ga stappen maar zondag gaan we ermee beginnen...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:39 schreef freud het volgende:
[..]
Voordat je gaat slapen, bereid je lichaam zich voor door stoffen aan te maken die er bijvoorbeeld voor zorgen dat je spieren 'verlamd' zijn als je droomt. Soms droom je al sneller dan dat die stoffen ingewerkt zijn, en dan krijg je van die slaapstuipjes.
Als je niet in slaap kan komen, dan betekent het dat je lichaam nog niet van die stoffen heeft aangemaakt. Je kan dat aanmaken bevorderen door zelf elke keer als je gaat slapen, hetzelfde ritueel uit te voeren. Ik heb het dan niet over kippen en voodoopoppetjes, maar je houding in bed, etc. Probeer in een ontspannen houding te liggen, en denk aan iets simpels. Je gedachten echt leegmaken lukt niet snel, maar denken aan een schommel die rustig heen en weer zwaait weer wel.
Probeer dan in gedachten ook rustig te ademen,en alleen te denken aan dat simpele iets. Als je gedachten afdwaalt en aan je volgende dag of zo gaat denken, weer rustig aan bijvoorbeeld die schommel denken. Wat bij mij ook erg goed werkt als middel om mijn gedachten wat te focussen, is om me voor te stellen dat bij elke keer uitademen, ik iets zwaarder wordt en verder in mijn bed wegzak.
Probeer je heel rustig in die staat te houden, rustig ademen, lichaam ontspannen en gedachten 'light' houden. Probeer ook zeker niet in slaap te vallen. Als je je erop focust, krijg je het tegenovergestelde. Richt je erop om je lichaam te ontspannen, zonder een dwang om te slapen of verwachting dat je binnen 10 minuten moet slapen.
In het begin werkt het nog niet gelijk. Het komt er op neer dat als je moe bent en dus makkelijk in slaap komt, je ook hetzelfde ritueel doet. Als je dan een keer minder moe bent, dan herkent je lichaam dat het slapie tijd is, en dan zal je merken dat het steeds makkelijker wordt om te ontspannen.
Succes ermee, ik hoop dat het een beetje voor je werkt!!
Je kan het altijd testen hoor, je moet toch eens gaan slapenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks, vanavond is het niet echt mogelijk om te testen aangezien ik ga stappen maar zondag gaan we ermee beginnen...![]()
Damn zeg, sommigen zijn echt kacheltjes:D Paar van mijn ex-huisgenoten ook. De een vond 13 graden heel comfortabel. BINNEN, that is, en gewoon om rustig tv te kijken. En de ander heeft ook hartje winter zijn kamerraam wagenwijd openstaan en loopt dan nog in t-shirts rond.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:56 schreef McGilles het volgende:
Ik slaap vanaf temperaturen rond de 15 graden al zonder deken, of met alleen de hoes!
Vannacht gewoon op de grond geslapen voor het raam zonder deken, ook verrot maar beter dan in zo'n warm bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |