Hoop hetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het alweer gezien, dit gaan die duitsers verliezen....![]()
De Italiaanse pers heeft dit aangezwengeld, niet de Italiaanse spelers... ik vind het erger als spelers elkaar opzichtig een kaart aannaaienquote:
Zweden is normaal een stuk beter en Ecuador was zo slecht nog niet. Duitsland heeft met grote cijfers gewonnen en doen het gewoon niet slecht. Het is ook makkelijk om te zeggen dat de rest zo zwak is. Duitsland speelt gewoon best aardigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Behalve Argentinie kun je de overige landen geen hoogvliegers noemen hoor....
En ik hoop dat Italie vanavond laat zien dat de Duitsers duidelijk kwaliteit tekort komen
Ah zo ja, da's wel weer zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
De Italiaanse pers heeft dit aangezwengeld, niet de Italiaanse spelers...
Zeg het nog vaker, dan ga je er misschien in geloven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zweden is normaal een stuk beter en Ecuador was zo slecht nog niet. Duitsland heeft met grote cijfers gewonnen en doen het gewoon niet slecht. Het is ook makkelijk om te zeggen dat de rest zo zwak is. Duitsland speelt gewoon best aardig
Duitsland heeft een redelijke ploeg die met de steun van het thuispubliek tot grote hoogte is gestegen... maar nu worden ze ineens als de beste ploeg ter wereld afgeschilderd door sommigen en dat gaat me wat te ver...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zweden is normaal een stuk beter en Ecuador was zo slecht nog niet. Duitsland heeft met grote cijfers gewonnen en doen het gewoon niet slecht. Het is ook makkelijk om te zeggen dat de rest zo zwak is. Duitsland speelt gewoon best aardig
Dat gaat mij ook te ver. Maar slecht zijn ze in ieder geval nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Duitsland heeft een redelijke ploeg die met de steun van het thuispubliek tot grote hoogte is gestegen... maar nu worden ze ineens als de beste ploeg ter wereld afgeschilderd door sommigen en dat gaat me wat te ver...
Hitler zou het Wunderbar hebben gevondenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerMet het Poolse scorend vermogen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Blijven jullie nou 90 minuten doorzeiken over het feit of Duistland leuk speelt of niet
Als Duitsland leuk gaat spelen houden we er mee op, goed?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Blijven jullie nou 90 minuten doorzeiken over het feit of Duistland leuk speelt of niet
Goh, er wordt even met elkaar gesproken over het spel van Duitsland. Doe eens normaal johquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Dat gaat ergens anders harderquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
of gaat het alleen maar om de postaantallen
dit slaat natuurlijk nergens op Bruce... het heeft wel degelijk met Duitsland en de wedstrijd te maken...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
of gaat het alleen maar om de postaantallen
Ja, een lamme wedstrijd met 2 ploegen die teveel respect voor elkaar hebben, is het zeker NIETquote:
Dat was tijdens de wedstrijd tegen Argentinië precies zo. Inderdaad irritantquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
Vette wedstrijd zeg, jammer van die fluitmongolen alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |